Kokemuksia Suomen Asuntoyhtymä Oy?
Olen katsonut vuokra-asuntoja otsikon yhtiöltä. Onko hyvä vuokranantaja?
Kommentit (29)
Siisonko hän politikko vai narsisti joka kirjoitti että elämässä pärjänneet voi ostaa oman asunnon.
Uskomattoman epäasiallista ja huonoa toimintaa ja palvelua. Lupaavat asioita jotka eivät lopulta pidä paikkansa . Ei kannata ostaa asuntoa tai vuokrata jos ei halua hankaluuksia
Jahas, joo-joo -vuokrataloja valmistuu Ouluunkin useampi. Onko tosiaan niin huono firma, mitä nettipalautteen perusteella voi päätellä? https://www.joo-kodit.fi/
Kaveri suunnitteli hakevansa yksiöön vuokralle
Tämä yritys tekee äärimmäisiä vaivoja varastaakseen rahasi. Jos jokin laite rikkoutuu, he painostavat sinua maksamaan siitä, vaikka se olisi heidän vastuullaan vaihtaa se. Muuton jälkeen he lähettävät oman kalliin siivouspalvelunsa riippumatta siitä, onko asuntosi siivottu, eivätkä anna sinulle mahdollisuutta korjata tilannetta. Vältä tätä yritystä hinnalla millä hyvänsä! He rikkovat lakia.
Älä tue tällaisia yrityksiä: Ne ovat yksi tärkeimmistä asumiskustannusten nousun syistä. Harkitse vuokraamista yksityishenkilöiltä.
Sama kokemus minullakin, eteiseen ja kylppäriin oli joitain pikkukiviä jäänyt lattialle kun marraskuussa muutin pois, ja piti laittaa siivousfirma, 25m2:n asunnon 400€:n vakuudesta palauttivat 70€. Pidän kyllä huolen että lähipiiristä kaikki kiertävät nämä pellet todella kaukaa - aivan selvästi heillä on oma bisnes tuo vuokravakuuden pidättäminen.
MIKSI ETTE video ja valokuvaa asuntoa kun muutatte sisään, joka pirun pikku fläkki kuvaan vaan!
Minä kuvasin. Hassusti joku kävi omin luvin asunnossa useasti, ja kännykkä, tärkeitä papruja ymym katosi.
Jääkaappi oli rikki, kämpässä hometta ja kylppärin vessa haisi kuin sinne olisi joku murhattu ja jätetty mätänemään.
Vesimittareita roplattiin. Väitettiin että olin rikkonut juttuja.
Minusta tehtiin huoli-ilmoitus ja lääkäri soitteli perään.
Kysyin huoli-ilmoituksen tekijöiltä suoraan ja sain vastauksen ettei mitään oltu tehty.
Liibalaaba ei kiinnosta. Tulottomana en joudu ulosottoasiakkaaksi, ja olen kuullut että kämppään jäi paha haju, kun olin jo itse häipynyt.
Pitäkööt hajunsa. 😂
Oletko politikko vai narsisti?