tuosta vaunujen lainaamis pinosta tulee MAHTAVA fiilis!
olen lukenut tuota pinoa ja nauranut niin että vedet valuu silmistä.. tulee tosi hyvä ja rento fiilis. kun sitä joskus pitää itteään niin skitsona niin kyllä täällä tajuaa miten rento ja normaali sitä onkaan, miten paljon enemmän asioista vielä voisi ottaa pulttia :)
Kommentit (10)
Täällä kyllä välillä on niin hermoheikkoa sakkia, että huomaa olevansa aikas normaali kaikkine hullutuksineen! Toivottavasti täällä eräillä asiat asettuvat aikanaan sopiviin mittasuhteisiin ettei koko elämä mene sekaisin :o)
Ihme hyväksikäyttäjiä nämä vaunuketjun ap:n "ystävät".
En kyllä antaisi vieraan lapsen korkata uusia vaunuja, en todellakaan. Pyytäisin vieraita tuomaan omat vaunut mukanaan.
Itsekästä on pyytää upouusia syntymättömän vauvan vaunuja lapsensa käyttöön. Minulle lainaan ja heti mulle kaikki ja mun lapselle. Pöyristyttävää.
kun lainaisivat syntymättömän vauvan vaunuja (hypoteettinen tilanne).
kun lainaisivat syntymättömän vauvan vaunuja (hypoteettinen tilanne).
kuvittelevat tekevänsä suurenkin palveluksen ja voi sitä itsensä ylentämistä!
etten näe MITÄÄN syytä ottaa mitään puolta koko asiassa..
siis aivan hyvin voisin itse kysyä joltain kaverilta, hei voidaanko lainata teidän XXXX:sää? no jos hän sanoisi, ette voi tahdon säästellä sitä, niin toteaisin että oukkidoukki ei tässä mitään... samaten toimimme toisinpäinkin, eli kaverit kysyy voiko lainata/käyttää tms ja vastaan joko EI voi tai KYLLÄ voi eikä asiasta ikinä tule mitään ongelmaa.. jotenkin on aivan hillitöntä että joillekin on punanen vaate pelkästään se että joku kehtaa kysyä, ihmisille kun eri asiat on tärkeintä.. ja sitten se, että miten vaikeaa YSTÄVÄLLE on sanoa suoraan että EI tai JOO.. eihän tosta MITENKÄÄN voi tulla ongelmaa :) ja muuten ite kyllä lainailen ja mullekin on lainattu, joskus olen suorastaan lahjottanut, toisinaan olen kieltäytynyt.. that's life, ihmissuhteet ei ole siihen kaatuneet..
ap
ketju on edes tälle uudelle palstalle syntynyt...
heti tulee mieleen että ylläpito on palkannut jonkun kirjailijan kirjoittamaan kunnon stoorin tänne. Niin kuollutta tää touhu on täällä ollut!
hyvä av! takaisin nousuun!
samaa mieltä sun kanssa.
Siis ihan käsittämätöntä, että ihmiset ei edes tuon vertaa siedä toisten toisenlaisia tapoja. Kuten sinäkin, mulla ei ole mitään väliä kummalla puolella olen. Riippuisi niin tilanteesta, siitä kuka kysyy tai keneltä kysyy jne.
Ihan käsittämätöntä lähteä solvaamaan toisia ja koko näiden lähipiiriä tuollaisen asian perusteella. Harva siinä ketjussa järkeviä puhuu.
Osa kirjoittajista heittää vain herjaa illan kuluksi.
Mun ei pitäisi lukea koko palstaa, kun tuntuu että uskoni ihmiskunnan hyvyyteen aina horjuu täällä...