Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää... Mutta minkä mä näille tunteen purkauksille mahdan!

18.06.2006 |

Ja sitä paitsi tää on jo vaikka kuinka mones topicin aloitus multa jo tänään... Koittakaa kestää älkää lynkatko!

Niin nää pirun mielialan vaihtelut..

Mies oli sopinut ennen tuota mun viime keskiviikon plussaa, et lähtee tänä viikonloppuna kavereittes kans reissuun. No se lähtö oli sit epävarmaa, kun tuli se plussa.

Sanoin itse että mene nyt kun vielä pystyt, kun en sitten kauhean mielellään päästäisi äijää 4pv reissuille jahka tää raskaus pääsee pitemmälle. ( henk.koht. jos joskus sattuu jotain haluan että tuleva isä on ensimmäisenä kuulemassa, auttamassa, lohduttamassa yms yms.).

No mies lähti. Olen tänä aikana kerennyt kiukustua;

Puhelun lyhyydestä

Yksinpuhumisesta

Tekstareitten vähyydestä

Tekstareiden lyhytsanaisuudesta, silloin kun niitä on tullut

Yleisestä muistamattomuudesta

Närästyksestä

Koiran haukunnasta

Palaneesta makkarasta

Jne..

Hävettää oikeasti! Kuulostaa kamalalta jopa omaan korvaan kaikki mistä on miehelle narissut puhelimessa, mutta kun se sanat vaan ryöpsähtää jostain ihan yht äkkiä!

Ja itse grillattu, siis poltettu makkara tuskin on miehen syy..

Mutta sai mies mut myös itkeä tihruttamaan yhdellä ainoalla viestillä..

* Rakastan teitä molempia* Niisk... Eka kertaa se puhuu meistä, musta ja vauvasta!

Eli taidan muutta nikkini Helga alias itku-iikka- räivopää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, niin minä olen tässä kesäleskeillyt useammankin viikon ja viikonlopun - tosin mies on ollut työmatkoilla. Olen tosin aiemminkin tottunut olemaan yksikseen joten eipä tämä nyt ole sen kummemmalta tuntunut. Mitään 4pv vapaa-ajan reissuja hänellä tuskin tulee ikinä olemaan.. mutta itse en henkkoht koe mukavaksi kieltää toiselta menemisiä vain sen vuoksi, että olen raskaana. Eli kyllä tuo kuppiloissa saa käydä jos joskus on käydäkseen. La on 28.8, joten elokuussa pitää sitten varmuuden vuoksi varmaan jättää alkoholi siltä osin pois käytöstä hänenkin, että on sitten varmasti ajokunnossa jos äkkilähtö tuleekin aiemmin (sairaalaan 60km). Tosin on tuo nytkin käynyt enimmäkseen autolla kavereitaan tapaamassa.

Vierailija
2/3 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla paloi ihan alkuraskaudessa pinna pienesta!!! kylla ne raivarit pian rauhoittuu.

laheta miehellesi kaunis tekstari jossa kerrot valittavasi ja pyyda anteeksi tiuskimistasi, sinulle itselle tulee varmastio paljon parempi mieli sen jalkeen ja hanen reissu ei mene ihan pilalle kun on sinusta huolissasi. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin jo tosiaan aikaisemmin viestin, että anteeksi kamalasti ärripurri kohtaukset.

Naureskeltiin sitten yhdessä näille " mökötän en mökötä mökötän" kohtauksille miehen kanssa. Tosin asian selittäminenkin meinas mennä kiukutteluks, mutta luojan kiitos mies huomaa kyllä heti millon meinaa keittää mulla yli.

Tää jos mikä kasvattaa suhdetta.. heh.

Mutta nyt olen tyytyväinen, että mieskin pääsi reissuun, vuoden odotetuin kaveriporukka reissu kuulemma.

( Mutta parasta on miehen mielestä on kotiin paluu, oman kullan viereen. =) )