Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Morre!

Vierailija
26.05.2006 |

Kuka sinä olet, voitko kertoa elämäntarinasi?

Olen tykännyt kovasti monista mielipiteistäsi, vaikutat ihan fiksulle. Kuka siis olet ja miksi ihmeessä kirjoitat tänne nimimerkillä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti miettinyt aika paljon henkisiä asioita

Vierailija
2/3 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lyhyesti jotakin, josta kukin voi tehdä omia päätelmiään (ja tutut ehkä tunnistaa):

-olen 25 vuotias

-pääsen tänä keväänä ylioppilaaksi; aloitin aikanaan lukion silloin kuin muutkin ikätoverini, kulutin aikaa (en tosiaan opiskellut) siellä pari vuotta, keskeytin, opiskelin vuoden lähihoitajaksi, keskeytin, tein sekalaista duunia aina siivojasta (laitosapulainen) lastenhoitajan hommiin

-olin kaksi vuotta avoliitossa, joka päätyi eroon (ei lapsia)

-23 vuotiaana tulin " kesäkolli" -suhteesta yllättäen raskaaksi, joskin sain tietää raskaudestani vasta rv 18+ sekalaisten diagnoosien jälkeen

-aikuistuin enemmän lapsen myötä, päätin toteuttaa haaveeni ja lukea yo-tutkinnon loppuun ja pyrkiä yliopistoon

-aloin seurustella n. 1,5 vuotta sitten ja hiljalleen alamme rakentamaan yhteistä elämää =)

-olen elämänkatsomukseltani satanisti, kuten joku jo aiemmin mainitsi, ylläpidän myös elämänkatsomusaiheista keskustelufoorumia (Tabula Rasa)

Vauvalla olen ihan ekan kerran palstaillut joskus 1999-2000, toisella nimimerkillä. Monen vuoden tauon jälkeen palasin kun tulin raskaaksi. Olin aktiivisempi tuolla Elämänkatsomus-osiolla, ja sittemin jumahdin tänne.

Nimimerkillä kirjoittaminen tuntuu rehellisemmältä ja suoremmalta (vaikka eihän nickittömyys rehellisyyttä estä).

Tässä näin jotakin :) Kiva kuulla, että joku pitää jutuistani :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satanismista löytyy tietoa esim. Wikipediasta, Pakanaverkosta ja www. satanismi. net sivustolta.

Täällä oli myös pitkä ketjuni, jossa vastailin kysymyksiin. Olisikohan otsikolla " Satanisti vastaa kysymyksiin" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan