Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa tyttöystävää koska minulta puuttuu etuhammas

Vierailija
19.12.2019 |

Juuri niin pinnallisia naiset ovat. Taas tuli pakit heti ensimmäisten treffien jälkeen tämän asian takia.

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais hampaaton mies. Kovan näköinen kundi, katutappelija tai lätkäjätkä.

Vierailija
102/127 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä sitä aina naurattaa kun miettii minkälaisista asioista naiset tekevät dealbreakereita. Kovin tuntuu pienestä olevan kiinni. "No miksi tyytyä kun parempaakin on tarjolla." Jepulis :D

Kylläpäs haluaisin nähdä sen miehen kenelle kelpaisi hampaaton nainen. 

Naiselta voi ihan hyvin puuttua hammas, ja miehet jahtaa silti, ja töitäkin löytyy. Aivan kuten muissakin asioissa, naisilta ei tässkään vaadita samalla tavalla kuin miehiltä.

Todisteet: tunsin kerran jonkun aikaa yhden ulkomaalaisen naisen, jolta puuttui varsin näkyvästi hammas. Siitä huolimatta miehet juoksivat perässä niin että jonoa kerääntyi, ja sittemmin nainen onnistui myös tekemään uraa jenkeissä, jonne muutti kotimaastaan (saattaa olla korjauttanut sen hampaankin kun tullut rahaa, tosin vielä 2017 kuvissa siltä puuttuu). Koska kukaan täällä ei kuitenkaan sitä naista tunne, niin voin laittaa kuvan siitä naisesta: https://miro.medium.com/max/8484/1*4dakBn3Ibt5gdDPfw3dzng.jpeg

M/39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä sitä aina naurattaa kun miettii minkälaisista asioista naiset tekevät dealbreakereita. Kovin tuntuu pienestä olevan kiinni. "No miksi tyytyä kun parempaakin on tarjolla." Jepulis :D

Kylläpäs haluaisin nähdä sen miehen kenelle kelpaisi hampaaton nainen. 

Naiselta voi ihan hyvin puuttua hammas, ja miehet jahtaa silti, ja töitäkin löytyy. Aivan kuten muissakin asioissa, naisilta ei tässkään vaadita samalla tavalla kuin miehiltä.

Todisteet: tunsin kerran jonkun aikaa yhden ulkomaalaisen naisen, jolta puuttui varsin näkyvästi hammas. Siitä huolimatta miehet juoksivat perässä niin että jonoa kerääntyi, ja sittemmin nainen onnistui myös tekemään uraa jenkeissä, jonne muutti kotimaastaan (saattaa olla korjauttanut sen hampaankin kun tullut rahaa, tosin vielä 2017 kuvissa siltä puuttuu). Koska kukaan täällä ei kuitenkaan sitä naista tunne, niin voin laittaa kuvan siitä naisesta: https://miro.medium.com/max/8484/1*4dakBn3Ibt5gdDPfw3dzng.jpeg

M/39

Itseasiassa nyt kun asiaa tarkemmin katsoin, niin ei siltä välttämättä puutu hammasta, siinä on muuten vaan hampaankokoinen aukko. Mutta sama vaikutelma siitä silti tulee, olen tosiaan tuntenut tuon naisen, ja tähän asti luullut että siltä puuttuu hammas. Ja samoin varmasti katsovat useimmat muutkin, jotka hänet tapaavat eivätkä nyt mitenkään äärimmäisesti tuijota sinne suuhun.

M/39

Vierailija
104/127 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tämä ei ole kettuilua, mutta tilanteesi toi mieleen Juha Vainion laulun -60 luvulta -- Jos vain saisin nastahampaan takaisin

Tsemppiä, huumori auttaa vaikeuksissa :)

Vierailija
105/127 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja millä tavoin meinaat että av:lla ruikuttaminen edistää tyttöystävän saamista. Minä olen sinkkunainen eikä minulla olisi mitään sitä vastaan, jos mieheltä puuttuu hammas (kunhan se ei ole pudonnut siksi, ettei mies koskaan pese hampaitaan). Mutta se on ehdoton nou-nou, jos mies vinkuu av:lla ja yleistää kaikki naiset samanlaisiksi. 

Älä viitsi. Hampaaton mies ei kelpaa kenellekään muulle kuin ehkä hampaattomalle naiselle, valitti AV:lla tai ei. Miehille pitää olla rehellinen, nimittäin myös miesten ulkonäöllä on väliä naisille. Mahdollista kumppania arvioidaan aina sen perusteella kuinka terveeltä hän näyttää, hyvät hampaat on yksi näistä kriteereistä.

Normaalilla ihmisellä on sen verran aivotoimintaa, että hän pystyy ajattelemaan eri vaihtoehtoja, joista hampaan puuttuminen voi johtua. Monilla niistä ei ole mitään tekemistä terveyden kanssa. Eikä niihin ole voinut ihminen itse välttämättä edes vaikuttaa. Olisi puhdasta idiotismia lopettaa tapailu vain siksi, että toinen on esim. auto-onnettomuudessa menettänyt hampaansa. 

No anna sinä sitten tälle ap:lle yhteystietosi kun kerta hampaattomuus ei haittaa.

Mitä hemmettiä tällaisella "ulkonäöllä ei ole väliä" -propagandalla muka voitetaan?? Ei mitään! Todellisuus kun kuitenkin on sitä, että ulkonäöllä on aikamoisen iso merkitys useimmille ihmisille pariutumisasioissa.

Miksi sinä tästä vouhotat? Ap se on, jolta hammas puuttuu. Kukaan ei ole sanonut, että ulkonäöllä ei olisi mitään merkitystä. Normaalit ihmiset ymmärtävät eron ulkonäön (=kokonaisuus) ja hampaan (=yksityiskohta) välillä. He myös osaavat huomioida sen kokonaisuuden eivätkä takerru merkityksettömään yksityiskohtaan. 

No aika hemmetin komea ja erinomaisen persoonan omaava miehen täytyy olla, että puuttuva etuhammas ei haittaa.

Mnä tapasin nuorempana miehen, jolta puuttuu etuhammas ja muutkin olivat vähän semmoisia ruskeanpuoleisia nuuskaamisen takia. Hän ei ollut hemmetin komea (ei tod mikään jääkiekkoilija) eikä hemmetin ihana persoona mutta hemmetin hyvää menoa vällyjen alla hän kyllä antoi. Hittolainen, vielä näin 20 vuotta myöhemminkin jaksan häntä lämpimästi muistella. Tapailimme hurjan paneskelun merkeissä parikin vuotta, mutta sitten muutin toiselle puolelle maata ja homma kuivui siihen.

Niin ja mitähän mahdat veikata: edustako enemmistöä naisina jotka ovat valmiita deittailemaan hampaatonta miestä?

Miten nämä tarinat auttavat ap:ta?

Ap pääsee hampaattomanakin deiteille, mutta tapaamisen jälkeen ei enää tule toista. Jotain hän tekee väärin niillä tapaamisilla, kun ei jatkoa seuraa.

Vierailija
106/127 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja millä tavoin meinaat että av:lla ruikuttaminen edistää tyttöystävän saamista. Minä olen sinkkunainen eikä minulla olisi mitään sitä vastaan, jos mieheltä puuttuu hammas (kunhan se ei ole pudonnut siksi, ettei mies koskaan pese hampaitaan). Mutta se on ehdoton nou-nou, jos mies vinkuu av:lla ja yleistää kaikki naiset samanlaisiksi. 

Älä viitsi. Hampaaton mies ei kelpaa kenellekään muulle kuin ehkä hampaattomalle naiselle, valitti AV:lla tai ei. Miehille pitää olla rehellinen, nimittäin myös miesten ulkonäöllä on väliä naisille. Mahdollista kumppania arvioidaan aina sen perusteella kuinka terveeltä hän näyttää, hyvät hampaat on yksi näistä kriteereistä.

Normaalilla ihmisellä on sen verran aivotoimintaa, että hän pystyy ajattelemaan eri vaihtoehtoja, joista hampaan puuttuminen voi johtua. Monilla niistä ei ole mitään tekemistä terveyden kanssa. Eikä niihin ole voinut ihminen itse välttämättä edes vaikuttaa. Olisi puhdasta idiotismia lopettaa tapailu vain siksi, että toinen on esim. auto-onnettomuudessa menettänyt hampaansa. 

No anna sinä sitten tälle ap:lle yhteystietosi kun kerta hampaattomuus ei haittaa.

Mitä hemmettiä tällaisella "ulkonäöllä ei ole väliä" -propagandalla muka voitetaan?? Ei mitään! Todellisuus kun kuitenkin on sitä, että ulkonäöllä on aikamoisen iso merkitys useimmille ihmisille pariutumisasioissa.

