Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vinkki, silmätulehduksesta kärsiville vauvoille!!!!

Vierailija
18.06.2006 |

Ei muuta kuin rintamaitoa tippa/pari tulehtuneeseen silmään niin varmasti paranee. Kokeilin itse ja tosi on :-)))) auttaa myös tukkoiseen nenään. meidän vaavi 3kk. USKOMATONTA MUTTA TOTTA !!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain päähän tuon idean yhdeltä tutulta, ajattelin itsekkin et kukahan tuota on hoksannu et rintamaitoa silmään :-) t:ap

Vierailija
2/5 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvinnut keittosuolatippoja ostaa, ja toimiikin paremmin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun putsaa raikkaalla vadellä varovasti pumpulitikulla.

Flunssaan sitten ei tehoa. Meillä täysimetetty 2 viikkonen vauva pääty sairaalaan kun ei voi hengittää nenän kautta ja suun kautta ei vielä osata. Ei se äidinmaito nyt mikään ihmeaine sentään ole.. :))

Jos röörit menee tukkoon niin ne menee tukkoon.

Vierailija
4/5 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Imetystukilistan sivuilta. Erityisesti kehitysmaissa, joissa ei ole antibiootteja heti tarjolla niinkuin meillä, neuvovat äitejä käyttämään rintamaitoa silmätulehduksen hoitoon sen antibakteerisien ominaisuuksien takia.

Vierailija
5/5 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin aivan äimänä kun silmä tosiaankin parantui!!! No tai en mä nyt niin yllättynyt ole koska tiesinhän mä että äidinmaidossa on tosi paljon sairauksilta suojaavia aineita.

Tiesittekö, että yksi tl äidinmaitoa sisältää 3 miljoonaa bakteereja tappavaa soluja? Aika tuhtia kamaa siis!

Tietenkään ämmä ei suojaa vauvaa kokonaan flunssilta, on omallakin vauvallani ollut muutama flunssa. Mutta flunssa menee yleensä nopeammin ohi kuin esim. korviketta syövällä lapsella ja on lievempi. Tutkittu juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän