Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ;) Minkälaisista sukkahousuista/sukista tykkäätte?

Sukkia ostamassa
17.12.2019 |

Minkälaisista sukkiksista ja stay up -sukista tykkäätte naisten päällä? Onko jotain kestosuosikkeja? Saumasukat, verkkosukat, ihonväriset vai millaiset?

N33 kyselee, koska ajattelin hieman pukeutua miehelle jouluyllätykseksi... Ja ei, en voi kysyä mieheltä suoraan, koska tämä on yllätys ;)

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat stay-upit ehdottomasti. Tai sitten mustat sukkanauhasukat sukkanauha liiveillä.

Vierailija
2/47 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiset verkkosukat ja muu asutus sen mukaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat läpinäkyvät sukkahousut. Minä pidän kaikista sukkahousuista tai nailon sukista. Värilliset ,kuviolliset, ohuet tai paksut sukkissääret

Vierailija
4/47 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos minä saisin valita ne niin ehdottomasti latex-sukat latex-sukkanauhaliiveissä.

Mutta makuasioita.

Vierailija
5/47 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäät ohuet mustat tai harmaat steikkarit puolikiiltävät mekon kanssa. Jalkaan korkkarit tyylillä, ei mitään platform- korkkareita. Sellainen juhlava kokonaisuus, millä voi mennä vaikka mummolaan jouluna. Ihana tietää mitä paketissa on, vaikkei päällepäin kaikkea näy. Kyllä saat kyytiä illalla, tai päivälläkin tilaisuuden tullen.

Vierailija
6/47 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/47 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen on aika sexy!

https://www.hersecret.fi/naisten-vaatteet/alusasut/muut-alusasut/musta-…

Sorry, kysyttiinkin sukkahousuista- ja sukista, sisäistin huonosti kyssärin. Tämä ei ole ihan sitä, mutta saisi silti viisariin liikettä jos oma rakas näissä yllättäisi minut.

6

Vierailija
8/47 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen on aika sexy!

https://www.hersecret.fi/naisten-vaatteet/alusasut/muut-alusasut/musta-…

Olet varmaankin käsittänyt vääri. Malli ei tule asujen mukana.

Vierailija
9/47 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/47 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän tänne on tullutkin jo vastauksia, kiitos niistä. Mustat stay upit takasaumoilla ehkä valikoitumassa, mutta mietin hetken vielä. Saa edelleen ehdotella ;)

Vierailija
11/47 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne saumat ei oo välttämättömät. Ihan kivan näköiset toki. Tahtovat kiertyä yms. Sileät sukat/sukkahousut kärki ja

kantavahvikkeilla on hyvät ja helpommin puettavat.

12/47 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niin makuasioita ja oletko varma, että kumppanisi edes tykkää sukkahousuista. Ainakin itse inhoan niitä yli kaiken :(  Minut saa kuumaksi kun oma kulta on t-paidassa ilman rintsikoita ja ihan tavis pikkarit jalassaan....jam, jam :) 

Vierailija
13/47 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin makuasioita. Itse tiedän hieman urkittuani että mies katsoo mielellään naistenkuvia tietyn tyyppisillä alusasuilla. No yllätinpä mieheni hankkimalla samanlaiset ja ajattelin että nyt mies ilahtuu.vinkkailin ja virittelin jo etukäteen ja mies oli ihan innoissaan. No eipä viisari värähtänytkään. Mies kyseli mistä sain ajatuksen ja kerroin mistä idea tuli. Mies meni vain noloksi ja pahoitteli ja mussutti miten kyllä olen kaunis mutta ei vain onnistu. No siispä se taisi olla oikea asu mutta vääränlainen nainen kenen päällä ne oli. En enää ikinä halua nolata itseäni noin!

Vierailija
14/47 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut tappavat romantiikan, paitsi jos niissä on halkio. Sellaisia saa verkkokaupoista eri mallisina. Ja sukat ovat paremmat sukkanauhaliivien tai korsetin kanssa.

Punainen ja musta näyttävät syntisemmiltä kuin muut värit. Valkoinenkin on hyvä väri varsinkin hieman ruskettuneella. Pitsirintaliivit samaa väriä, ehdottomasti.

