Perhanan Lidlin kuusenkoristeet! En tajunnut lukea pientä pränttiä että ovatkin lasia ja nyt täällä on särkyneitä palloja ja itkuisia lapsia
En tietenkään olisi antanut lasipalloja 4veen ja 6 veen hätäisiin näppeihin tarkoituksella. Kuka nykyään edes valmistaa lasisia kuusekoristeita?!
Kommentit (16)
Sama ja minä ostin vielä niitä pienempiä jotka ovat livetä jo aikuisen näpeistä saati kuus veen ADHD:n !
Tarkoitat varmaan perhanan sinä, kun et viitsi edes tarkistaa mitä ostat lapsiperheeseen.
Ai että muovi olisi parempi...just 🙄
Mä nimenomaan olen etsinyt kunnollisia lasisia palloja, mutta joka paikassa tulee vastaan vaan muovisia.
Lasiset pallot on ihania, sillä ne on kauniita ja hohtavat kauniisti kynttilöiden valossa.
First world ja wt problem yhdessä.
Sen takia kuusen koristeluun otetaan lapsia, jotka osaavat ottaa käteen ja myös pitää kädessä. Ilman, että esine joutuu matkalla suuhun.
Nyt olisi viimeistään luonnonvalinnan paikka.
Vierailija kirjoitti:
Mä nimenomaan olen etsinyt kunnollisia lasisia palloja, mutta joka paikassa tulee vastaan vaan muovisia.
Lasiset pallot on ihania, sillä ne on kauniita ja hohtavat kauniisti kynttilöiden valossa.
Sama täällä.
Olisiko peiliinkatsomisen paikka, ap?
Paremmalta se lasi kuusessa näyttää kuin muovipallot. Eivät ole tarkoitettu nakeltaviksi pitkin lattiaa. Mun 5- ja 6-vuotiaat selviytyivät urakasta rikkomatta yhtään koristeita, vaikka kovin innoissaan olivat.
Voi voi kun ei kaikki ole muovia. Toivottavasti joulukuusi kuitenkin muovinen ettei lapset itke ja pelkää.
Voithan päällystää pallot kontaktimuovilla.
Ei kai ap ole tosissaan....Onko muuten jouluprovojen aika ollut jo pitkään?
Vierailija kirjoitti:
Voithan päällystää pallot kontaktimuovilla.
Joo, muovia vaan päälle niin tulee hyvä, jouluinen mieli. Hyi jotain lasia hei, muovia se olla pitää...eiku...
Valtaosa taitaa jo olla lasia