Mies tilasi lasten joululahjat vasta tänään ja TOIMITUS POSTIN KAUTTA!!!
Tein jo marraskuussa vastuulistat joulua varten. Minä teen kaikki ruoat koko h*lvet*in suvulle, siivoan, hankin joulukortit ja oman puolen sukuni lahjat, kukat, muistamiset, myös anopin ja appiukon ja miehen puolen pakolliset muistamiset.
Miehellä oli YKSI vastuutehtävä: hankkia meidän kolmen lapsen lahjat. Lapset ovat sen ikäisiä, että jokaisella on tietyt lahjatoiveet, siis tyyliin tietty Lego-paketti, tietty nukke, tietty kirja. No mitä tekee mies? TILAA NE KAIKKI TÄNÄÄN (SIIS TÄNÄÄN!!!!) ERI VERKKOKAUPOISTA POSTIN TOIMITUKSELLA. Tänään on j*m*lauta KESKIVIIKKO ja mahdollisia paketin toimituspäiviä tasan torstai, perjantai ja maanantai.
Mä olen niin raivoissani, että paiskasin yhden lautasen keittiössä lattialle, kun mies tämän kertoi.
Kommentit (56)
Ehkäpä hiukan ylireagoit? Kannattaisi hakea apua ennen kuin vahingoitat muita.
Pitäisikö sinulle ostaa vihanhallintakurssi joululahjaksi?
Posti on kyl nopein toimittaja ylivoimaisesti. Ehtii hyvin.
Minä olisin heittänyt tuollaisen lautasia paiskovan muijan ulos.
So? Mäkin tilasin lahjat postin kautta tänään. Tulevat varmasti viimeistään maanantaina. Mikä ongelma?
Torstaina postiin toimitetut paketit tuleva jouluksi perille.
Kuka ostaa lahjoja koko suvulle?
Älä hermoile. Tilasin eilen, tulivat tänään.
Vierailija kirjoitti:
ok boomer
Boomerilla lapsia, jotka saavat legoja ja nukkeja lahjaksi...?
Vai noin voi nykyään sanoa, vaikka kuulija ei olisikaan "boomer"...?
TIlasin lahjat marraskuun lopulla, vielä odotellaan yhtä toimitusta, joten ei se aina auta vaikka olisi ajoissa.
Onhan tuo kylla melkoinen riski. Siis toimitusajan puolesta toki ehtivat, mutta jos menee vaaralle reitille tai jotenkin muuten hukkaavat (ja tata tapahtuu koko ajan) niin voi menna tiukoille.
En tosin noin olisi reagoinut, olisin vaan pysynyt tyynena ja toivonut etta kaikki menee hyvin.
Miksi noi tehtavat on jaettu noin epatasaisesti? Kuulostaa etta sulla on jo joulustressi paalla, reaktiostasi paatellen.
Kirja tuli kolmessa päivässä ja muita jo odotettu 1,5 viikkoa tähän mennessä ja onneksi aikuisten lahjat.
Ihan hyvä veto. Oppii räkänokkapennutkin vähän elämästä ja että kaikki ei ole itsestään selvää.
Mun lähellä olevaan K-marketin postipisteeseen tulee viikonloppunakin paketit. Millaisesta paikasta AP joutuu paketit noutamaan?
Miksi olette tehneet noin epäreilun työnjaon?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette tehneet noin epäreilun työnjaon?
Koska mies ei kykene ottamaan vastuuta kuin yhdestä asiasta. No, näköjään ei pysty ottamaan vastuuta yhdestäkään asiasta.
Ap
En kyllä olisi jättänyt näin viime tippaan. Viime viikollakin pakettini jumitti logistiikkakeskuksessa pari päivää, ennen kuin saivat sen sieltä eteenpäin.
Hyvin on kulkenut Posti, eiköhän ne hoida ensisijaisesti nämä tuoreet lähetykset, sitten vasta lakkosumaa pure. Ylitöitä on takuulla paljon joulukiireiden vuoksi.
Lähetin paketteja 3kpl 12.12. Meni ympäri Suomea. Olivat jo toissapäivänä perillä.
Tilasin itselleni paketin,tuli parissa päivässä.
Postista tuo tuskin jää kiinni, enemmänkin niistä firmoista kuinka nopeasti siellä toimitaan. Itse hain tänään toissapäivänä lähetetyt paketit, joiden noutoilmoitukset tosin tuli jo eilen iltapäivällä. Posti toimii todella ripeästi.
Mies sitten itse selittää lapsille, miksi ei ole lahjoja jos ei ole.