Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, asiaa painonpudotuksesta ja kaverisuhteista

Vierailija
18.12.2019 |

Minulla on vähän outo ongelma laihtumiseen liittyen. Löysin vihdoin minulle sopivan elämäntavan, ja olen laihtunut tasaisesti niin että olen ihan kohta jo normaalipainoinen. Tästä on kuitenkin seurannut se, että läheisimmät ystäväni (jotka ovat edelleen huomattavan ylipainoisia) ovat vähentäneet huomattavasti minun kanssani viettämääni aikaa. Viesteihin ei vastata, eivät ehdota enää itse mitään, minun ehdottamani tapaamiset peruuntuvat ilman mitään syytä. Mitään tällaista ei ollut vielä silloin kun itse olin samankokoinen. Mitä tässä voi edes tehdä?! Ystäväni ovat edelleen tärkeitä ja rakkaita, ja haluan että he ovat elämässäni. Ei ole kysymys siitä että olisin jotenkin hieronut laihtumistani heidän naamaansa, pikemminkin olen ollut aika vaitonainen asiasta ja vain kysyttäessä kertonut esimerkiksi ruokavaliomuutoksistani.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereista on ikävää nähdä, miten näytät niin hyvältä ja terveeltä, kun ennen olitte kaikki plösöjä yhdessä eikä ollut painetta mihinkään. Se muistuttaa siitä, että itselläkin olisi töitä tehtävänä mutta kun ei vaan pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla