Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin sanotut lapsivapaat paikat.

kysymys vain.
18.12.2019 |

Miksi tämä palvelumuoto tuntuu menevän niin monille tunteisiin? Mikä siinä on se juttu?

Jos katsotaan että lomakohteessa on kymmenen hotellia ja yksi niistä on ns, lapsivapaa, niin ei luulisi olevan mitään ongelmaa.

Tai sama ravintoloiden kanssa, lomakohteessa on vaikka 15 ravintolaa ja yksi niistä on taas se lapsivapaa.

Eikö se ole vain hyvä jos lomajärjestäjät järjestävät mahdollisimman monipuolisia ja erilaisia paketteja niin lapsiperheille suuntautuvia ja sitten taas heille jotka eivät välttämättä halua katsella lapsia jaloissa kokoajan lomalla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka ärsyyntyvät lapsista, kun heillä ei ole lapsia. Sitten kun heillä on lapsia,  pitää päästä niiden omien jälkikasvujen kanssa joka paikkaan.

Ihminen, joka ymmärtää lapsia silloin hänellä ei niitä vielä ole, yleensä ymmärtää senkin, että joku ei tahdo lapsia nähdä koko ajan.

Vierailija
2/3 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut kovin laajaa ärsyyntymistä. Minusta ne ovat vain hyvä asia ja minulla on 3 lasta. Muidenkin vanhempien olen huomannut kannattavan lapsivapaita paikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan myös olla mahdollista että näihin lapsivapaisiin paikkoihin kielteisesti suhtautuvat ovat joko nuoria vanhempia jotka eivät ehkä ole vielä kunnolla orjentoituneet tai tottuneet siihen lapsiarkeen ja muistelevat vielä aikoja ilman lapsia kun pystyivät lähtemään extempore kaksistaan sinne ravintolaan illalliselle.

Tai sitten kielteisesti suhtautuvat ovat niitä vanhempia joille on siunaantunut ne ns, kauhukakarat joita eivät saa syystä taikka toisesta kuriin ja ajattevat ehkä sitten että jos minä joudun kestämään näitä pikku piruja lomalla tai ravintolassa, niin sitten saa kestää myös muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä