Mitä tehdä äkkiä kulttuuriseteleillä?
200 e edestä vanhenee vuoden lopussa. Ne Smartumin paperiset. Mitä niillä voisi keksiä tehdä? Voiko ostaa sarjalippuja Finnkinolle ensi vuotta varten? Vai mihin ne voi käyttää, kun tänä vuonna ei ehdi enää mennä mihinkään.
Kommentit (30)
Voi ostaa Finnkinonnsarjalippuja tai katsoa joitakin ensi vuoden tapahtumia (teatteri, konsertit tmv. Ja ostaa liput valmiiksi).
Osta museokortti. Jotain 66-70€,
Pääsee vapaasti vuoden ajan satoihin kohteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni niitä voi käyttää vain kaksi per kertaostos, eli sarjalipusta jäisi kuitenkin aika hyvin maksettavaa.
Minäkään en yhtään tiedä mitä tekisin omillani. 90 euron edestä on lompakossa. Juu, tänä vuonna olin laiska kulttuurin harrastaja.
Höpö höpö. Ainakin itse käytin kaikki omani kerralla, kun maksoin pilateksen kausimaksuni.
Siis ne mun oli liikunta- ja kulttuuriseteleitä.
Voi ostaa elokuvalippuja JOS kyseessä on liikunta- ja kulttuurisetelit. Pelkillä liikuntaseteleillä ei tietenkään.
Täälläpäin ainakin avaavat vuoden lopussa leffateatteriin ihan erillisen kassan josta voi vaihtaa smartumeita sarjaleffalipuiksi, kun tulee niin paljon porukkaa viimehetkellä käyttämään niitä. :D
Kyllä niitä saa käyttää just niin paljon kuin haluaa/ostos (esim Finnkinon sarjalippuun), mutta yksittäisissä tapahtumissa vain omaan lippuun, ei siis voi ostaa kahta lippua yhteen tapahtumaan käyttäen niitä.
Tietääkseni voi ostaa vaikka r-kioskilta koko summalla ensi vuodeksi finnkinon lippuja.
Pelkille kulttuuriseteleille en keksi oikein muuta käyttöä kuin leffaliput, ellei lahjakorttia omalla nimellä saa niillä sitten ostettua vaikka johonkin teatteriin tai konserttitaloon. Tai no ehkä jonkun festarilipun voisin ostaa jos tietäisi edes jotain esiintyjiä.
Mulla menee nuo ihan hetkessä kun tykkään teatterista.
Kumma, että näin myöhään heräät moiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni voi ostaa vaikka r-kioskilta koko summalla ensi vuodeksi finnkinon lippuja.
R-kiskalla ei voi maksaa niillä seteleillä.
Mene Lippupalvelun sivuille, varmaan löytyy jonkun hyvän esiintyjän konsertti. Sunrise Avenue.
Vierailija kirjoitti:
Anna tai myy liikuntaa ja kulttuuria harrastavalle työkaverille.
Ne on henkilökohtaisia...
Itse ostin Finnkinon sarjalippuja ja yhtenä vuonna maksoin uimahallikortin (20krt?).
Museokortti on tosi kiva. Sellaisen voisin hankkia uudelleen, jos näitä etuja vielä saisin. Nykyisessä työpaikassa liikunta- ja kulttuuriseteleitä ei saa.
Muistaakseni niitä voi käyttää vain kaksi per kertaostos, eli sarjalipusta jäisi kuitenkin aika hyvin maksettavaa.
Minäkään en yhtään tiedä mitä tekisin omillani. 90 euron edestä on lompakossa. Juu, tänä vuonna olin laiska kulttuurin harrastaja.