Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LinkedIn asiaa

Vierailija
19.12.2019 |

Mikä ihme deittisovellus LinkedInistä on nykyään tullut? Olen huomannut viime aikoina, että miehet ovat lähettäneet kontaktipyynnön ja sen hyväksyttyä alkaa tulla kehuja, ehdotuksia ja puhelinnumeropyyntöjä. Siis mitä v*ttua? Eikö sen pitäisi olla ammatillinen verkostoitumissovellus eikä vonkaussovellus?

Viimeisin WhatsApp numeron pyyntö ja omituiset kehut tulivat eilen yöllä oman alani laitetoimittajalta Kiinasta. En todellakaan lähde hankintaneuvotteluihin miehen kanssa, jonka ensikontakti on ollut viesti 'Olet poikkeuksellisen kaunis nainen. Saanko WhatApp numerosi niin voidaan jutella yksityisesti?' Kaiken lisäksi olen tavallisen näköinen keski-ikäinen nainen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kuva sinulla on siellä? Lyhyt hame ja tosi avoin kaula-aukko? Monen naisen "toimistopukeutuminenkin" on aika tyrkyttävää.

Vierailija
2/5 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa on musta-valkoinen hihallinen, polveen asti ulottuva löysähkö vyöllinen mekko, jossa kaula-aukko on kaulakuopasta noin 5 cm alaspäin auki eli ei ole avonainen kaula-aukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen kuva, että siellä on nykyään aika paljon feikkitilejä, jotka väittävät olevansa sitä sun tätä vähintään semi-asiallista, mutta ovat oikeasti erilaisia seksipalveluja myyviä, ostavia ja välittäviä tahoja.

Lisäksi nigerialaiskirjeiden ja "amerikkalaistenvarakkaidenleskimiessotilaiden" versioita on tyrkyllä.

Osa näistä tunnistaa toisensa tietyistä profiilipiirteistä ja osa etsii uhreja aika satunnaisesti.

Vierailija
4/5 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on feikkitunnuksilla lähestyviä ollut pitkään. Jos pidät lähestymistä asiattomana, niin ilmianna se siellä tai vain poistat sellaiset viestit. Voit myös muuttaa profiilisi asetuksia, niin että sinulle ei voi lähettää viestejä tuntemattomat.

Vierailija
5/5 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen kuva, että siellä on nykyään aika paljon feikkitilejä, jotka väittävät olevansa sitä sun tätä vähintään semi-asiallista, mutta ovat oikeasti erilaisia seksipalveluja myyviä, ostavia ja välittäviä tahoja.

Lisäksi nigerialaiskirjeiden ja "amerikkalaistenvarakkaidenleskimiessotilaiden" versioita on tyrkyllä.

Osa näistä tunnistaa toisensa tietyistä profiilipiirteistä ja osa etsii uhreja aika satunnaisesti.

Ok. Tämä selvittikin asiaa. Täytyy muuttaa noita yksityisyysasetuksia, että viestejä ei saa tuntemattomilta.