Naisten röyhkeys baarissa
Tapahtui vuonna miekka ja kivi:
Olin yksin baarissa misustamassa ja baaritiskin lähellä ollessani kaksi naista "lyöttäytyy" puoleksi minuutiksi seuraan ja eikös sitten toinen heistä huuda baarimikolle jonkun juomatilauksen ja että "tää kaveri tässä maksaa".
LOL.
Sanoin että vitut maksan. Maksakaa te mun juoma.
Jäivät siihen jotain lokkeilemaan vielä hetkeksi ennen kuin sanoin että käykää sossun kautta ensi kerralla ensin.
Kommentit (29)
Maksoit kuitenkin ne juomat? Eihän ne muuten olisi siinä voineet lokkeilla vielä lisääkin.
Tuollainen on tarpeetonta.
Nimenomaan männä vuosikymmeninä
miehet oma-aloitteisesti ostivat tytöille/naisille drinkkejä.
Vastineeksi he eivät saaneet muuta kuin
juttuseuraa sen aikaa kuin drinkin juominen kesti.
Jos ei hemmo ollut kiinnostava tai millään lailla mukavaa seuraa, sanottiin heipat ja matka jatkui.
Nyt miehet rehellisyyttä peliin: itse olette
niin tylsiä, että ette saa juttuseuraa muuten
kuin maksamalla.
Juomien tarjoaminen ei ole tarpeen, koska
naisilla on nykyään itselläänkin rahaa.
Se on teille vain oikotie, kun ette uskalla panna itseänne likoon niin että olisitte niin kivoja että teidän kanssa juttelisi mielikseen.
Tottakai jotkut urpot kuvitteli että drinkin hinnalla saa s.palveluja, mutta sellaiset
jätettiin baaritiskille ihmettelemään.
Nää tarjoajat oli tyypillisesti isin autolla ajelevia ja isin rahoilla leveilijöitä, joilla oli
jokunen kaveri lakeijoinaan, jotka oli sekä tylsiä että rahattomia, joten niille ainoa tapa
ottaa naiskontakti oli nöyristellä jonkun Carlmagnuksen lahkeissa joka maksoi viulut.
Itse olin näihin aikoihin nuori. Ei tuo mitään
fiksua touhua ollut kenenkään kannalta.
Ne miehet joiden kanssa alkoi seurustella oli
kyllä niitä oikeasti kivoja sympaattisia.
Ei naiset ole niin tyhmiä kuin te luulette.
Siihen aikaan äidit vielä osasivat varoitella
tyttäriään lipevistä pelleistä.
Tyhmiä on lupa höynäyttää, se oli pelin henki.
Entinen baarikärpänen kirjoitti:
Minäkin muistan aktiivisista baarivuosistani naisten aloitteita: "Hei, haluaisitko tarjota minulle drinkin?"
Kyllähän siitä aika lokkimisfiilis tulee.
Entäs sitten?
Pilaahan se vain oli.
Suoraan kysymykseen voi vastata joo tai ei.
Ihme ryppyotsia, kun tommosia muistelee vuosien takaa.
Siitä saataisiin lukuisia otsikoita iltalehtiin ja palstakilometreittäin tekstiä keskustelupalstoille jos miehet alkaisivat käyttäytyä tuolla tavalla baarissa. "Iso tuoppi kiitos ja tämä neiti tässä vieressä maksaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap: miksi yleistät tuon tapauksen kaikkiin naisiin? Kaksi (2) naista on ollut sulle veemäisiä, ja nyt yhtäkkiä kaikki naiset on röyhkeitä baarissa. Nyt niitä valoja päälle taas.
Miksi naiset yleistää että kaikki miehet baareissa on sikoja?
Kuka muka niin sanoo? Ai joo, joku nainen (1) on sulle joskus vuosia sitten sanonut niin, joten yleistät sen koskemaan kaikkia naisia. Hienosti meni! :D
Kyllä sitä saa lukea niin tältä kuin muiltakin palstoilta jatkuvasti kuinka miehet vain sikailevat baareissa. Että työnnä sinä tuo hienosti mennyt hymiö ahteriisi.
Voi uli-parkaa, kun tuli paha mieli. :(
Joo näitähän varmaan sattuu jokaisen miehen kohdalle vähintään ne 2kpl. Itselläkin ensin nakittivat juomien vahtijaksi, että pääsivät vähän tanssimaan. Alkoi kypsyttämään ja häivyin, kehtasivat soittaa perään että voisinko maksaa heidät yhteen ravintolaan sisään. Sanoin että joo ja lähdin taksilla kotiin, mahtoivatkohan kauankin odotella massimiestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap: miksi yleistät tuon tapauksen kaikkiin naisiin? Kaksi (2) naista on ollut sulle veemäisiä, ja nyt yhtäkkiä kaikki naiset on röyhkeitä baarissa. Nyt niitä valoja päälle taas.
Eihän tuo mitään yleistä. Otsikko on "naisten röyhkeys baarissa", monikossa siksi, että naisia oli kaksi. Yleistävä otsikko olisi ollut esim. "Naiset ovat röyhkeitä baarissa".
Kertaapa alakoulun äidinkielen oppimäärä, ja palaa sitten asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tuossa tarkalleen luki, että yleistin asian koskemaan KAIKKIA naisia?
Kertaa alakoulun äidinkielen oppimäärä ja palaa sitten asiaan.
Naisethan yleistävät kaiken aikaa, että miehet ovat sellaisia ja tällaisia, ja sitten hyökkäävät hyeenalauman lailla miesten kimppuun. Ihme touhua.
Terveisin, itsekin nainen