Naapurin rouva tuli yöllä kotiin.
Ja alkoi pian huuto-oksentamaan niin, että kuului meille asti ja raikui varmaan rapussakin. Onko mielestänne sopivaa käytöstä? On 2 lapsen yh...
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä revitte sen että tuo naapurin rouva on ollut viihteellä jossain ja ryypännyt? Lennokkaita ajatuksia teillä kyllä on tällä palstalla, mielikuvitusta riittää.
Ap, olet naapurikyylä.
Viina hänelle kyllä maistuu. Ei tarvitse erityisesti kyylätä, kun jo näkee mitä kaupasta raahataan.
Ap.Missä kaupassa myydään viinaa? Vaihdan heti kantakauppaa.
Ps. En mä vaan näe mitä ostoksia naapurit kotiinsa kantavat. Kyylä sä olet, varmaan ratsaat kauppakassit rappukäytävässä.
Varmaan viinakaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on yh, miten voi olla rouva?
Kerran rouva, aina rouva.
Jengi alapeukuttaa, mutta heittäkääpä mikä on eronnut nainen? Neiti on naimaton nainen ja rouva naimisiin mennyt nainen. Eronneelle naiselle ei ole perinteistä nimikettä.
Mistäs tiedät, että tämä nainen on eronnut?
Voi, pyydän anteeksi! Palasin tosiaan aamuyöllä kotiin oltuani sitä ennen monta tuntia päivystyksessä ihan hirveän oksennustaudin kourissa. Laittoivat nesteytyksen, kun olin ehtinyt jo kuivua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jengi alapeukuttaa, mutta heittäkääpä mikä on eronnut nainen? Neiti on naimaton nainen ja rouva naimisiin mennyt nainen. Eronneelle naiselle ei ole perinteistä nimikettä.
Niin, voi olla vaikka leskirouva!
On sopivaa koska on pikkujoulukausi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, voi olla vaikka leskirouva!
Tai ei ole naimisissa ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi, pyydän anteeksi! Palasin tosiaan aamuyöllä kotiin oltuani sitä ennen monta tuntia päivystyksessä ihan hirveän oksennustaudin kourissa. Laittoivat nesteytyksen, kun olin ehtinyt jo kuivua.
Elä selitä. Siellä sinut on paikallisessa istumassa Piken, Joren ja Peran kanssa tuopit kourassa. Kummasti sattu just heti valomerkin jälkeen kotiin tulo. Eikä se rappukäytävässå könyäminen ja kiroilu jättäny yhtään epäselväks missä kunnossa olit.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Ei noita selityksiä usko sun pomokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elä selitä. Siellä sinut on paikallisessa istumassa Piken, Joren ja Peran kanssa tuopit kourassa. Kummasti sattu just heti valomerkin jälkeen kotiin tulo. Eikä se rappukäytävässå könyäminen ja kiroilu jättäny yhtään epäselväks missä kunnossa olit.
Minä tapasin kerran naapurin istumassa varhain aamulla rappukäytävässä. Oli sammunut siihen. Roolit epäilystäkään mikä tauti vaivasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Ei noita selityksiä usko sun pomokaan.
Ihanan tosikkoja tällä palstalla :D
Eli ap tietää naapurin olleen joskus naimisissa.