Tokmannilla aina hinnat väärin :(
Meidän perhe on käynyt paljon Tokmannilla, mutta nyt riitti. Joka ikinen kerta on kuitissa jonkun tuotteen hinta väärin! Siis niin että tuote on tarjouksessa, mutta meneekin normaali hinta. Viimeksi oli pyykinpesuaine, sitä ennen mehu, sitä ennen jäätelö jne jne Kyse on yleensä vaan eurosta, parista, mutta kun ostaa paljon ja usein niin summaa kertyy.
Kommentit (35)
Lessut kusettavat uskottomia ja nauravat matkalla pankkiin.
Cittari on pahempi, siis alennustuotteissa. Lyövät pääsääntöisesti alkuperäisen hinnan.
Ihme hommaa että jos kuluttaja vaikka vaihtaa hintalapun pienemmäksi niin se on varkaus mutta kun kauppaketju miltei systemaattisesti pyrkii harhauttamaan kuluttajaa aletuotteilla josta perivät alkuperäisen hinnan niin se ei ole varkaus?
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Juu, alennus pitäisi olla mutta kuitista käy ilmi, että normihinnalla meni. Välttelen myös erästä helsinkiläistä Tokmannin liikettä, kun kyllästyin huomauttamaan saaneeni liian vähän rahaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää Tokmannissa e iten se että mainostavat jotain tuotetta ja kun mene n paikalle nii hyllypaikka ammottaa tyhjyyttään. Että riepoo turhat reissut sinne 😖
Tämä tapahtuu siis joka kerta. Tänään olisi tarkoitus mennä ostamaan edullista shampoota, olen jo valmistautunut pettymään.
Silti vaan pysyt Tokmannin asiakkaana?
Hinnat on yleensä oikein mutta asiakas ottaa väärän tuotteen, täytyy olla todella tarkkana ettei 35g paketin sijaan esim. ota 38g pakettia joka on täysin samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
~Meri~ kirjoitti:
Oon käyny Tokmannilla usein ja kun viimeksi yhdessä kävin niin olin etsimässä tiettyä jota ei aikasemmin ollut mutta ei sitä ollu tullu mutta löysin sitten yhden toisen tuotteen jota kassamyyjä sitten ihmetteli kun ei ensin löytänyt ja se olikin uusi tuote ja toinen myyjä kävi hyllyssä tarkistamassa ja se myyjä oli silloin vielä jotain kysellyt otinko sen hyllystä niin varmaan mä otan kauppaan jonkun jonka taas maksan kassalla kyllä yleensä mennään kauppaan ostamaan jotain jota ei o ja jonka tarvisi ja sitten sekin vielä että ne kaikki oli jotain nuoria jotka myös jotain supistuvat ja sitten halusivat vielä tarkistaa kassin ja laittoi perään vartijankin tarkistamaan laukun ja sen jälkeen en o siellä käyny ja myös ne taisi olla niitä maalittajia...
Jopa oli pitkä lause.
Mietin samaa. Minua alkoi huimata jo puolessa välissä niin, että jätin lukemisen kesken :D
Miksi ruokitte trollia?
Vierailija kirjoitti:
Hinnat on yleensä oikein mutta asiakas ottaa väärän tuotteen, täytyy olla todella tarkkana ettei 35g paketin sijaan esim. ota 38g pakettia joka on täysin samanlainen.
Täällä nyt tuskin purnataan siitä, että on itse ollut huolimaton.
Itse olin ostamassa 25 euron mattoa ja nuori kassa löi hinnaksi 0€. Sain 13 eurolla siis kaksi konvehtirasiaa ja maton.
Kävin vasta vähän aikaa sitten Vantaalla tokmannissa. Ostelin vähän kaikkea ja 25e hintaiset ulkovalot. No, kun olin maksanut sen enempää miettimättä ja lähtenyt, katsoin kuittia ja huomasin että loppusumma oli joku 30e, Vaikka olisi pitänyt olla lähemmäs 60e. Kassa ei ollut ottanut hintaa ulkovaloista! Kiitin mielessäni enkä lähtenyt enää palauttamaan. :D
Nämä asiat tuppaavat olemaan sellaisia, että joillakin ei tällaista ole koskaan ja tietyille tyypeille taas tuntuu sattuvan jatkuvasti. Mistähän se voisi johtua? Ettei vain ole omaa töhötystäkin mukana?
Jatkan samaa kuin muutkin. Aina saa vähän kassalla jännittää että mitä hintoja siellä tällä kerralla tulee. Myyjät on myös eräässä helsinkiläisessä myymälässä sellaisia, että juoksevat karkuun jos on aikeissa mennä kysymään jotain. Jos sitten saakin yhytettyä myyjän, hän ei yleensä tiedä mistään mitään.
Mutta viimeksi ilahduin kun hain kissanruokaa. Hinta piti olla 32,90 (60 kpl annospussia), ja sekin on paljon halvempi hinta kuin vaikkapa S-marketissa. Kassalla siitä veloitettiinkin vain 21,90. Olin ihan hiljaa ja tyytyväinen, niin paljon olen ylimääräistä tuonne maksanut väärien hinnoittelujen takia.
Oulun Toppilan Tokmannilla on ihan uskomattoman nuivan oloisia KAIKKI myyjät. Muissa Tokmanneissa myyjät ihan ok ja hymyilevänkin oloisia, mutta Toppilan Tokmannilla joskus harvoin käydessäni jää aina kalsea olo myyjien luoman ilmapiirin vuoksi. Ihan noiden Toppilan huonojen myyjien vuoksi suosinkin muita Oulun Tokmanneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
~Meri~ kirjoitti:
Oon käyny Tokmannilla usein ja kun viimeksi yhdessä kävin niin olin etsimässä tiettyä jota ei aikasemmin ollut mutta ei sitä ollu tullu mutta löysin sitten yhden toisen tuotteen jota kassamyyjä sitten ihmetteli kun ei ensin löytänyt ja se olikin uusi tuote ja toinen myyjä kävi hyllyssä tarkistamassa ja se myyjä oli silloin vielä jotain kysellyt otinko sen hyllystä niin varmaan mä otan kauppaan jonkun jonka taas maksan kassalla kyllä yleensä mennään kauppaan ostamaan jotain jota ei o ja jonka tarvisi ja sitten sekin vielä että ne kaikki oli jotain nuoria jotka myös jotain supistuvat ja sitten halusivat vielä tarkistaa kassin ja laittoi perään vartijankin tarkistamaan laukun ja sen jälkeen en o siellä käyny ja myös ne taisi olla niitä maalittajia...
Jopa oli pitkä lause.
Mietin samaa. Minua alkoi huimata jo puolessa välissä niin, että jätin lukemisen kesken :D
Miksi ruokitte trollia?
No kun sillon nälkä?
Vähän armoa kassoille. Myyjät eivät laita hintoja ja tarjouksia kassajärjestelmään, niitä ei tehdä edes siellä myymälässä vaan valtakunnallisesti jossain ketjun pääkonttorissa. Jos kassajärjestelmässä on eri hinta kuin hyllyn reunassa siitä tottakai on oikeus huomauttaa ja saada tuote edullisempaan ilmoitettuun hintaan, mutta joku räyhääminen on todella typerää. Kassalla oleva henkilö ei välttämättä koskaan ole myymälän puolella että tietäisi mitä siellä hyllyn reunassa lukee, saatikka että kukaan ulkoa muistaisikaan kymmenien tuhansien (?) artikkelien hinnat. Ja muutenki aika kohtuutonta olettaa että viikottain ja päivittäin vaihtuvat useat tarjoukset eri osastoilla olisivat kassahenkilön ulkomuistissa että siinä kassalla hoksaisi, että tästä tuotteesta ei nyt tullut oikea hinta.
Kertoo kyllä asiakkaan typeryydestä, jos näitä asioita ei tajua. Oikea osoite palautteen annolle on myymäläpäällikkö tai suoraan ketjuun - jos mu*naa riittää. Useimmilla ei. Tottakai asia oikaistaan heti kassalla, mutta ilman sitä noloa räyhäämistä ja syyttömän kassan sättimistä.
En ole töissä Tokmannilla.
Viimeksi muuten ostin jotain, joka olikin - 25% alessa, vaikka hyllyssä en huomannut mitään alelappua. :) Muuten tulee käytyä harvoin Tokmannilla, koska paikallinen toinen sekatavarakauppa on edullisempi.