Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö synnyttäminen ole aikaa tylsääkin?

Vierailija
18.12.2019 |

Katsoin sen videon mutta en sitten jaksanut katsoa koko aikaa kun oli niin tylsää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt paljoo tylsistyä kun koski koko ajan ihan s*atanasti. Että ei muuta kuin itse vaan kokeilemaan moista toimitusta, ja tule sitten uudestaan tänne huutelemaan.

Vierailija
2/6 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika piinallista synnyttää kauan, kun kivut kovenevat tunnista toiseen ja ei saa millään nukuttuakaan. Olen sanonut miehelle, että nukkuu sen minkä pystyy ennen vauvan syntymää. Kauaa ei hänkään kyllä saanut unta, kun jo herätin hänet. Itse nukuin kaksi tuntia ennen ponnistusvaihetta yli vuorokauden valvomisen jälkeen, kun epiduraalipuudute vei kivut. Hyvin jaksoin sitten taas olla hereillä vastasyntyneen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se. Vitsiä vääntelin ilokaasupöhinässä aina supistusten välissä. En edes muista kätilön naamaa, kun olin niin ihmeissäni ilokaasusta.

Vierailija
4/6 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkökulmasta riippuu, ja sit jos oot ite synnyttämästä niin hyvin paljon siitä millainen synnytys sun kohdalle osuu.

Mulla vikan lapsen syntyessä totesin supistuksia olkkarissa tarkkaillessani että "oho, toi jo vähän tuntui".

Tunti siitä ja lapsi oli syntynyt. Ei siinä paljoo ehtinyt tylsistyä.

Vierailija
5/6 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Synnytä itse ilman mitään kivunliennytystä, ja sano sitten, oliko tylsää.

Vierailija
6/6 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se kyllä tylsää. Kipuja oli kyllä usein ihan riittämiin mutta muuten.

6 käynnistystä oli, mutta aina lopahti alun supistusten jälkeen joten alkoihan se riittää jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän