Emme osta mitään häälahjaa...
Olemme tunteneet jo vuosikausia yhden pariskunnan. Voisi sanoa että olemme hyviä ystäviä. Emme näe joka viikko ja näköjään parissa viikossa kerkeää tapahtua! Saimme kuulla yhdeltä tutulta että niin sekin pari sitten meni naimisiin?! Olimme ihan ihmeissämme, että mitä sanoit? Ja tämä tuttu oli ihan ihmeissään kun emme tästä tienneet. Tämä pariskunta meni siis maistraatissa naimisiin ja lähtivät sen jälkeen matkalle.
Kieltämättä tuli paha mieli kun kuulimme tästä :( Eikö tuollaisen asian pitäisi olla iloinen eikä mikään mitä pitää salailla? Eipä ole kuulunut mitään näistä vastanaineista.
Emme aijo lähettää mitään tekstareita taikka soitella heille. Jos eivät itse saa kerrottua asiasta niin olkoon sitten! Mitään kahvitteluja eivät järjestä joten minusta ei ole mitään järkeä hommata mitään lahjojakaan? Miten kannattaisi toimia?
Kommentit (12)
Ei alettu kavereille eikä edes ystäville mitään ilmoittelemaan, seurakuntatiedoista suurin osa oli huomannut meidän menneen naimisiin. Ihan asiallisia onnitteluja tuli jälkeenpäin, osa tekstareina, osa kortteina, mutta kenenkään en tiedä loukkaantuneen.
Puhallas nyt ne herneet sieltä nokasta ja onnittele ystäviäsi.
He ovat menneet naimisiin, en minä... Mä en oikeesti tajuu että miksi tuollaista asiaa ei voi kertoa? Eikö se ole onnellinen juttu?
ap
Naimisiin meno on varmasti heille ihan yhtä onnellinen asia, vaikka eivät siitä tee sen suurempaa numeroa. Kaikkien mielestä se nyt vaan ei ole maailman ihmeellisin asia, josta pitää ilmoittaa kaikille tutuille.
Ole vapaasti soittamatta/onnittelematta, jos se on sinusta hyvä ajatus.
Kakkonen
Ei kaikki ihmiset halua jakaa häitään muiden kanssa! On ihmisiä jotka haluavat asian pitää ihan omana tietonaan, ja juhlia ihan kahdestaan sitä. Miten sinä voit edes suuttua tuollaisesta? Eiköhän se ole heidän oma asiansa!
Me mentiin lähes salaa naimisiin. Ainoastaan vanhemmat tiesivät ja olivat myös paikalla. Lähimmille ystäville kerrottiin häiden jälkeen sitten. Serkkuni kertoi häistään vasta muutama kuukausi häiden jälkeen, eikä mulle tullut mieleenkään siitä suuttua! Onnittelin heitä! :)
Jospa vähän miettisit tuota omaa asennettasi! Ei sun tarvii mitään lahjaa heille ostaa, ja he tuskin sitä odottavatkaan! Iloitse heidän puolestaan vai onko liikaa vaadittu?
Minusta on vain ihmeellistä että lapsuudenystävälle ei asiaa kerrota. Ihmiselle jonka kanssa on jaettu kaikki asiat vuosien aikana. Oltu bestmäninä jne. Puhun nyt siis miehestäni. Ihme että ei mitään hänellekkään ole kerrottu. Kuitenkin vähemmän tuttu tiesi tästä... No, se siitä. Tehköön mitä lystäävät.
ap
En yhtään ymmärrä vouhkaamistasi. Mitä se sinuun kuuluu, millaiset häät ja kelle kerrotaan. Voi se heille silti olla iloinen asia, vaikkeivat sulle ole vielä kertoneetkaan. Voi pöljä!
Olet aika itsekäs, kun suutut tuollaisesta asiasta. Ihan kun kaikki asiat pitäisi kertoa sinulle heti.
Ei kaikki halua mennä naimisiin isolla numerolla ja häälahjojen toivossa.
Enkä halunnut mitään lahjojakaan. En jaksanut mitään häähössötystä.
kans tommoset salaa menemiset ja pienenpienet pihihäät. Ärsyttää, kun ei kutsuttu yhden tuttuni häihin. Kylläkin kutsuttiin niiden jatkoille paikkaan, jonne olisi pitänyt maksaa itse sisäänpääsy. Ei menty mokomiin nuukailuhäihin ollenkaan.
Mitä tuosta hernettä vetämään nokkaan. Oma asiansa, miten naivat.