Vierailija
15/47 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sukkanauhoista tai sukista.

- Mies

Vierailija
16/47 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkia ostamassa kirjoitti:

Hyvinhän tänne on tullutkin jo vastauksia, kiitos niistä. Mustat stay upit takasaumoilla ehkä valikoitumassa, mutta mietin hetken vielä. Saa edelleen ehdotella ;)

Mustat stayupsit ehdottomasti, noiden sukkanauhaliivien kanssa on joskus räpelletty ja siinä menee fiilis, kun ne muoviset kannattimet katkeavat. Muutenkin niiden kanssa menee liikaa aikaa. Itse pidän siitä kun saan laittaa vaimolle nuo stay upsit jalkaan, olen siinä jo aika hyvä :) Myös halkiottomia sukkahousuja kokeiltu, mutta niiden pukeminen on taas...säätöä.

Saumalla tai ilman, ei sillä ole juurikaan väliä, ellei sukat ole tosi ohuet (lue: menee helposti rikki myös -> sukkapako syö fiiliksen heti). Mutta kärki- ja kantavahvikkeet ehdottomasti! Ja siihen mustat stiletot niin meillä alkaa toiminta välittömästi. Ei mitään strippari platform-hirveyksiä tosin pliis! En tajua kuka tuommoisista edes tykkää.

Ai niin, stay upseissa kato, että se silikoni tms systeemi (joka pitää sukan jalassa siis, semmoinen tahmea) on mahdollisimman leveä/pitkä. Jos se on lyhyt/ohut, voi kuulemma puristaa jalkaa, näin minua on informoitu ;)

-Stay Up!

Vierailija
17/47 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukkia ostamassa kirjoitti:

Mustat stayupsit ehdottomasti, noiden sukkanauhaliivien kanssa on joskus räpelletty ja siinä menee fiilis, kun ne muoviset kannattimet katkeavat. Muutenkin niiden kanssa menee liikaa aikaa. Itse pidän siitä kun saan laittaa vaimolle nuo stay upsit jalkaan, olen siinä jo aika hyvä :) Myös halkiottomia sukkahousuja kokeiltu, mutta niiden pukeminen on taas...säätöä.

Saumalla tai ilman, ei sillä ole juurikaan väliä, ellei sukat ole tosi ohuet (lue: menee helposti rikki myös -> sukkapako syö fiiliksen heti). Mutta kärki- ja kantavahvikkeet ehdottomasti! Ja siihen mustat stiletot niin meillä alkaa toiminta välittömästi. Ei mitään strippari platform-hirveyksiä tosin pliis! En tajua kuka tuommoisista edes tykkää.

Ai niin, stay upseissa kato, että se silikoni tms systeemi (joka pitää sukan jalassa siis, semmoinen tahmea) on mahdollisimman leveä/pitkä. Jos se on lyhyt/ohut, voi kuulemma puristaa jalkaa, näin minua on informoitu ;)

-Stay Up!

...ja sitten on taas meitäkin joista nainen sukkanauhoissa on huikaisevan sensuelli näky. Se kun hyväillessä tuntee sormissa nauhat naisen reittä vasten, parhautta.

Eikä niitä räpeltää tarvitse, ei niitä pois oteta rakastelun ajaksi. Muoviklipsut katkeaa? Älä osta paskaa.

APlle noin vinkiksi että kuten huomaat makuja on yhtä monta kuin miehiäkin. Kysy rohkeasti mistä miehesi pitää. Älä arvaa.

Vierailija
18/47 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut ei yleensä ole seksikkäitä, mutta stay-up sukat on todella mun mieleen. Ja aikaisemmin mainitut latex sukat tai latex sukkahousut (jos ne voi vielä laskea sukkahousuiksi) olisivat erittäin kiihottavat.

Vierailija
19/47 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

APlle kysymys että mistä SINÄ pitäisit itsesi yllä eniten?

Se on tunnelmantappaja ennemmin tai myöhemmin jos havahtuu siihen ettei ne "hepeneet" merkitsekään naiselle mitään, ettei hän tunne niissä itseään naiselliseksi, seksikkääksi.

Vierailija
20/47 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat: turn-on

Sukkahousut: turn-off