Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olette nyt koneella. Miksette ole nauttimassa kauniista ulkoilmasta vaikka lastenne kanssa?

Vierailija
18.06.2006 |

Minä olen itse välillä koneella ja välillä ulkona. Lapsi on myös isänsä kanssa ulkona. Illalla ehkä lähdemme vielä uintireissulle.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

partsille menen välillä tuulettumaan, mutta mittari näyttää sielläkin 45 astetta..

Vierailija
2/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkaan pyykit mukaan ja lähden takaisin mökille.

Tulin eilen yksin kaupunkiin, mies ja lapset jäivät mökille. Eilen tein terassikierroksen ystävieni kanssa kaupungilla ja nyt pesen pyykkiä ja lähden siis kohta takaisin mökille.

Yhdistetty vapaailta ja pyykinpesureissu siis :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrankin saan olla netissä rauhassa kun naapurin lapset pitävät omalleni seuraa... normaalisti minun on paineltava pitkin pihoja pitääkseni omalle lapselleni seuraa. Nyt he leikkivät tuossa vieressäni koko sakki.

Vierailija
4/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia koska ei huivta olla tuolla paahteessa ja vallankaan kun meillä ei vieläkään ole niitä lapsia joitten takia tuonne ulos vois vaikka lähteäkin...

Vierailija
5/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

illemmalla mennään ulos, kunhan vähän viilenee

Vierailija
6/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa köllötellä viileässä varjossa. Nyt vauva nukkuu, syötiin itse ja hetken huilaus koneella

Vierailija
7/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää huilata välillä, että jaksaa taas. :)

Vierailija
8/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vetää henkeä välillä =)

Vierailija
9/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin ulkona pitkän aikaa, pulikoitiin altaassa ja leikittiin. Karmean kuuma porotus, ja nopeasti tuo pienen iho palaa. Ja saa auringonpistoksen. Sellainen koettiin viime kesänä, ja siitä on leikki kaukana. Tuoreessa muistissa........

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi