Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloja kokemuksia anaaliseksissä?

Vierailija
18.12.2019 |

Niin, kävi nimittäin sillä tavalla että tapasin yllättäen uuden ihmisen jolla valtavan kokoinen elin ja emme malttaneet olla harrastamatta peppuseksiä. Sattui jumalattomasti johtuen hänen koostaan mutta noloin juttu oli kun tämä kaikki tapahtui yllättäen enkä ollut käynyt tarpeilla kunnolla pariin päivään ja sitten tosi syvälle sellainen iso vehje.

Huhuh nappasin kakkaisen kortsun äkkiä pois miehen elimestä kun toimitus ohi ja tarjosin miehelle pyyhettä että suihkuun.

Olen ennenkin harrastanut ja tykännyt kovasti mutta ikinä ennen ei ole käynyt näin. On ollut ihan puhdasta touhua.

Tähän ketjuun ei mitään kauhistelijoita sitten, kuten sanottua ei ole ikinä käynyt näin!

Vertaistukea? Kukaan kokenut samaa? Vähän vitsillä yritin sanoa miehelle viestissä että peppu vähän sattuu nyt ja huh eipä ole ollut tuollaista sotkua ennen. Mies pyysi anteeksi, sanoin ettei ole hänen syytään.

Tavataankohan uudestaan, en kehtaa ehdottaa tuon asian takia. Pitää odottaa toisen aloitetta. No ainakin tänä aamuna laittoi viestiä kyllä että mukavaa päivää.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että peppuseksistä pitävä mies ottaa vielä yhteyttä kun annoit peppua ensimmäiselläkin kerralla. Siitä ei ole takeita haluaako mitään muuta suhteelta kuin peppua.. mutta ehkä sinäkin nautit, kipeältä kuulosti. Sinulla ei toimi suoli päivittäin?

Vierailija
2/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tuo nyt kaataa suhdetta ja jos kaataa, niin se olisi kaatunut johonkin vastaavaan myöhemmin. Puhtausfriikki tuskin edes peppuseksiä harrastaisi. Olen minäkin tuntenut kakkakikkareita sormissa ja kullissa, kun olen puolison pyllyssä ollut, mutta minusta se on ihan normaalia. Olen kyllä myös nuollut tuota pyllyreikää ja työntänyt kieltäni sinne eikä nekään ällötä.

Kannattaa kuitenkin vastaisuudessa käydä kakalla ennen kuin meinaat seksiä harrastaa, kun kerran pyllyäkin annat. Silloin ei tule sotkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on järkyttynyt kun oma-aloitteisesti viestiäkin laittoi. Kyllä jokainen aikuinen ymmärtää, että jos lykkii kakkoseen, noin voi käydä. Jos tykkäät, että on kiva tyyppi niin älä anna kaatua tuohon.

Vierailija
4/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ällöltä ja itse naisena olisin niin nolona, etten vastaisi miehelle enää koskaan enkä näkisi enää ikinä.

Mutta en toisaalta harrasta spontaania anaaliseksiä uuden miehen kanssa, tai ylipäätään silloin jos suoli ei ole toiminut täydellisen liukkaasti (usein teen ihan käsisuihkulla huuhtelun peppuun ennen a naaliseksiä, jotta on varmasti tyhjä ja puhdas).

Ettekö siis käyttäneet liukkaria tai malttia, koska sattui julmetusti?

Kaikkinensa outo keissi ja liekö totta ollenkaan, miksi kukaan sietäisi kipua ihmiseltä johon ei ole edes kiintynyt ja jota ei tunne? Vai oletko masokisti?

Ja vielä kakkaisella pyllyllä heti puuhailemaan, ööh?

Kuulostaa ennemminkin jonkun ”anaaliseksi on sairaus, haisee kakalle ja vie vaippoihin”-pakottajan provolta.

Vierailija
5/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan kortsu käytössä ,

Säilyi sukukalleudet puhtaana ,

Ei mitään hätää.

Uusinta on tulossa.

Itse olen tuntenut sormilla kakkaa lullyssä kun olen sormella runkannut anusta.

Kerran olinaisen kakka löysällä kun kikkeliä työntelin anukseen,

Oli yllätys kun otin vehkeen ulos kun oli terska kokonaan ruskea.

Vierailija
6/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista vastauksista. Nolo juttu, kun en ole tosiaan ikinä kokenut tuollaista.

Jatkossa ei tule toistumaan, hölmöä että piti oppia tuolla tavalla 😂 Aikaisemmin on ihan normaali pesu riittänyt. Olen ollut vähän kiireinen ja ajatuksissani niin ei tullut mieleen että oikeasti voisi käydä noin suttuisasti.

Kipu jostain syystä minulla tuntuu liittyvän melkein aina ekaan kertaan uuden ihmisen kanssa. Eli en ole varmaan tarpeeksi rentoutunut. Seuraavalla kerralla sujuu jo paljon paremmin.

Ap

Vierailija
7/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa kun paskat tuli housuun kesken työpäivän kun olin anaalia koittanut muutaman kerran. Se loppui siihen.

Vierailija
8/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Pentti "tykkään vamputtaa pepputarinoille" 55v

Vierailija
9/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitän hätää! Se haju on ihan parasta!

-ap

Vierailija
10/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, no mitäs tosta? Mistäs sitä p a s k a a muualta kuin pepusta? Vähintäänkin luonnollista.

Vierailija
11/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska pepussa on luonnollista. Ja muuta sinne ei sitten kuulukkaan.

Vierailija
12/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis peräsuoli on kyllä normaalisti tyhjä. Kun sinne kertyy ulostemassaa, tämä ärsyttää painereseptoreita, joiden seurauksena tulee tarve käydä ulostamassa. Melko omituiselta kuulostaa, että joku 'pari päivää' odottelee vessaan menoa, vaikka hätä on. Eli veikkaanpa, että tämä tarina ei nyt ihan pidä paikkaansa.

Vierailija
13/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis peräsuoli on kyllä normaalisti tyhjä. Kun sinne kertyy ulostemassaa, tämä ärsyttää painereseptoreita, joiden seurauksena tulee tarve käydä ulostamassa. Melko omituiselta kuulostaa, että joku 'pari päivää' odottelee vessaan menoa, vaikka hätä on. Eli veikkaanpa, että tämä tarina ei nyt ihan pidä paikkaansa.

Eturauhasorgasmia jahdatessa aika nopeasti otin täältä silmiin osuneen suihkupuhdistuksen käyttöön. Muuten oli kyllä aika sotkuista puuhaa ja välineissä paskaa. Huuhtelulla ihan siistiä touhua.

Vierailija
14/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäikö ryppyreikä kuinka pitkäksi aikaa ammolleen kun isolla tuntuu olevan sellainen ominaisuus

Vierailija
15/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli opittua että häpeily ei kannata noloimmissakaan seksiasioissa. Eilen nimittäin itse ehdotin tapaamista ja tavattiin illalla.

Mies kehui kauniiksi ja katsoi ihastunein silmin ja sitten harrastettiin seksiä joka oli tällä kertaa aivan upeaa. Tosin anaalia ei kumpikaan ehdotettu 😂 sanoin vaan ohimennen vinkkinä että vähän hellänä vielä takamus (eli ei sitä ainakaan).

Joku täällä sanoi ettei kehtaisi ikinä nähdä tai olla yhteyksissä tuollaisen jälkeen. Onneksi mä kehtasin, oli ihana ilta eilen ja jatkoa luvassa pian.

Ap

Vierailija
16/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
17/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yli 100 kertaa on penikseni saman naisen pyllyssä ollut mutta ainut "nolo" juttu on vain se että kun vetää ulos niin on terska täynnä ulostetta. Se on aika odotusarvoista että niin tulee käymään välillä, ei haittaa.

Vierailija
18/22 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo juttu, panin naistani anaaliin takaapäin. Jossain kohtaa huomasin penikseen varressa kakkaa. Erektioni oli mennyttä sen jälkeen, mutta en kehdannut sanoa varsinaista syytä. Aion silti jatkossakin panna häntä kakkoseen, ehkä kortsun kanssa seuraavan kerran.

Vierailija
19/22 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan yli 100 kertaa on penikseni saman naisen pyllyssä ollut mutta ainut "nolo" juttu on vain se että kun vetää ulos niin on terska täynnä ulostetta. Se on aika odotusarvoista että niin tulee käymään välillä, ei haittaa.

No mulla on miehen pyllyssä, mutta ei se tilannetta muuta. Kuuluu asiaan. Lähtee niin nuolemalla kuin suihkussakin.

-ap

Vierailija
20/22 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla on miehen pyllyssä, mutta ei se tilannetta muuta. Kuuluu asiaan. Lähtee niin nuolemalla kuin suihkussakin.

-ap

Näinhän se on, ei sitä pientä kakkakikkaretta peniksessä kannata kammota. Ainakaan näin miesten kesken.

-Sinccis