Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kyyläät kaupassa ihmisiä

Vierailija
19.12.2019 |

Mietin vaan onko niin ihmeellistä nähdä ihmisiä kaupassa kun jotkut jää oikeesti kyyläämään, taidan tästä lähtien kysyä onko joku ongelmana

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en kyllä todellakaan kyylää. Keskityn täysin muistelemaan ostoslistaa ja suoriutumaan ostoksista nopeasti. Tutut saavat nykiä hihasta että huomaan heidät.

Ehkä tuollainen aiemmin kommentoinut tapaus saattaisi hetkeksi kiinnittää huomioni, joka kovaan ääneen huutelee ja hekottaa.

Vierailija
22/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi olla miettimättä että vika on tuijotettavan päässä. Näitä aloituksia on silloin tällöin, joissa joku ihmettelee että miksi kaikki aina tuijottavat. Pidän melko todennäköisenä että eivät tuijota, mutta henkilö itse kuvittelee niin.

Minä en ole koskaan kokenut tällaista tuijottelua missään elämäni aikana. Ja olen kasvoiltani poikkeavan näköinen kehityshäiriön vuoksi. Siksi on vaikeaa kuvitella, että jotain normaalin näköistä jatkuvasti ja päivittäin monet ihmiset tuijottaisivat tavanomaisissa tilanteissa. Saatan toki olla väärässäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylään etteivät varasta.

Vierailija
24/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mitäs ns. kakarasi huutelee miesasiakkaalle?

- mitäs lässytät miesasiakkaalle joka tekee rauhassa asiakkuuksia? sama koskee selvästi miehen tarpeestaan häiriköiviä, myös kustannuspaikallaan? 

Vierailija
25/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurasimme takaisin joskus kyyläävää naista joka suoraan tuijotti tiettyä mieshenkilöä. Tällä naikkosella oli selvästi jotain ongelmia eikä mitään tapoja ole siihen ikään mennessä hankittu.

Vierailija
26/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mies on kyllä aikas hiljaa mutta itse soitat suutasi mm. hänenkin asioihin. riittää nähtävästi että tulee paikalle.

Vierailija
27/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia ovat ihmiset, jotka kääntyvät ihan kokonaan ympäri kassajonossa kun jonoon menee. Heidän pitää näköjään aina kytätä ihmiset. Minua ei hitto vieköön kiinnosta kuka minun taakseni tulee. Jos on tuttu, luultavasti osaa päästää jonkin äänen. Mikäli haluaa minun reagoivan. Yleensä ovat ikävä kyllä ikätovereita nämä tollottajat, eli vanhempia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi