Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä ihastui, lähti toisen naisen matkaan ja muutaman kk päästä uusi vauva

Vierailija
18.12.2019 |

11v yhdessä, teinistä asti ja ensimmäisen ihastuksen matkaan lähti erittäin ripeästi 5kk sitten. Suhdetta oli jatkunut reiun kuukauden. Yhteiset lapset ottaneet eron todella raskaasti ja uudellakin kaksi ennestään. Nyt sitten...

Tilanne on jotenkin niin surkuhupaisa, taivastelkaa kanssani ja vinkkejä siitä miten tukea lapset tämän yli..

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei siis tajua, että pikkulapsiarki on tylsää joka perheessä. Hän luuli varmaan klassisesti, että vika oli sinussa, jos teillä oli arkista ja vähemmän romanttista parisuhddeaikaa ja hauskanpitoa. Tulee kova pudotus todellisuuteen, kun huomaa, että hemmetti, se on ihan samanlaista uudenkin naisen kanssa. Vauva-arki alkaa alusta... sinun kanssasi olisi ollut jo päässyt ohi raskaimmasta ajasta...

Vierailija
2/37 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen, että vähä-älyiset palstauikuttajat vastasivat sinulle. 

Parisuhde voi joskus päättyä, mitä pidän surullisena. En ymmärrä sitä, etteivät lapset tunnu merkitsevän turhan monille miehille mitään. 

Enkä ymmärrä naisia, jotka haluavat itselleen uskottoman kierrätysmiehen.

Toivon, että sinä ja lapsesi löydätte parhaan mahdollisen tavan elää keskenänne ja mies huolehtii jatkossa myös lapsistanne. Toivon, että sinä löydät rinnallesi kunnollisen ja hyvän miehen, johon voit luottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun pääsit tuollaisesta tuulella käyvästä ukosta eroon. Lasten hankkiminen yhdessä vaatii sitoutumista ja on täysin  tahdon asia. Tuuliviireille ei sovi ollenkaan perhe-elämä, mutta naiset sortuvat niihin aina ja iankaikkisesti. Surullista. Lapsista tulee juurettomia ja mielenvikaisia. Olikohan joka neljännellä mielenterveysongelmia. Katsokaapa vahempia.

Vierailija
4/37 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä tukea isän ja lasten suhdetta, hän on lasten isä erosta ja uudesta vauvasta huolimatta.

Tehkää tapaamis sopimukset.

Itse en pitäisi pahana ottaa myös sisarpuolta elämään mukaan, mutta jokainen tyylillään.

Silti olisi hyvä että isää ja lapsia ei vieraannuteta toisistaan, vaikka se ero olisi kuinka vaikeaa tahansa, niin lapsille ei pidä kostaa omaa mielipahaa.

Suhteet loppuu joskus eroon, nyt näytät lapsille hyvää esimerkkiä siitä että se ei ole maailmanloppu ja ystävyys voi jatkua erosta huolimatta, tätä taitoa ei kovin moni osaa.....

Vierailija
5/37 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan tukenut enemmän heidän suhteen onnistumista kun he itse ja tukenut lasten ja isän suhdetta, vaikka he ajoittain inhoavat isäänsä. Kaikki tämä on kuitenkin exän mielestä vain minun manipulaation tulosta, sillä lapset eivät isälleen uskalla puhua oikein mitään negtiivista mistään. Kaikki purkautuu sitten kotona.

Kiitos vinkkien antajille, vastaanotan mielellään lisää.

-Ap

Vierailija
6/37 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollaisia idiootteja sikiää?? Tsemppiä Aplle

Vierailija
7/37 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voima on sinussa AP. Et voi pettyä mieheen jos et enää mitään odotakaan. Sanot lapsille päättäväisesti että kyllä me pärjätään. Että he ovat ainutlaatuisia eikä se muutu vaikka tulisi uusia puolisisaruksia.

(Pitkällä aikavälillä, puolisisaruksiin voi olla välit, mutta sitä ei tarvi päättää nyt). Tunteiden tunnistaminen on hyvä. Voit puhua lasten kanssa surusta, vihasta ja pettymyksestä. Kun tunteilla on nimi niitä on helpompi käsitellä. Surra voi hetkiä mutta sen ei tarvi hallita koko elämää. Ei muuta kuin eteenpäin.

