Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut näyttää kuvissa niin isoilta ja leveiltä

Vierailija
18.12.2019 |

Tänäänkin tapasin yhden henkilön ja oikeasti yllätyin, että se olikin siro ja pieni kuin kirppu. Olin nähnyt etukäteen kuvia henkilöstä ja niissä näytti aika rotevalta. Kuvat oli kuitenkin uusia, tyyliin uusimmat pari päivää ja viikko tai pari sitten otettu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Jostakin syystä lyhyet näyttää monesti myös leveiltä. Kameran perspektiivi vääristää oudosti.

Vierailija
2/6 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaviistosta parempi. Kuvankäsittelyohjelmissa kohdetta voi venyttää, hiukan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai johtuuko kuvakulmista? Jotkut osaa väännellä itseään sopivasti ja ottaa kuvan sellaisesta kulmasta, että kropan mittasuhteet näyttää paremmilta kuin oikeasti ovat. Kai se toimii toisinkin päin.

Vierailija
4/6 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt ja pyöreä. Peilissä näytän ihan ok, mutta kuvat tekee minusta aivan järkyttävän möhökasan. Lähipiiri on sanonut että kuvat vääristää, että peili on lähempänä kuin valokuva. Eivät säälistä sanoneet :D Vaan hekin ihmettelevät miksi kuvani epäonnistuu aina.  

Vierailija
5/6 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei vaan ole kuvauksellisia. En myöskään ikinä onnistu kuvissa, sitä on kaverit ja sukulaisetkin ihmetelleet, että miksi olen kuvissa aina niin kummallisen näköinen. Videoilla olen itseni näköinen.

Vierailija
6/6 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tapahtuu sama, mutta toisinpäin. Peilissä näytän ihan normaalilta, mutta kuvissa liian laihalta. Toivottavasti kamera on se joka vääristää ja peilikuva totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä