Miehet ;) Minkälaisista sukkahousuista/sukista tykkäätte?
Minkälaisista sukkiksista ja stay up -sukista tykkäätte naisten päällä? Onko jotain kestosuosikkeja? Saumasukat, verkkosukat, ihonväriset vai millaiset?
N33 kyselee, koska ajattelin hieman pukeutua miehelle jouluyllätykseksi... Ja ei, en voi kysyä mieheltä suoraan, koska tämä on yllätys ;)
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin jos vaimoni laittaisi ohuet vaaleat sukkikset ja pyllistäisi selkä notkolla. Reikä haaroihin nuolemista panemista ja repisin ne kunnolla. Fantasiaksi taitaa jäädä. 😢M. 49
Haluaisipa/tekisipä minunkin mieheni noin.
Sukkanauhasukat ne olla pitää. Plussaa tulee sileästä reunanauhasta, musta tai erityisesti ruskea väri (kupari, ei beige), saumoista, oikeasta koosta (riittävä pituus, ei mitään koulutyttömallia). Parasta olisi aidot nyloniset FF-sukat joissa siis takana se kiihottava "keyhole".
Muista laadukkaat sukkanauhaliivit ja sirot korkokengät.
Tuol on aika kivoja sukkia, etenkin nuo LegAvenue sukat on hauskoja.
https://ihmeellinenhuone.fi/asusteet/Sukat-ja-sukkahousut
Cuban heel, ihonvärinen/musta, myös punainen. Kaikki pallokuviot.
Perusmustat tai ihonväriset ovat hyvät. Kunhan ovat ohuet.
https://images.app.goo.gl/i6BPxquj2RpY6snCA
Kaikki sukat käy. Sukkahousuista vain sellaiset mallit, jotka ovat haaroista avoimia. En ala repimään niitä umpinaisia auki. Väreistä mustat, punaiset ja valkoiset ovat parhaita.
legs kirjoitti:
https://ihmeellinenhuone.fi/asusteet/Sukat-ja-sukkahousut
Mun on pakko sanoa ihan vinkkinä tähän, että oman kokemukseni mukaan noi LegAvenuen sukat ja sukkikset on ihan sairaan pientä kokoa. Olen itse kokoa 36/38 ja kun normaalisti käytän kokoa 2 tai M riippuen sukkiksista, niin noissa hyvä kun sai lantiolle kiskottua. Kiristi niin maan prkeleesti. Otti päähän kun ne oli melko hintavat :D
Näin ohiksena naiselta, joka ei omista housuja lainkaan, vain hameita ja mekkoja, joten kaiken tyyppisiä sukkia ja sukkiksia kuluu ja paljon. Anteeksi häiriö. Jatkakaa.
Sukkahousuista ja sukista. Hameen kanssa ehdottomasti ,sääret näyttävät kiihottavilta. Samoin nailonsukat /sukkahousut housujen kanssa että nilkat näkyy
Vierailija kirjoitti:
legs kirjoitti:
https://ihmeellinenhuone.fi/asusteet/Sukat-ja-sukkahousut Mun on pakko sanoa ihan vinkkinä tähän, että oman kokemukseni mukaan noi LegAvenuen sukat ja sukkikset on ihan sairaan pientä kokoa. Olen itse kokoa 36/38 ja kun normaalisti käytän kokoa 2 tai M riippuen sukkiksista, niin noissa hyvä kun sai lantiolle kiskottua. Kiristi niin maan prkeleesti. Otti päähän kun ne oli melko hintavat :D
Näin ohiksena naiselta, joka ei omista housuja lainkaan, vain hameita ja mekkoja, joten kaiken tyyppisiä sukkia ja sukkiksia kuluu ja paljon. Anteeksi häiriö. Jatkakaa.
Leg avenuet on ihan normikokoisia. Olen käyttänyt niitä jo toista vuosikymmentä.
Kai sinä tiedät että sukkia ei kuulu vetää lantioon asti. Niin ja edullisiahan nuo ovat, tai no riippuu tietysti mistä ostaa.
Mies repinyt niin monet sukkahousut kiihotuksen vallassa, että olen siirtynyt pelkästään stay upeihin ja kesällä ei mitään. Ei myöskään pikkuhousuja ja sitä voin suositella. Mies käy kuumana ja torttu saa ilmakylpyjä.
Ihan mitä sattuu löytymään niin käytän.
Terv. Keijo Forssasta
Ehdottomasti mustat ohuet sukkikset tai stay-upit. Sääret näkyvillä kiusoitellen, ja sitten saatkin kädet niitä hivelemään - kunnes oletkin yhtäkkiä selälläsi :) Trust me!
Sukat ja sukkanauhat on erittäin seksikkäitä. Harmi kun kesä ei tunnu vieläkään tulevan jotta pääsen näyttämään erilaisilla sukilla ja sukkanauhoilla verhottua reittä.
Sukkahousut ilman pikkareita. Ehdottomasti suosittelen naiset kokeilemaan. Vielä jos löydätte joko saumattomat tai ilman haarakiilaa olevat ohuet sukkikset niin paranee vaan. Minulle on kunnon kyydit taatusti luvassa aina, kun puen sellaiset mekon kanssa. Ja mikäs sen ihanampaa kuin kiusata miestä julkisilla paikoilla.
Polvien yli menevät sukat: HOT!
StayUpit: HOT!
Sukkanauhaliivit: HOT!
Vierailija kirjoitti:
Sukkanauhasukat ne olla pitää. Plussaa tulee sileästä reunanauhasta, musta tai erityisesti ruskea väri (kupari, ei beige), saumoista, oikeasta koosta (riittävä pituus, ei mitään koulutyttömallia). Parasta olisi aidot nyloniset FF-sukat joissa siis takana se kiihottava "keyhole".
Mikä tuo "keyhole" on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo "keyhole" on?
Esim. https://www.touchable.co.uk/stockings/fully-fashioned-stockings/ff-plai…
Sukan reisivahvikkeessa sauman kohdalla oleva yksityiskohta joka johtuu sukan valmistustavasta. Kone ei pysty tikkaamaan tuota kohtaa kiinni. Jostain syystä minulle ja aika monelle muullekin fetissi.
Tykkäisin jos vaimoni laittaisi ohuet vaaleat sukkikset ja pyllistäisi selkä notkolla. Reikä haaroihin nuolemista panemista ja repisin ne kunnolla. Fantasiaksi taitaa jäädä. 😢M. 49