Vierailija
8/37 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka ei kiinny omiin lapsiinsa niin, että KUOLISI niiden puolesta, on jotenkin päästään rikki.

Vaikuttaa siltä, että moni kypsässäkin iässä oleva mies ei kykene kiintymään. Liekö sitten niiden oma lapsuus ollut perseestä? On ikävää, ettei tuollaista ihmistä maallikko ennen lasten syntymää mitenkään tunnista ja osaa varoa.

Minäkin kannustin lapsiani pitämään yhteyttä isäänsä, mutta he eivät halua. Ovat täysi-ikäisiä niin eipä ole pakkokaan.

Vierailija
9/37 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis uusi vauva naisen kanssa, jonka mukaan lähti puoli vuotta sitten?

Vierailija
10/37 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaali kuvio. Uudet akat luulevat saaneensa aarteen ja äkkiä mukula siihen tekeille. Ukkohan lähtee tuolta aivan samalla tavalla kuin lähti teidän luota. Siinä ei lapset mitään paina kun uusi kiimainen nainen odottaa jossain tätä sankaria.

Vierailija
11/37 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis uusi vauva naisen kanssa, jonka mukaan lähti puoli vuotta sitten?

Jep, tarkkaa tietoa ei ole, mutta laskelmien mukaan tullut 3kk jälkeen raskaaksi miehen lähdöstä. Varmaa on, että salasuhde on kestänyt noin kuukauden.

Ap

Vierailija
12/37 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä tajua miksi ihmeessä sen jätetyn osapuolen pitää vielä oman erotuskansa keskellä siloittaa pettäjän tekemisiä mitenkään. Kun meillä paljastui ukolta sivusuhde, minä kyllä sanoin suoraan, että herra on ihan hyvä ja kertoo ITSE lapsilleen mitä on tehnyt ja miksi perhe hajoaa. Sillä erolla toki ap:hen, että omat lapset olivat jo lähes aikuisia. Lapset tekivät myös ihan itse päätöksen ovatko tekemisissä ja kuinka paljon. Omassa tapauksessani oli kyllä miehen puolelta törkeyttä myös lapsia kohtaan, joten ihan itse päättivät , että eivät ole tekemisissä. 

Mies voi sitten vanhuksena ihmetellä omia tekemisiään, kun ei omaa jälkikasvua kiinnosta.

13/37 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei siis tajua, että pikkulapsiarki on tylsää joka perheessä. Hän luuli varmaan klassisesti, että vika oli sinussa, jos teillä oli arkista ja vähemmän romanttista parisuhddeaikaa ja hauskanpitoa. Tulee kova pudotus todellisuuteen, kun huomaa, että hemmetti, se on ihan samanlaista uudenkin naisen kanssa. Vauva-arki alkaa alusta... sinun kanssasi olisi ollut jo päässyt ohi raskaimmasta ajasta...

Sivusta :)

Ei me miehet tajuta :D  Miten voi pikkulapsiarki olla tylsää? Sehän on kaikkea muuta joka perheessä. Aina on jotain, kaikkea muuta kuin tylsää :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
14/37 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa oikein voi kun pitää huolta omasta jaksamisesta ja tukea lapsia. Omasta erosta on nyt vuosi aikaa, kummallakaan ei ole uusia (tietääkseni) ja meidän lasten oireilu alkoi olla vahvaa n. 6kk:tta erosta. Lapset ei yleensä pysty käsittelemään eroa välittömästi vaan vasta jonkin ajan kuluttua. Ja senkin jälkeen se nousee pintaan aika ajoin. Ja jos kuvioon tuodaan nopeasti uudet kumppanit, sisarpuolet saatikka vielä uusi vauva, niin lasten erotyö vaikeutuu entisestään. (Huom! Myös sulkeutuva ja päällepäin hyvinvoiva lapsi voi voida huonosti).

Ei auta kun jaksaa. Itse olen hakenut apua myös perheneuvolasta ja koulupsykologilta, kun on tuntunut ettei omat taidot riitä yhden lapsen kanssa; siis toinen lapsista oireili/ oireilee eroa hyvin voimakkaasti.

