Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulun sisustusinhokkisi?

Vierailija
20.12.2019 |

Itsellä muunmuassa muovikuuset,varsinkin värilliset.ja tietty valokaapelit,vilkkuvat ja värilliset jouluvalot.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan tonttuja ja joulupukkia. Tontut ovat nurkissa luikkivia kantelupukkeja ja joulupukki itse työhönsä kyllästynyt elostelija.

Vierailija
2/41 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kuin aloittajalla, paitsi mulla on pieniä värillisiä 20kpl valosarjoja. Ei ole liian räikeitä.

Robottijoulupukki on karmeinta mitä on olemassa! Kaupan tuulikaapissa 180cm korkea pukki heilutti kättä ja mörisi hou houta..😲

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä inhoan tonttuja ja joulupukkia. Tontut ovat nurkissa luikkivia kantelupukkeja ja joulupukki itse työhönsä kyllästynyt elostelija.

Aamun naurut👍

Vierailija
4/41 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just se viikkokaupalla tuunattu (pölyinen)valkoinen/musta kuituvalokuusi gatalogikoristeineen ja kuuseen sointuvaksi tuunattu emäntä seisomassa avojaloin lampaantaljalla skoolaten glögilasilla kuuselle. Yäk yäk yäk.

Vierailija
5/41 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se joulukuusi. Ihan sama onko se muovia vai oikea: muovikuusi on ruma ja oikea kuusi roskaa tosi pahasti + kasvattaa hiilijalanjälkeä turhaan. Mutta siis tämä on ihan vaan mun oma mielipide, saatte kyllä ajatella miten tahdotte.

Vierailija
6/41 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tontut, pukit, enkelit. Siniset jouluvalot.

Vierailija
7/41 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluverhot, muovikuuset, värilliset jouluvalot, mauton muovikrääsä.

Vierailija
8/41 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoviset kyntteliköt.

Vierailija
9/41 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ihme poro+jouluvalo+pumpuliasetelmat lasipurkeissa. Risut, joihin sompeiltu männynoksia jne.

Vierailija
10/41 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tontut ja pukit. Sellasia muka-iloisenpirtsakoita ja "humoristisen" näköiset. Enkelihahmot saattaa joten kuten vielä menetellä, mutta ei tontut.

Vierailija
11/41 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonttuovi

Vierailija
12/41 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni se joulukuusi. Ihan sama onko se muovia vai oikea: muovikuusi on ruma ja oikea kuusi roskaa tosi pahasti + kasvattaa hiilijalanjälkeä turhaan. Mutta siis tämä on ihan vaan mun oma mielipide, saatte kyllä ajatella miten tahdotte.

Siis mitä?! Syytät Suomen luontoon luonnollisena osana kuuluvaa kuusta siitä, että se kasvattaa turhaan hiilijalanjälkeä?

Nyt jo pikkuisen rajaa tuohon ilmastovouhotukseen.

Vierailija
13/41 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät, siniset ja punaiset jouluvalot ja tekokuusi johon on tyrkätty vain muutamia koristeita, mikä oikein korostaa kuusen ankeutta.

Vierailija
14/41 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kuusi piilotettu kiinalaisen koristekrääsän alle.

Vierailija
15/41 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värilliset jouluvalot - erityisesti vilkkuvat.

Tosi rauhattomia ja rumia. Tulee enemmän joku karnevaali tai kioskikoju mieleen. Valokaapeli on kanssa aika rumaa - ja valokaapelista tehdyt hahmot yleensä epäonnistuneita.

Vierailija
16/41 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki himmelit ja oljesta väkerretyt vanhanaikaiset koristeet, jotka varmaan nyt pop. (ehkä). 

En ole nähnyt kaunista joulukuusen tähteä. 

Vierailija
17/41 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tonttuovi

Tämä! Ainut inhokki.

Vierailija
18/41 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogistien joulut melko poikkeuksetta. Niin teennäistä p*skaa.

Vierailija
19/41 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan joulutähti-kasvia. Ja joka joulu joku sellaisen meille tuo. Tuokaa hyasintti, jouluruusu tai vaikka kimppu tulppaaneja. Ei sitä kammottavaa joulutähteä.

Vierailija
20/41 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisesta pahvista leikatut tonttuhahmot, joita läiskitään ikkunoihin. 

Kaikki bling-bling överix kuusenkoristeet, jotka eivät edes liity jouluun kuten kimallekorkokengät, skumppalasit, tekotimanttifiguurit.

creepyt joulutonttunuket

Onhan noita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän