Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa ja jännittää tuleva vuosi 2020. Suuria mutoksia tulossa

Vierailija
19.12.2019 |

Ensi vuonna lapseni muuttaa omilleen ja minä jätän mieheni. Saan kaipaamani vapauden mistä olen haaveillut jo pari vuotta. Mitään riitoja tai draamaa asiaan ei liity, pelkkä tylsistyminen ja rakkauden muuttuminen ystävyydeksi ainakin minun puoleltani. Mieheni sydän tulee särkymään, sitä en voi estää, mutta olen tämän ajatuksen mielessäni työstänyt nyt loppuun ja päätökseni tehnyt. 19 vuoden liitto päättyy. Tämän joulun hoidan täydellisesti ja aion nauttia joka hetkestä sukulaisten kanssa, koska ensi joulun vietän ihan toisten ihmisten kanssa taikka sitten vaan ihan kaksin tyttäreni kanssa eikä haittaa yhtään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jännä, miten moni on valmis vaihtamaan ystävyyden pikasuhteiden etsintään.

En kaipaa mitään uusia suhteita, en pikaisia tai muitakaan. Haluan aikaa itselleni. Tehdä vain itseäni kiinnostavia asioita ja matkustella mihin huvittaa muiden mielipiteitä kyselemättä.

AP

Meinaat sitten vain patteripoikaystävällä päristellä, vai onko halut haihtuneet kokonaan?

Ihminen on kuitenkin seksuaalinen eläin.

Jotkut enemmän, jotkut vähemmän. Seksistä tässä nyt ei kuitenkaan ole kyse missään määrin.

Vierailija
22/24 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä täysin samat suunnitelmat. Voimia ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muuta kuin onnea jatkoon. Ymmärrän täysin, sitä mitä minä en ymmärrä on uuden suhteen tuputtajat ja seksielämästä huolestujat. Mikä idea on erota jos aikoisi hakeutua samaan loukkuun uudestaan? Se nyt vasta älytöntä olisikin. Minä heitin miehen jälkeen myös dildon roskiin, eikä kumpaakaan ole kaivattu. Hyvin on mennyt vuosia ja vihdoin elämästä nauttii.

Vierailija
24/24 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajuu noita kommentteja. Onko parempi olla huonossa suhteessa kuin sinkkuna? Eikös ap:n miehellekin olis parempi jos löytäis uuden kuin että elää rakkaudettomassa liitossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi