Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde naimisissa olevaan.

Vierailija
18.12.2019 |

Tiedän, että tämä on moraalisesti väärin.
Mutta eikö mun tunteilla ole mitään oikeutta? Onko mun rakastuminen tähän mieheen vääryyttä ja ainoastaan vihityn vaimon rakkaus miestä kohtaan sallittua? Olen pitänyt tätä kliseenä, mutta näin vain tapahtui, en toivonut tai etsinyt.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteilla on oikeus mutta teoilla ei.

Vierailija
2/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaita miehiä on vaikka kuinka paljon. Ilmeisesti olet niin ruma tai tyhmä että sellaiselle et kelvannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaita miehiä on vaikka kuinka paljon. Ilmeisesti olet niin ruma tai tyhmä että sellaiselle et kelvannut.

En ole ruma enkä tyhmäkään. En valinnut rakastua tähän mieheen, niin vain tapahtui. Etkö osaa lukea? Oletko tyhmä?

Ap

Vierailija
4/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa on aina kaksi osapuolta, mutta jostain syystä nainen on se joka saa haukut ja vihat päällensä, ja yleensä vielä toiselta naiselta.

Vierailija
5/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä olet pyytämässä oikeutta?

Avioliitto on sopimus, joka määritellään lailla. Se, mitä laki ei koske, on pariskunnan itsensä määriteltävissä. Ulkopuoliset määritelkööt oikeutuksensa ja sallimisensa ihan itse. Sinä saat rakastua ihan keneen tahansa ja itse sinun pitää tietää, mikä on oikein ja mikä ei. Ei meillä muilla ole siihen muuta sanomista kuin mielipiteemme - jotka eivät siis lupaa sinulle eivätkä sido sinua millään tavalla.

Rakkaus muuten ei ole mitään maagista. Se on vain sitä, että pitää jostakusta tosi paljon. Sille ei kannata antaa kovin suurta sijaa sen vuoksi, että se voi huomenna olla mennyttä vain.

Vierailija
6/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen on maagista.

Vierailija
7/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on! Ja se rakastumisen tunne voi välillä kestää kiusallisen pitkän ajan.

Vierailija
8/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele "rakkaus". Kerro myös, miksi se voi esimerkiksi muuttua vihaksi tai kadota yhdessä yössä.

Vierailija
9/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen sen jo sanoi. Tunteilleen ei mitään voi, ja niihin jokaisella on 100% oikeus. Tunteet eivät kuitenkaan näin kärjistetysti sanottuna oikeuta mitään tekoja ikinä. Turha esittää uhria, sinä olet vastuussa tekemisistäsi, eivät tunteesi.

Mieheni veljellä on paraikaa suhde vastanaineeseen naiseen. Tekevät molemmat itsestään pellen, vieläpä kohtalaisen julkisesti. Naisen aviomies on jo saanut vihiä hommasta ja tilanne eskaloitui väkivaltaan. Pelkään että hommassa käy vielä tosi huonosti jollekin.

Ju.malauta ihmiset, älkää olko säälittäviä ja sekaantuko varattuihin. Vapaitakin riittää.

Vierailija
10/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä säälittävää siinä on? Olen kaunis, korkeakoulutettu yksinhuoltaja, jolla on suhde naimisissaolevaan mieheen. Suhde rakentuu pääasiassa seksille, mutta ollaan ihastuneita puolin ja toisin. Rakkaudesta en puhuisi. En sääli itseäni. Jos jotakuta säälin, se on vaimo.

Vierailija
11/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaisella on minusta oikeus pitää hauskaa kenen kanssa haluaa, moraalisaarnat tulisi osoittaa sille puolisoaan pettävälle osapuolelle. Mutta älä hyvä ihminen nyt mene rakastumaan, siinä tulet vaan saamaan takkiisi. Ymmärrän kyllä, että varatun miehen kanssa voi pitää hauskaa ja saada vähän kutkuttavaa jännitystä ja säpinää elämäänsä, mutta tuollaiseen pettäjämieheen ei todellakaan kannata rakastua. Itse viheltäisin pelin poikki, jos rakastuisin, ihan vaan itseäni suojellakseni. Tosin en itse alunperinkään lähtisi sekaantumaan varattuihin, koska pettäjät ällöttävät, enkä hyväksy pettämistä (mutta en myöskään ymmärrä vihan purkamista niihin vapaisiin osapuoliin, jotka eivät petä ketään).

Vierailija
12/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanlätinää tuo, ettei tunteilleen voi mitään.

Kannattaisi ajatella sitä toistakin osapuolta, joka ei tiedä teidän pettämisestänne.

Ole aikuinen ja lopeta tuo touhu. Tuo ei ole mitään rakkautta vaan himoa.

Vierailija
13/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunaisella on minusta oikeus pitää hauskaa kenen kanssa haluaa, moraalisaarnat tulisi osoittaa sille puolisoaan pettävälle osapuolelle. Mutta älä hyvä ihminen nyt mene rakastumaan, siinä tulet vaan saamaan takkiisi. Ymmärrän kyllä, että varatun miehen kanssa voi pitää hauskaa ja saada vähän kutkuttavaa jännitystä ja säpinää elämäänsä, mutta tuollaiseen pettäjämieheen ei todellakaan kannata rakastua. Itse viheltäisin pelin poikki, jos rakastuisin, ihan vaan itseäni suojellakseni. Tosin en itse alunperinkään lähtisi sekaantumaan varattuihin, koska pettäjät ällöttävät, enkä hyväksy pettämistä (mutta en myöskään ymmärrä vihan purkamista niihin vapaisiin osapuoliin, jotka eivät petä ketään).

Mä oon osittain samoilla linjoilla. Pettäjä on se joka on vastuussa suhteestaan, ja häneen se viha pitääkin osoittaa. Kuitenkaan asia ei ole ihan näin yksiselitteistä: on moraalisesti arvelluttavaa mennä sekaantumaan varattuun jos on asiasta tietoinen. Tiedän jopa ihmisiä jotka eritoten yrittävät etsiä itselleen varattua seuraa, koska se on jännnempää tai koska jostain syystä ei pysty ihastumaan muuhun kuin varattuun. Yksi kaverini selkeästi kokee että varattu on jotenkin parempi kun on jollekin kelvannut ja siksi näitä vokottelee ihan avoimesti. (Yksi entinen kaveri oli jopa semmoinen että yritti hajottaa ihmisten suhteita lääppimällä kännisiä tuttavia ja ehdottelemalla pervoja, koska sai siitä kiksejä. Tällöinkin tyhmä ihminen joka nalkkiin menee, muttei se nyt kovin vaikeaa ole kännistä äijää saada mukaan hommiin kun käsi vähän käy pöydän alla)

Tässä tilanteessa mielestäni siis se pissipää on se naimisissa oleva, mutta ulkopuolistakaan osapuolta en pidä mitenkään fiksuna ja reiluna tyyppinä. 

Vierailija
14/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla on oikeus niihin tunteisiin. Mutta sun tunteilla ei vain taida olla tuossa kuviossa kovin paljon väliä. Sinun tunteitasi ajatellaan viimeisenä. Edelle menee se vaimo, mies, mahdolliset lapset, niiden mummot, papat, tädit, enot, sedät, serkut, naapurin lapset, lasten koulukaverit, kissa, koira ja akvaariokalat. Näille kaikille tulee paha mieli. Kukaan ei siinä vaiheessa mieti miltä sinusta tuntuu.

Vierailija
15/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinun elämäsi laivaa ohjaa?? Se on kukkua, että asiat vain tapahtuvat, näin valehtelet itsellesi, etkä ota vastuuta omista teoistasi. tunteet ovat vain tunteita, ei kaikkia tunteita pidä lähteä toteuttamaan. Minä säälin ennemmin suna kun petettyä vaimoa. Toivottavasti omatuntosi kolkuttaa ja sisimmässäsi häpeät.

Vierailija
16/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei rakastu hetkessä. Miksi ylipätään olet alkanut lähempään tuttavuuteenvaratun kanssa ? Mitä oikeasti kuvittelet ? Nämä varattuihin rakastujat haluavat itselleen pettäjämiehen , miksi ? Johan se, että se mies lähtee pettämään puolisoaan osoiittaa sen miehen olemattoman moraalin.

Vierailija
17/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varattuun sotkeutunut sinkkukin on ihan yhtä syyllinen, jos syyllisiä haetaan. Turha väittää muuta tai kaunistella.

Vierailija
18/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suhteessa naimisissa olevaan entiseen tyttöystäväni. Hän on nykyisin vaimoni.

Vierailija
19/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi ajatella sitä toistakin osapuolta, joka ei tiedä teidän pettämisestänne.

Ei noilla ole empatiakykyä, narsistista minäajattelua vain. Täysin tunteiden vietävissä olevia tuulihattuja, joille perusmies nauraa halvasti, kun saa ilmaiseksi.

Vierailija
20/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noilla ole empatiakykyä, narsistista minäajattelua vain. Täysin tunteiden vietävissä olevia tuulihattuja, joille perusmies nauraa halvasti, kun saa ilmaiseksi.

Onko tämä halvasti naurava perusmies naimisissa, vai sivustakatselijan roolissako häntä huvittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan