Tampereella puukotettiin 10 - vuotiasta poikaa
Poliisi: 10-vuotiasta poikaa puukotettiin Citymarketissa Tampereella – epäilty otettu kiinni https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000006347425.html
Kommentit (67)
Luultavasti joku mielenterveyspotilas.
Vierailija kirjoitti:
Tampereessa on jotain mätää, kun siellä tapahtuu jatkuvasti kaikkea pahaa.
Tampere tarjoaa Pispalan anarkisteille vain avohoitoa, minkä takia tilanne on päässyt näin pahaksi.
On erikoista, että tällaisissa tapauksissa moni keskittyy tekijän taustan spekuloimiseen. Ettei vain olisi pientä vahingoniloa mukana? Hävetkää.
mies oli mölisevä kotimainen autisti, tuttu näky ko. kaupassa mutta tähän saakka harmittomana pidetty
siniharmaat silmät, vaalea iho, ohinoilta kalju ohut maantienvärinen tukka ja mutisi höpöjä selvällä suomella aina yksin liikkuessaan. Miten tästä tyypistä nyt saa väännettyä ulkkiksen
Vierailija kirjoitti:
Tampereessa on jotain mätää, kun siellä tapahtuu jatkuvasti kaikkea pahaa.
Huumehoito on vähän retuperällä... Vaan taitaapa olla muuallakin.
Poliisin tiedotteesta: "Asianomistajia on kuultu. Epäillyn kuuleminen tapahtuu huomenna 19.12.2019. Asiassa ei ole enempää tiedotettavaa ennen huomista iltapäivää."
Tää Cittari lähellä hervantaa ja kaukajärveä. Pidän kumpaakin huonona alueena.
Isä ehti estää toisen iskun ja haavoittui itse lievästi.
Kyllä tuo järkyttää ja asun itse Tampereella.
Kyllä täällä on hyviä ja huonoja alueita.
Moneen paikkaan en muuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Moneen paikkaan en muuttaisi.
No ei kyllä ole lähellä kumpaakaan :)
Vierailija kirjoitti:
mies oli mölisevä kotimainen autisti, tuttu näky ko. kaupassa mutta tähän saakka harmittomana pidetty
Todella ikävä tapaus tuon pojan kannalta. Hän sattui olemaan väärässä paikassa väärään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moneen paikkaan en muuttaisi.No ei kyllä ole lähellä kumpaakaan :)
Onhan se lähin iso kauppa molemmista.
Kuuli nettiääniä päässä? MK Ultran nörde? Jotain Starwars julisteita ja asuja seinillä.
Kaikissa marketeissa on veitsiä saatavilla. Ei terveet ajattele muuta kuin ruoanlaittoa, mutta juuri näiden muiden takia veitset voisikin pitää lukkokaapissa esim infon lähellä. Kun suomessa puukotetaan, se tapahtuu juuri näillä halvoilla kotitalousveitsillä.
Tsemppiä pojalle ja isälle. Jäitte henkiin.
Aloittakaa itsepuolustus harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisin mukaan epäilty ei ole ulkomaalaistaustainen.
Missä näin todetaan?
Aloittajan linkittämässä uutisessa. Oletko lukutaidoton vai laiska?
Vierailija kirjoitti:
siniharmaat silmät, vaalea iho, ohinoilta kalju ohut maantienvärinen tukka ja mutisi höpöjä selvällä suomella aina yksin liikkuessaan. Miten tästä tyypistä nyt saa väännettyä ulkkiksen
Sairaus on varmaan lieventävä asianhaara. Varsinkin jos se todetaan vasta nyt, kun jotain on tapahtunut. Sitä ennenhän hoitoa ei anneta.
Kun tyttölapselle tehtiin sama taannoin, niin hoettiin miten se on oma vika. Aina kun naisiin ja tyttöihin kohdistetaan väkivaltaa, siitä syytetään heitä. Ei kiinnosta tippaakaan poikien terveys. Hyvä vaan että miehet vahingoittaa toisiaan sivullisten naisten sijaan.
Mitäs provosoi, mitäs liikkui ulkona, mitäs poistui kotoaan. Näin naisille ja tytöille aina sanotaan. Tyttöjen poistoa väestöstä kehutaan ekologisuudella. Toivottavasti teitä kiinnostaa puolustaa myös poikien heikkoa asemaa ympäristön kestävyydellä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisin mukaan epäilty ei ole ulkomaalaistaustainen.
Missä näin todetaan?
Tuossa iltasanomien jutussa, jos VIITSIT lukea.
Ihan kamalaa, olikohan käynyt pahasti. Miksi vauhkoatte kuin vähäjärkiset.