Jos alaikäinen on kotibileissä joissa juodaan, muttei nuori itse juo, ja poliisit tulee paikalle niin soitetaanko nuoren vanhemmille silti
Jos alaikäinen on kotibileissä joissa juodaan, muttei nuori itse ole juonut, ja poliisit tulee paikalle niin soitetaanko nuoren vanhemmille silti vai päästetäänkö vain menemään #kaverinpuolestakyselen
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan poliisi ala soitella esim. kymmenien nuorten vanhemmille siksi, että osa porukasta on juonut. Jos nuori käyttäytyy asiallisesti eikä hänellä ole alkoholijuomia tai muuta kiellettyä hallussaan, niin poliisi päästää menemään. Ehkä kehottaa menemään kotiin.
Sitäpaitsi täytyy olla aika tiukkapipoiset vanhemmat, jos suuttuvat nuorelle siitä että tämä on ollut selvin päin bileissä joissa jotkut juovat. Eivätkö nämä vanhemmat muka ole itse koskaan olleet nuoria?
Meillä poika ei ollut juonut mitään. Silti veivät putkaan ja tekivät lasun. Poika otettiin huostaan tämän seurauksena. Eli syytönkin voi joutua kärsimään.
No nyt meni mettään että rysähti. Kyllä pitää olla muutakin syytä pidemmältä ajalta, jotta huostaanotetaan.
olisit edes valehdellut kiireellisestä sijoituksesta, mutta huostaanotto 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan poliisi ala soitella esim. kymmenien nuorten vanhemmille siksi, että osa porukasta on juonut. Jos nuori käyttäytyy asiallisesti eikä hänellä ole alkoholijuomia tai muuta kiellettyä hallussaan, niin poliisi päästää menemään. Ehkä kehottaa menemään kotiin.
Sitäpaitsi täytyy olla aika tiukkapipoiset vanhemmat, jos suuttuvat nuorelle siitä että tämä on ollut selvin päin bileissä joissa jotkut juovat. Eivätkö nämä vanhemmat muka ole itse koskaan olleet nuoria?
Meillä poika ei ollut juonut mitään. Silti veivät putkaan ja tekivät lasun. Poika otettiin huostaan tämän seurauksena. Eli syytönkin voi joutua kärsimään.
Eikä siis ollut mitään muuta syytä, miksi lapsi huostaanotettiin? Syynä on oleminen selvinpäin kotibi
Voi vit-tu 😂
skänkki oot
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vain kaikille alapeukuista. Tarinani on tosi. Kiltti poikani, joka ei tee pahaa kärpäsellekkään vietiin huostaan vain siksi että sattui olemaan kotibileissä jonne soitettiin poliisit paikalle. Perheemme elää nuhteetonta elämää ja yks entinen koulukiusaaja on sattunut pääsemään korkeaan asemaan sossutoimistossa ja voi edelleen kiusata mua kaikkien näiden vuosien jälkeenkin. Toivottavasti jutut jumalasta ja helvetistä pitävät paikkansa sillä tuo nainen joutuu sinne ja syvälle.
Ei se sossunkaan virka taivaisiin yllä.
Vierailija kirjoitti:
Jos selvin päin oleva kiltisti käyttäytyvä alaikäinen laitetaan putkaan on poliisi syyllistynyt vähintään virkavirheeseen.
Tuossa olisi jo asianajajalle töitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä en todellakaan usko.
Jos oikeasti otettiin huostaan, syyt olivat varmaan muut.
Nyt kyllä satuilet.