Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut 65kg-> 60kg viim kuukauden aikana

Vierailija
20.12.2019 |

Jätin vain karkit pois, nyt ei ole tehnyt edes mieli mitään makeaa pariin viikkoon.

Olen 165cm pitkä. En ole tavoitellut varsinaisesti painon pudotusta ja nyt mietinkin että pitäisikö syödä enemmän?
Söin aiemmin tyyliin suklaalevyn viikossa ehkä herkkuja.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, tuo on hieno saavutus, pystyisinpä itse karkeista luopumaan. 

Vierailija
2/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Sokerikoukusta on tuskallista päästä irti, mutta kun siitä pääsee, niin edes herkullisin suklaa ei maistu. Kannattaa silti varoa, sokerikoukkuun jää uudestaan todella herkästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yllätyin itsekin että kun sen ekan viikon kaksi pystyi olemaan ilman ja mässytin purkkaa sen sijasta niin ei ole tehnyt enää mieli herkkuja!

Kävin tänään vaa’alla ja olin 59,6 kg :o varmaan tossa nestettä se pari kiloa mutta iha hullu pudotus näin helpolla.

Vierailija
4/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ennen söit suklaalevyllisen viikossa makeaa ja jätit sen pois? Tuo ei selitä 5 kg:n laihtumista kuukaudessa. Yhdestä 200 g suklaalevystä saa max 1200 kcal. Jos kuukaudessa olisi jäänyt pois 5 suklaalevyä, energiavaje olisi 6000 kcal. Tuo selittäisi nippa nappa yhden kilon painonpudotuksen.

Vierailija
5/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ennen söit suklaalevyllisen viikossa makeaa ja jätit sen pois? Tuo ei selitä 5 kg:n laihtumista kuukaudessa. Yhdestä 200 g suklaalevystä saa max 1200 kcal. Jos kuukaudessa olisi jäänyt pois 5 suklaalevyä, energiavaje olisi 6000 kcal. Tuo selittäisi nippa nappa yhden kilon painonpudotuksen.

Olet varmaan oikeassa että aliarvioin nuo välipalat ja varsinaiset herkut! Kuvittelin itse että syön sen suklaalevyn viikossa mutta olen todellisuudessa syönyt varmasti enemmän. Olen siis lopettanut kaikki ns herkut, eli varmasti on tullut napsittua huomaamatta paljon enemmän turhaa.

Vierailija
6/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan asiaan jos paino vielä noin kuukauden päästä jatkanut laskuaan. Moni ei tunnu käsittävän että se kehon hiljainen tulehdustila joka kerryttää niitä nesteitä(jotka nyt ovat lähteneet eli varsinaista laihtumista ei ole tapahtunut) ei vaadi paljoa herkuttelua.

Vierailija
7/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso pudotus normaalipainon sisällä, olet varmaankin muuttanut muutenkin syömisiä ehkä sitten huomaamatta että tuolla tavalla käy.

Tai sitten taustalla on jotain muuta? Onko ollut joitain outoja oireita

Vierailija
8/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika iso pudotus normaalipainon sisällä, olet varmaankin muuttanut muutenkin syömisiä ehkä sitten huomaamatta että tuolla tavalla käy.

Tai sitten taustalla on jotain muuta? Onko ollut joitain outoja oireita

Vatsa on ollut sekaisin aika usein, siis ripulia. Enkä ole keksinyt siihen selitystä mutta ei vielä liikaa ole haitannut. Sekin varmaan nesteitä poistanut ettei tuo pudotus tietenkään pelkkää rasvaa ole

Vierailija
9/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palataan asiaan jos paino vielä noin kuukauden päästä jatkanut laskuaan. Moni ei tunnu käsittävän että se kehon hiljainen tulehdustila joka kerryttää niitä nesteitä(jotka nyt ovat lähteneet eli varsinaista laihtumista ei ole tapahtunut) ei vaadi paljoa herkuttelua.

Tarkoitatko että ne herkut (eli omalla kohdalla suklaa ja irtokarkit erityisesti) on ylläpitäny jotai tulehdusta? Vai mikä tulehdustila?

Vierailija
10/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan, viime viikolla sulla oli menkat ja oli joka tapauksessa pari kiloa painavampi kuin yleensä. Ehkä vielä punnitsit itsesi illalla, kun keho ehkä täynnä ruokaa, nesteitä ja kakkaa. Sitten sun menkat alkoi, jonka vuoksi pari kiloa lähti nesteturvotusta ja loput pari kiloa lähti nesteitä sillä, että jätit mässäämisen pois ja vähensit sokeria ja suolaa. Sitten se max. 1 kg on saattanut tulla oikeaa laihtumista, mitä tosin vähän epäilen, jos et ole tietoisesti laskenut kaloreita tai pienentänyt annoskokoja.

Vierailija
11/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, viime viikolla sulla oli menkat ja oli joka tapauksessa pari kiloa painavampi kuin yleensä. Ehkä vielä punnitsit itsesi illalla, kun keho ehkä täynnä ruokaa, nesteitä ja kakkaa. Sitten sun menkat alkoi, jonka vuoksi pari kiloa lähti nesteturvotusta ja loput pari kiloa lähti nesteitä sillä, että jätit mässäämisen pois ja vähensit sokeria ja suolaa. Sitten se max. 1 kg on saattanut tulla oikeaa laihtumista, mitä tosin vähän epäilen, jos et ole tietoisesti laskenut kaloreita tai pienentänyt annoskokoja.

Painoin marraskuun puolivälissä 65,3kg aamupaino ja tänään sen 59,6 aamupaino.

Jätin siis kaikki herkut ja napostelut pois kotona sekä töissä. En tietoisesti pyrkinyt tekemään oikein mitään, halusin vain lopettaa sen turhan syömisen ja katsoa mitä seuraa. Ja söin siis aika paljon kaikkea turhaa napostelua (just töissä jotai keksiä tms välillä) ja kotona sit ihan suklaata ja karkkia.

Vierailija
12/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Mulla kävi ihan sama kun aloitin ketodieetin, paino tippui 60 kilosta 50 kiloon tuosta vain. Joudun oikeasti nykyään miettimään miten saan tarpeeksi kaloreita, koska kun hiilareita ei syö niin ruokahalu on paljon pienempi eikä niitä ylimääräisiä kaloreita enää tulekaan sokerista.

Vierailija
13/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Mulla kävi ihan sama kun aloitin ketodieetin, paino tippui 60 kilosta 50 kiloon tuosta vain. Joudun oikeasti nykyään miettimään miten saan tarpeeksi kaloreita, koska kun hiilareita ei syö niin ruokahalu on paljon pienempi eikä niitä ylimääräisiä kaloreita enää tulekaan sokerista.

syömishäiriö

Vierailija
14/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tutkitusti ketodieetti laihduttaa siksi, koska se rajoittaa ruokavaliota niin paljon eli syödyt kalorit vähenee huomattavasti. Minä laihduin huomattavasti viljattomalla, maidottomalla ja munattomalla imetysdieetillä ihan vain siksi, että oli huomattavasti vaikeampaa keksiä mitä syö kun kaikki "tavalliset" ruuat oli poissa pelistä.

Vierailija
15/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tutkitusti ketodieetti laihduttaa siksi, koska se rajoittaa ruokavaliota niin paljon eli syödyt kalorit vähenee huomattavasti. Minä laihduin huomattavasti viljattomalla, maidottomalla ja munattomalla imetysdieetillä ihan vain siksi, että oli huomattavasti vaikeampaa keksiä mitä syö kun kaikki "tavalliset" ruuat oli poissa pelistä.

Varmasti. Ruokahalu tosin myös vähenee ja jos syö terveellistä ruokaa eikä laadi kamalasti jotain ketoversioita täytekakuista niin ei tule niitä kaloreitakaan liikaa. Plussana vatsaongelmat vähentyneet huomattavasti, kun ei syö leipiä yms.

Vierailija
16/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

syömishäiriö

Kuinka niin?

Vierailija
17/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yllätyin itsekin että kun sen ekan viikon kaksi pystyi olemaan ilman ja mässytin purkkaa sen sijasta niin ei ole tehnyt enää mieli herkkuja!

Kävin tänään vaa’alla ja olin 59,6 kg :o varmaan tossa nestettä se pari kiloa mutta iha hullu pudotus näin helpolla.

Purkan jauhaminen laihduttaakin jopa 5-15% kaikesta muusta laihduttamisesta.

Vierailija
18/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purkan jauhaminen laihduttaakin jopa 5-15% kaikesta muusta laihduttamisesta.

Ööö mitä :D

Vierailija
19/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon! Sokerikoukusta on tuskallista päästä irti, mutta kun siitä pääsee, niin edes herkullisin suklaa ei maistu. Kannattaa silti varoa, sokerikoukkuun jää uudestaan todella herkästi.

Lopetin sokerin syönnin ajat sitten ja maistoin nyt töissä sitä uutta ruby-suklaata. Ihan oksettavan makuista.

Vierailija
20/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ihan törkeä ripuli nyt 5 päivää ja paino pudonnut monta kiloa. Kittaan vissyä minkä ehdin mutta ei auta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme