Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde naimisissa olevaan.

Vierailija
18.12.2019 |

Tiedän, että tämä on moraalisesti väärin.
Mutta eikö mun tunteilla ole mitään oikeutta? Onko mun rakastuminen tähän mieheen vääryyttä ja ainoastaan vihityn vaimon rakkaus miestä kohtaan sallittua? Olen pitänyt tätä kliseenä, mutta näin vain tapahtui, en toivonut tai etsinyt.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuossa olisi kysymys rakkaudesta. Tämä mies olisi eronnut. Eikä pitäisi sinua seksileluna. En ymmärrä sinua. Mailmasta löytyy vapaitakin miehiä, joiden kanssa harrastaa..., Jos niin kovasti haluttaa.

Vierailija
22/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sulla on oikeus rakastaa sitä miestä. Jos rakastat, haluat hänelle hyvää, etkä pyri esim rikkomaan hänen perhettään. Jos hänellä on vaimon lisäksi lapsia, pitää ajatella heitäkin.

Eli elämäasä on oikeus tavoitella omaa onnellisuutta, mutta samalla ei saa tehdä pahaa muille. Jos alkaisit pettämiskuvioon, tekisit pahaa niille muille.

Vrt. sinulla on oikeus tehdä työtä ja yrittää ja ansaita paljonkin rahaa. Sen sijaan sinulla ei ole oikeutta varastaa muilta saadakseen itsellesi rahaa, vaikka kuinka tekisi rahaa mieli ja se tekisi sinut onnellisemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
24/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väärää. Suhde on jo kärsinyt ennen kuin tapahtumat pääsee noin pitkälle. Tuo avioliitto ei tule toimimaan, olit sinä kuvioissa mukana tai et. Mutta älä odota itsekkään tuolta suhteelta mitään muuta kuin vastuutonta hauskanpitoa.

Vierailija
25/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään väärää. Suhde on jo kärsinyt ennen kuin tapahtumat pääsee noin pitkälle. Tuo avioliitto ei tule toimimaan, olit sinä kuvioissa mukana tai et. Mutta älä odota itsekkään tuolta suhteelta mitään muuta kuin vastuutonta hauskanpitoa.

Tarkoitatko että jos tuo salasuhde loppuisi niin ero tulisi joka tapauksessa?

Vierailija
26/33 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tän sun salarakkaan avioliitto oli tuhoon tuomittu jo ennen ku sinä siihen sotkeuduit. Hyvään liittoon ei mahdu kolmansia osapuolia. Älä turhaan syytä itseäsi.

Vierailija
27/33 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tän sun salarakkaan avioliitto oli tuhoon tuomittu jo ennen ku sinä siihen sotkeuduit. Hyvään liittoon ei mahdu kolmansia osapuolia. Älä turhaan syytä itseäsi.

Kiitos

Vierailija
28/33 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi odottaa kunnes toinen on aidosti eronnut. Ja, miten voit olla varma, että mies ei petä sinua jos hän eroaa?

Ja, jos ei halua miesta vaan hakee seksiä, niin siellä on oikeasti vapaita miehiä ihan jonoksi asti joka toivoo seksisuhdetta. Se kiinnostavuus taitaa olla juuri se, että hän on varattu. Eli jos joku toinen nainen huolii, niin sen pakko olla hyvä mies ja sen on saatava.

Vierailija
29/33 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama ystävättäreni on aikojen saatossa napanneet nainisissa olevan miehen. Jokainen näistä mimmeistä on seuraavassa vaiheessa ollut petetty osapuoli.

Pettäjä pettää, aina.

Vierailija
30/33 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun itsetunnossa on vikana kun tyydyt olemaan toinen nainen? Mieti sitä.

Vierailija
31/33 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaita miehiä on vaikka kuinka paljon. Ilmeisesti olet niin ruma tai tyhmä että sellaiselle et kelvannut.

En ole ruma enkä tyhmäkään. En valinnut rakastua tähän mieheen, niin vain tapahtui. Etkö osaa lukea? Oletko tyhmä?

Ap

Mutta voit valita sen mitä teet.

Ihminen joka menee vain sinnepäin minne häpyhuulet ihastuksissaan osoittavat on elukan tasolla.

Vierailija
32/33 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en usko yksiavioisuuteen. Joten minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku vaimo ajattelee siitä, että nussin hänen aviomiestänsä. Siinäs itkee, kun luulee omistavansa jonkun. 

Vierailija
33/33 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen on kuin voimakas huume. Sen tajuaa siinä vaiheessa kun se on ohi. Rakastumiselle ei mahda mitään mutta tekojaan voi hallita jos on tarpeeksi vahva luonne.

Mä en enää koskaan antaisi elämänonneani ja tulevaisuuttani kenenkään käsiin.

'Se tulee ja menee taas menojaan, ei sen varaan voi linnaa rakentaa.' tjsp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän