Juuri pariutuneet. Joko on miehen keittiövälineet ja muut myyty kirppiksellä
Niin onko jo kaikki miehen hankkimat yleiskamat myyty/myynnissä. Miksi menee niin että miehen roinat saa lähteä. Eron jälkeen ukko sitten joutuu lähtemään paljain persein. Tämäkö syy
Kommentit (7)
Meiltä on mennyt ihan tasapuolisesti, ehkä minulta naiselta vielä enemmän kun minulla niitä tavaroita olikin enemmän. Eikä haittaa vaikka on 2 astiastoa; asunnon valinnassa yksi kriteeri oli se että keittiössä on riittävästi kaappitilaa.
Vierailija kirjoitti:
Meiltä on mennyt ihan tasapuolisesti, ehkä minulta naiselta vielä enemmän kun minulla niitä tavaroita olikin enemmän. Eikä haittaa vaikka on 2 astiastoa; asunnon valinnassa yksi kriteeri oli se että keittiössä on riittävästi kaappitilaa.
Ei ole lähteneet. Muutin miehen luo vuosi sitten ja edelleen tämä näyttää enemmän hänen kodiltaan kuin mun.
Keittiövälineissä karsinta osuis monessa tavarassa miehen omistamaan koska ite oon ostanu laadukkaita tuotteita ja miehen moni vastaava on halpa tai muuten huono. Elektroniikassa puolestaan kiertoon lähtis mun tavarat.
Eli kyllä se puhtaasti menis tavaran eikä alkuperäisen omistajan mukaan.
Esikoinen muutti yhteen avokkinsa kanssa ja toi huoneeseensa pari pahvilaatikollista keittiötarvikkeitaan opiskelijaboksistaan. Itse olin hänelle ostanut ihan laadukkaat kattilat, paistinpannut yms. Kyllä hän nyt pikkuhiljaa hakenut sieltä takaisin päin mitä ovatkin tarvinneet.
Ängettiin molempien kamat kaappeihin. Onneksi on kaappitilaa.
Voi uli, kyllä se on varmasti niin vaikeaa, kun naiset ovat taas pilanneet kaiken.