Vierailija
15/37 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tottuu. Mitä sitä miettimään. Jos nainen ei ole täysi psyko ja poliisi ja ambulanssi ole tyypillinen vieras taloudessa niin eihän tuossa ole mitään.  Nauti siitä, että mukulat tuli tehtyä eikä enää tarvitse kärsiä pikkulapsi aikaa kuten exäsi. Minulla ex meni hankkimaan lapsen vielä sen toisenkin kanssa ja kironnut sitä siitä lähtien. Nyt kun meidän yhteisistä osa on jo aikuisia ja  viimeisinkin aikuisuuden kynnyksellä, niin sillähän se sama lapsiperhe-elämä vaan jatkuu yhden vahinkolaukauksen takia. Kävi kyllä heti tekemässä sterilisaation kuultuaan naisen raskaudesta, että ei varmasti ikinä enää vahingossakaan lapsia tule. Aikansa kutakin. Älä ota takaisin kun se tulee parkumaan oven taakse, että ei enää jaksa ja haluaa kotiin.

Vierailija
16/37 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset tottuu. Mitä sitä miettimään. Jos nainen ei ole täysi psyko ja poliisi ja ambulanssi ole tyypillinen vieras taloudessa niin eihän tuossa ole mitään.  Nauti siitä, että mukulat tuli tehtyä eikä enää tarvitse kärsiä pikkulapsi aikaa kuten exäsi. Minulla ex meni hankkimaan lapsen vielä sen toisenkin kanssa ja kironnut sitä siitä lähtien. Nyt kun meidän yhteisistä osa on jo aikuisia ja  viimeisinkin aikuisuuden kynnyksellä, niin sillähän se sama lapsiperhe-elämä vaan jatkuu yhden vahinkolaukauksen takia. Kävi kyllä heti tekemässä sterilisaation kuultuaan naisen raskaudesta, että ei varmasti ikinä enää vahingossakaan lapsia tule. Aikansa kutakin. Älä ota takaisin kun se tulee parkumaan oven taakse, että ei enää jaksa ja haluaa kotiin.

Nauratti 😂 noin se tulee menemään. En ole ottamassa takaisin.

Tuo lapset tottuu lause mua on alkanut ottamaan päähän todella paljon. Tietty "tottuu", mutta millä hinnalla. Meillä toinen lapsista sai masennusdiagnoosin ja karvan päässä osastohoidosta. Hemmetin vaikeaa arvioida kuinka pitkälle se suhde isään on parempi vaihtoehto, kun isän ja hänen valintojen poistaminen lasten elämästä ja vakauteen panostaminen.

Ap

Vierailija
17/37 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä tukea isän ja lasten suhdetta, hän on lasten isä erosta ja uudesta vauvasta huolimatta.

Tehkää tapaamis sopimukset.

Itse en pitäisi pahana ottaa myös sisarpuolta elämään mukaan, mutta jokainen tyylillään.

Silti olisi hyvä että isää ja lapsia ei vieraannuteta toisistaan, vaikka se ero olisi kuinka vaikeaa tahansa, niin lapsille ei pidä kostaa omaa mielipahaa.

Suhteet loppuu joskus eroon, nyt näytät lapsille hyvää esimerkkiä siitä että se ei ole maailmanloppu ja ystävyys voi jatkua erosta huolimatta, tätä taitoa ei kovin moni osaa.....

Oikeasti..? Sinun miehesi pettäisi sinua ja jättäisi teidän perheen uuden naisen takia niin sinä ottaisit pettämisestä alkunsa saanutta lasta hoitoon että saavat rauhassa viettää aikaa?

Vierailija
18/37 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä pakko tunnustaa; uuden naisen kanssa rakastelu on tosi kiihottavaa.

Sorry naiset, mutta te ette voi tietää sitä!

Vierailija
19/37 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko exäsi Toni Nieminen

Vierailija
20/37 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä pakko tunnustaa; uuden naisen kanssa rakastelu on tosi kiihottavaa.

Sorry naiset, mutta te ette voi tietää sitä!

On se uuden miehenkin kanssa, mutta harva nainen silti sen takia rikkoo lapsiltaan perhettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan