Perheellinen: syötkö yksin ollessasi eri tavalla, kuin puolison ja/tai lasten kanssa?
Laitatko ihan samanlaisia ruokia, kun olet yksin? Vai syötkö pelkkää noutoruokaa ja karkkia, kun kerrankin voi kenenkään katsomatta? Eroaako ruokavaliosi mitenkään?
Kommentit (28)
Syön lämpimiä voileipiä ja olen av:llä.
Muuten tietokone + syöminen on ehdottomasti kielletty meillä.
Yksin ollessani en vaivaudu keittämään riisiä enkä perunoita lisukkeeksi. Kun muut paikalla, niin otan niitä kyllä, vaikka en itselleni keittäisikään. Muuten samanlailla.
Yksin ollessani syön eineksiä ja maiskutan sekä murisen syödessäni estoitta.
Syön yksinkertaisemmin ja kasvispainotteisemmin koska lapset niiden suhteen nirsoja. Saatan esim heittää juurekset pannulle ja jotain pientä lisuketta. Lapsilta jäis syömättä, pitää aina olla perunaa, makaronia, riisiä...
Mä syön mitä sattuu ja paljon harvemmin, lähinnä juon vaan teetä ja syön ruisleipää juustolla ja nautin kun ei tuu tiskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapset ovat kotona, syödään urheilijan tavalla, aika terveyspoliisin tyyliin. Yksin on leppoisampi meno.
Kuulostaa leppoisalta. Ovatko ne lapset sitten huippu-urheilijoita?
Ovat tosiaan aika menestyneitä kilpaurheilijoita. Ja urheilijoina syövät paljon ja hyvin.
Jotain nopeaa ja helppoa, lämppäreitä, munakasta, pinaattikeittoa yms. En jaksa nähdä vaivaa erityisemmin jos ei ole muita syömässä.
Eroaa ja paljon. Jos harvoin olen yksin niin syön kuin opiskelija eli nuudeleita ja jogurttia. En hirveästi hemmottele itseäni. Suklaata tietysti ja jos ulos lähden niin deli-salaatteja, sellaisia punnittavia.