Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö usein wc:ssä työpäivän aikana?

Vierailija
19.12.2019 |

Tänään töissä rupesin miettimään kun yksi nainen jonka kanssa työskentelen samassa työhuoneessa kävi vessassa varmaan noin tunnin välein. Olikohan sillä maha sekaisin tai jotain.
Käyn itsekkin muutaman kerran koska juon paljon vettä työpäivän aikana.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn paskalla aamu ja iltapäivällä sekä lisäksi pissulla vajaan tunnin välein ehkä ja tarpeen vaatiessa lisäksi.

Vierailija
2/28 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juon pari kuppia kahvia ja vettä päivän aikana niin kerran tunnissa käyn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-7 kertaa riippuen työpäivän kestosta ja siitä miten paljon juon nestettä päivän aikana. Joskus menen kyllä vessaan vain korjaamaan meikkiä tai niistämään nenän, mutta ihan kiva jos joku saa vessakäyntieni seuraamisesta sisältöä duunipäiväänsä.

Vierailija
4/28 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on useampi työntekijä, tee analyysi jokaisesta esim. viikon ajalta. Sitten vasta tilasto tänne.

Luultavasti työkaverisi käy vessassa itkemässä, kun olet tuommoinen vessavahti.

Vierailija
5/28 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn yhen kerran. Ja sen käynnin kesto on kaheksan tuntia

Vierailija
6/28 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus menen vain lorvimaan vessaan työajalla.

Vierailija
7/28 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset, maha sekaisin,korjasi meikkiä, herkkä rakko (kyllä, ihmiset on yksilöitä tässäkin), kiva poistua välillä työtilasta eikä istua tattina paikallaan? Kahvin ja teen juominen tihentää myös vessakäyntejä. Mahdollisia syitä on monia. Miksi seuraat muiden vessakäyntejä? Itse käyn kotona ja töissä usein vessassa, koska pissattaa usein. Voi voi.

Vierailija
8/28 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi taivaan tähden jotakuta voi kiinnostaa tämmöinen?

Vierailija
9/28 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi käydä omalla ajalla! Täytyy vinkata EK:lle EVAlle ja Vartiaisen Juhanalle, että hoidetaan työlakiin ja tesseihin KAKKIKYT JA PISSIkyt tunnit, palkattomasta huussiajasta lasketut. Ja naisille tuplaHUUSSIKYT rätinvaihtoon hukattujen työminuuttien takia.

Vierailija
10/28 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää joidenkin wcssä rampaaminen... mennään vessaan vaikka on pienikin pissahätä. Keho pitää siedättää siihen että pissalle mennään kun oikeasti hätä.

Vierailija
11/28 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskon mieluummin housuuni.

Vierailija
12/28 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää joidenkin wcssä rampaaminen... mennään vessaan vaikka on pienikin pissahätä. Keho pitää siedättää siihen että pissalle mennään kun oikeasti hätä.

Tosi mies kusee ja tulostaa housuun. Vain nössöt ja avuttomat käyvät WC:ssä.

Vierailija
13/28 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimi sä kuten parhaaksi näet. Mä käyn pissalla kun pissattaa. Pitkäaikainen istuminen on muutenkin epäterveellistä johon pissatauot tuo tervettä vaihtelua.

Vierailija
14/28 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikka endometrioosi, kohdunlaskeuma, stressivatsa, IBS....mitä näitä nyt on. Kyllä ihmisellä on oikeus käydä vessassa myös työajalla. 

Vierailija
15/28 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös raskaus voi pissattaa :)

Vierailija
16/28 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Olisi mielenkiintoista tietää, onko joku tilastoinut minun vessakäyntejäni

T. munuais- ja suolistovaivainen :D

Vierailija
17/28 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn välillä vessa vain venyttelemässä. Avokonttorissa ei kehtaa roikottaa pääalaspäin, pyöritellä käsiä ym.

Käyn töissä yleensä kerran kakalla ja 3-4 kertaa pissalla.

Juon pari kuppia kahvia ja 1-1.5l vettä päivän aikana.

Vierailija
18/28 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla käyn kerran noin 45 min - tunti. Toisen kerran käyn iltapäivällä. Silloin irtoo yleensä paremmin, jopa alta puolentunnin.

Vierailija
19/28 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on normaalisti hyvin vahva pissa. Rakkoa alkaa polttelemaan jo pienissä määrin. Tähän auttaa runsas juominen, mutta se taas sitten aiheuttaa sen, että rakko täyttyy nopeasti. Siksi käyn pari kertaa päivässä vessassa, ellei sitten ole hyvä päivä ja olen jotenkin onnistunut juomaan juuri sen oikean määrän ettei rakkoa polttele eikä täyty.

Vierailija
20/28 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15min välein käyn. Vessan kaapissa pullo vodkaa ja kaljaa jemmassa.

Toisinaan myös hyväilen penistäni useamman vartin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi