Kysymys VAIN naisille!
Kauanko rakastelun yhteydessä se itse yhdyntä kestää? Siis kun esileikkien jälkeen mies tulee sisäänne ja alkaa yhdyntäliikkeet ja päättyy orgasmiin!
Timo Korhonen
Kommentit (27)
Meillä seksi alkaa sillä että mies työntyy sisään ja seksi kestää noin 5-15 min kunnes mies laukeaa. Ja ei, ei ole provo vaan surullisen totta.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelee jonkin verran. Enimmäkseen menee 3-5 min, mutta jos keskitytään paljon mieheen ennen yhdyntää niin 1 min. Joskus asentoja vaihtamalla tms. ehkä 7-10, jos keskeytetään välissä niin pidempään.
Itse ehdin saada n. 5+ minuutissa yhdynnässä, jos minuun on keskitytty paljon ennen sitä niin nopeammin.
Kun mies käytti lääkkeitä niin 20-45 min, olin itsekin niin nuori silloin etten kehdannut sanoa, että paikat ei kestä, oli aika hiertynyt olo jälkeen... Käsin/suullakaan ei tullut nopeammin. Älkää lopettako omin päin, voi mennä psykoosiin, mutta ei kannata käyttää jos pärjäisi ilmankin.
Mitä lääkkeitä miehesi käyttää jos psykoosikin on mahdollista. Tietääksini erektiolääkeet eivät aiheuta psykoosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelee jonkin verran. Enimmäkseen menee 3-5 min, mutta jos keskitytään paljon mieheen ennen yhdyntää niin 1 min. Joskus asentoja vaihtamalla tms. ehkä 7-10, jos keskeytetään välissä niin pidempään.
Itse ehdin saada n. 5+ minuutissa yhdynnässä, jos minuun on keskitytty paljon ennen sitä niin nopeammin.
Kun mies käytti lääkkeitä niin 20-45 min, olin itsekin niin nuori silloin etten kehdannut sanoa, että paikat ei kestä, oli aika hiertynyt olo jälkeen... Käsin/suullakaan ei tullut nopeammin. Älkää lopettako omin päin, voi mennä psykoosiin, mutta ei kannata käyttää jos pärjäisi ilmankin.
Mitä lääkkeitä miehesi käyttää jos psykoosikin on mahdollista. Tietääksini erektiolääkeet eivät aiheuta psykoosia.
Mm. venlafaxiinia (SSRI) ja joitain muita silloin sinä vuonna, erektiolääkkeitä ei ole joutunut käyttämään. Sivuoireina kiven kova ja aika tunnoton erektio, joka kesti tunninkin, joskushan noita määrätään myös keston pidentämiseen. Joissain psyykelääkkeissä voi olla vaarana esim. psykoosi jos annokseen tekee äkillisiä muutoksia tai lopettaa kerrasta vaikkei niillä psykoosia hoidettaisikaan, kaikki eivät valitettavasti tiedä. Tällä hetkellä ei käytä mitään lääkkeitä.
Ykkösrakastajani kanssa 5 - 45 minuuttia. Riippuu esimerkiksi esileikeistä. Tyypillinen on varmaan 10 - 30 minuuttia.
Ihanaa, jos kestää pitkään, ihanaa, jos kiimassa laukeaa nopeasti. Molempi parempi.
N50+ kirjoitti:
Ihanaa, jos kestää pitkään, ihanaa, jos kiimassa laukeaa nopeasti. Molempi parempi.
Se on kyllä ihan totta, että miehen nopea tuleminen voi joskus olla tosi kiihottava juttu. Se on ihanaa jos teen miehelle jotain, mistä hän nauttii erityisen paljon ja silloin myös laukeaa nopeasti kiimoissaan.
En ole katsonut kelloa, mutta olisiko joku 15-20 minuuttia? Asentoa vaihdetaan pari-kolme kertaa. Juuri sopiva aika mulle, kerkiän saada kunnolla munaa ja paikat eivät kuitenkaan kerkiä tulla kipeiksi.
Koko touhuun saa helposti menemään pari tuntia, jos aloitetaan laskeminen siitä kun hipelöiminen menee seksuaaliseksi. Me ei tykätä pitää kiirettä, vaan nautitaan ajan kanssa. :)
Ei, en provoa, ja ei, en tosiaan laske yhdeksi ja samaksi koska ne on ihan erillisiä orgasmeja. Niin orgastinen minäkään en ole että saisin yhden ja saman orgasmin jatkumaan halutessani kymmeniä minuutteja. Niiden välillä on aina pieni "lepovaihe".
Tää on kyllä hauskaa kun jotkut kuvittelevat tietävänsä parin viestin perusteella mun orgasmit paremmin kuin minä itse. Mutta olen ihan tyytyväinen että osallistuin keskusteluun ja jouduin lynkattavaksi. En ole selvästikään osannut arvostaa kykyäni riittävästi, se on ilmeisen harvinainen! :)