Miksi sinä tästä vouhotat? Ap se on, jolta hammas puuttuu. Kukaan ei ole sanonut, että ulkonäöllä ei olisi mitään merkitystä. Normaalit ihmiset ymmärtävät eron ulkonäön (=kokonaisuus) ja hampaan (=yksityiskohta) välillä. He myös osaavat huomioida sen kokonaisuuden eivätkä takerru merkityksettömään yksityiskohtaan. 

No aika hemmetin komea ja erinomaisen persoonan omaava miehen täytyy olla, että puuttuva etuhammas ei haittaa.

Mnä tapasin nuorempana miehen, jolta puuttuu etuhammas ja muutkin olivat vähän semmoisia ruskeanpuoleisia nuuskaamisen takia. Hän ei ollut hemmetin komea (ei tod mikään jääkiekkoilija) eikä hemmetin ihana persoona mutta hemmetin hyvää menoa vällyjen alla hän kyllä antoi. Hittolainen, vielä näin 20 vuotta myöhemminkin jaksan häntä lämpimästi muistella. Tapailimme hurjan paneskelun merkeissä parikin vuotta, mutta sitten muutin toiselle puolelle maata ja homma kuivui siihen.

Niin ja mitähän mahdat veikata: edustako enemmistöä naisina jotka ovat valmiita deittailemaan hampaatonta miestä?

Miten nämä tarinat auttavat ap:ta?

Ap pääsee hampaattomanakin deiteille, mutta tapaamisen jälkeen ei enää tule toista. Jotain hän tekee väärin niillä tapaamisilla, kun ei jatkoa seuraa.

Olivatko naiset tietoisia ap:n hampaattomuudesta ennen treffejä?

Vierailija
107/127 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan seurustellut?

Vierailija
108/127 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan katsoisi päinkään miestä jolta puuttuu etuhammas, joku roti. Itseäsi ei yhtään häiritse? Kertoo tuo sinustakin jotain.

Häiritsee se, mutta ei ole varaa korjatakaan...

Mutta että koko orastava suhde kaatuu tuohon yhteen seikkaan aina? Tuntuu jotenkin hölmöltä.

ap

Vierailija
109/127 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltäni puuttuu myös toinen yläetuhammas, menetti sen lapsena jääkiekkopelissä, kun ei ollut kasvosuojusta. Hänellä on siinä implantti. Eli kyllä saa.

Vierailija
110/127 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtikö hammas kun avasit kaljapullon korkkia?

Lähti hoitovirheen takia.

ap

Minkä hoitovirheen?

Hammas paikattiin niin, että sinne paikan alle jäi sisältä päin hampaan mädättävää kariesta. Kun asia huomattiin, hammas oli jo poistokunnossa.

Vierailija
111/127 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan katsoisi päinkään miestä jolta puuttuu etuhammas, joku roti. Itseäsi ei yhtään häiritse? Kertoo tuo sinustakin jotain.

Mutta että koko orastava suhde kaatuu tuohon yhteen seikkaan aina? Tuntuu jotenkin hölmöltä.

ap

Aivan varmasti saa puuttuvan hampaan hoidon julkiselta sektorilta.

Vierailija
112/127 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Aivan varmasti saa puuttuvan hampaan hoidon julkiselta sektorilta.

No kun ei saa. Kysytty on.

ap

Vierailija
113/127 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
114/127 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei haittaa jos olet MGTOW =)

Vierailija
115/127 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kävin tuollaisen miehen kanssa treffeillä kesällä, ja voin sano että toisia ei tullut.

Vierailija
116/127 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä kävin tuollaisen miehen kanssa treffeillä kesällä, ja voin sano että toisia ei tullut.

Miksi olet niin pinnallinen?

Vierailija
117/127 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa mennä kauppaan kun siellä on niin paljon ihmisiä

Vierailija
118/127 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönhöpö. Tiedän yhden miehen jolta puuttuu etuhammas ja jos olisi vapaa niin tavoittelisin heti.

Vierailija
119/127 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpönhöpö. Tiedän yhden miehen jolta puuttuu etuhammas ja jos olisi vapaa niin tavoittelisin heti.

joku miljonääri nhl-pelaaja?

Vierailija
120/127 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 100% varma, että kunnallisella sinulle tehdään hammas, kun se edestä puuttuu. Eri asia, jos sivummalta puuttuisi. Ei varmasti implanttia laiteta, mutta proteesi varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän