Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lempiseksiasento

Vierailija
17.12.2019 |

Otsikko kertoo..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on yksi variaatio lähetyssaarnaajasta jos joku asento pitää valita. Sellainen, jossa olen aika pienessä "mytyssä" miehen alla ja hän panee kovaa, sillä tavoin saan varmasti g-pisteorgasmin ja usein vielä mies ehtii mukaan. Ei siinä asennossa koskaan koko aktia olla, mutta sopivan usein juuri lopussa. Tykkään myös todella paljon olla kontillani miehen edessä niin, että mies seisoo polvillaan takanani koska tykkään kiusata miestä karkaamalla pois yhdynnästä niin, että hänen täytyy ottaa koko ajan lujempaa kiinni ja lopulta kahlittava minut siihen asentoon, missä pysyn ja hän saa tulla sisään. Vaikea on valita lemppari, haluaisin luetella kaikki lempparit... :D

Vierailija
2/21 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaaja. Hitaasti ja katsotaan toisiamme silmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin peppu pystyssä. Vaimo tykkää, kun hieman alistettu olo ja itse tykkään myös alistaa. Samalla mahtavat maisemat pepulle, jota samalla helppo huomioida erilaisin keinoin.

M27

Vierailija
4/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ehdottomasti on takaapäin. Mahtavan näköistä ku vaimo on treenattu peba pystyssä ja selkä kaarella. Ihan pohjia myöten ei vaan pysty näin työstämään.

Vierailija
5/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen alla mies päällä, naisen vasen jalka nojaa miehen oikeaa olkapäätä vasten suoraan ylöspäin sojottaen. Kliimaksin loppuvaiheessa toinenkin jalka nousee samalla lailla.

Vierailija
6/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin tai lähetys saarnaajassa naisen jalat miehen olkapäillä

Vierailija
7/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä pidän kyllä eniten takaapäin doggy stylesta, siinä on parhaat näkymät (olen muutenkin ns. peppumiehiä), helppo hoitaa hommat, ja hieman tulee vielä sellainen dominoiva olo kun vaimo on siinä kontillaan peppu pystyssä 'pantavana'.

Vierailija
8/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen allapäin. Minä polvillaan kädet ristissä leuan tasalla naisen edessä polvillaan pettyneenä. En ole kokeillut muita asentoja.

Vierailija
9/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsen nyt ratsastuksen kun ei ole sanottu. Alkuvaiheessa sillä tavalla, että mies makaa ja pitää käsiään lanteillani/vyötärölläni tai tisseistä. On hyvännäköiset tissit ja vatsalihakset ja naama niin käy tämäkin puoli. Loppuvaiheessa mies nousee istumaan/nojaamaan esim. sängynlaitaa vasten, jolloin voin saada orgasmin tai jos miehellä tulee kiire niin kyyristyn häntä vasten ja hän purkautuu.

Vierailija
10/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kun oma mies vetää takaapäin,saa vedettyä pohjaan asti ja sillä tavalla saa mut huutamaan enemmän kun koskaan.

Vierailija
11/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin. Niin kuin täällä miehet ovat jo todenneet, siinä mies alistaa naista. En ole feministi, joten en siitä välitä vaan nautin. Kaikessa muussa miehet onkin sitten alistettu Suomessa.

Vierailija
12/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki vastaavat miehen alistavan naista kun pannaan takaapäin? Olen ehkä aina pannut väärin, mutta en pidä itseäni alistettuna silloin kun harrastetaan seksiä takaapäin, haluan sitä yhtä paljon kuin mies. Sen voi varmaan tehdä monella tavalla. En myöskään ajattele alistavani miestä silloin kun sormeilen häntä takaapäin. Alistusleikkejäkin on, mutta seksi ei ole pelkää "valtataistelua".

Vierailija
13/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne ovat ratsastus molemmin päin, lähetyssaarnaaja ja siitä kehitetty variaatio. Siinä ollaan molemmat kyljellään, kasvot toisiinsa päin ja vartalot tiukasti toisiinsa painautuneita. Jalat koukussa: mun jalka alimmaisena miehen lantion alla, mies jalkojeni välissä ja mun toinen jalka päällimmäisenä. Mitä ylempänä jaksan pitää jalkaani, sitä syvemmälle mies pääsee. Tuntuu pirun hyvälle ja on ihanan läheinen asento. :) Mies taas ei oikein perusta lähäristä, mikä on vähän harmi, mutta onneksi meillä on vilkas mielikuvitus asentojen suhteen.

Takaapäin on kiva asento, kun ruvetaan olemaan loppusuoralla. Siinä saa painaa kunnolla menemään. Mulle vaan iskee siinä aina pissahädän tunne, vaikka olisin käynyt juuri vessassa. Häiritsevää, kun pitää taistella sitä tunnetta vastaan, kun ei tiedä lirahtaisiko lakanoille jos rentoutuisi. :D Johtuu varmaan jostain anatomisesta seikasta.

Vierailija
14/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ne ovat ratsastus molemmin päin, lähetyssaarnaaja ja siitä kehitetty variaatio. Siinä ollaan molemmat kyljellään, kasvot toisiinsa päin ja vartalot tiukasti toisiinsa painautuneita. Jalat koukussa: mun jalka alimmaisena miehen lantion alla, mies jalkojeni välissä ja mun toinen jalka päällimmäisenä. Mitä ylempänä jaksan pitää jalkaani, sitä syvemmälle mies pääsee. Tuntuu pirun hyvälle ja on ihanan läheinen asento. :) Mies taas ei oikein perusta lähäristä, mikä on vähän harmi, mutta onneksi meillä on vilkas mielikuvitus asentojen suhteen.

Takaapäin on kiva asento, kun ruvetaan olemaan loppusuoralla. Siinä saa painaa kunnolla menemään. Mulle vaan iskee siinä aina pissahädän tunne, vaikka olisin käynyt juuri vessassa. Häiritsevää, kun pitää taistella sitä tunnetta vastaan, kun ei tiedä lirahtaisiko lakanoille jos rentoutuisi. :D Johtuu varmaan jostain anatomisesta seikasta.

Voi olla, että mies työntyy takaapäin ylemmäs emättimessä kuin kasvokkain jos on ylöspäin kaareva elin. Silloin kasvokkain samansuuntaisesti kaartuu alaviistoon ja takaapäin kaartuukin syvemmäs ja ylös ja voi painaa sitä kautta rakkoa. Että ei huolta, ihan normaalia, ei minulla ainakaan ole koskaan lirahtanut. :D

Vierailija
15/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapain persiiseen!

Vierailija
16/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reverse cowgirl ehdottomasti.

Vierailija
17/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaaja. Minkäs sille voi, kun tykkää vaniljaseksistä.

Vierailija
18/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että mies työntyy takaapäin ylemmäs emättimessä kuin kasvokkain jos on ylöspäin kaareva elin. Silloin kasvokkain samansuuntaisesti kaartuu alaviistoon ja takaapäin kaartuukin syvemmäs ja ylös ja voi painaa sitä kautta rakkoa. Että ei huolta, ihan normaalia, ei minulla ainakaan ole koskaan lirahtanut. :D

Voi hyvinkin olla! Ehkä ensi kerralla voi kokeilla vähän rentouttaa, varovasti. :D

Vierailija
19/21 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazon. Seksiä puhtaimmillaan.

Vierailija
20/21 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki vastaavat miehen alistavan naista kun pannaan takaapäin? Olen ehkä aina pannut väärin, mutta en pidä itseäni alistettuna silloin kun harrastetaan seksiä takaapäin, haluan sitä yhtä paljon kuin mies. Sen voi varmaan tehdä monella tavalla. En myöskään ajattele alistavani miestä silloin kun sormeilen häntä takaapäin. Alistusleikkejäkin on, mutta seksi ei ole pelkää "valtataistelua".

Liekkö johtuu, että asento mielletään "eläimelliseksi". Vaimo itse sanonut, että tuntuu alisteiselta ja itse monesti pyytääkin, tätä asentoa. Sanonut myös nauttivansa alistumisen tunteesta seksissä, ja minä nautin kun hän nauttii.

En usko että voi "panna väärin". Ihmisiä nyt on erilaisia ja mieltymyksiä on monia. Toinen kokee toisen asennon eritavalla kuin toinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme