Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan ollut töissä

Vierailija
17.12.2019 |

Nostelen vaan tukia ja keräilen pulloja. Yhteiskunnan on pakko elättää. Käykää muut vaan töissä ja makselkaa veronne, minä nostan ne toisesta päästä ulos. Joskus minulle on sanottu että mene töihin mulkku, mutta tuohonkin on helppo sanoa että jos minä en niitä verorahoja käyttäisi niin sitten sodan keskeltä tuotaisiin tänne porukkaa jotka ne kyllä käyttäisivät. Olen sen verran itsekäs että ajattelen aina, minä ensin ja sitten kun en voi enää enempää saada niin katsotaan jääkö muille mitään. Tölkinkeruullakin tienaa yli 10000 euroa vuoteen jos vaan jaksaa muutaman tunnin päivässä pyöriä ulkona ja tonkia yöllä kaikki roskikset. Tuostakin minulle on huudeltu ihan yhtä lailla, mutta muistan aina mitä alunperin venäläinen mies minulle sanoi. Hän kehui minun asennettani ja sanoi ''Venäjällä ei ole mitään merkitystä sillä mistä raha on tullut, kunhan sitä vaan on''. Itseasiassa Suomessa työtön voi parhaillaan tienata paremmin kuin monet työssä kävijät, kunhan käyttää järkeään mikäli sitä vielä on. Kaikilla ei ole.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin

Vierailija
2/38 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas ihailtava elämän asenne ja roskisten tonkiminenkin on hyvin kunnioitettavaa. Varmasti kavereita riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä Suomessa töitä tekemään. Verottaja vie melkein kaiken mitä on vaivalla ansainnut ja antaa köyhille. Tuohan on sitä Raamatun meininkiä. Siitäkin kirjasta voi olla montaa mieltä.

Vierailija
4/38 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäsi kasvaa kuin Pinocciolla konsanaan, kun valehtelet. 10.000€:on pitäisi kerätä keskimäärin 182 tölkkiä tai pulloa päivässä.

Vierailija
5/38 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tölkkien kerääminen käy työstä, varmasti raskaampaa hommaa kuin moni mistä maksetaan palkkaa ja ei niitä veroja kovin moni muukaan maksa😉

Vierailija
6/38 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi kerätä 10000 euroa vuoteen? Minä en saa edes satasta. Sekin vaatii 2 tölkkiä joka ikinen päivä. Mistä löydät, varsinkin talvella kun kerääjiä on silloinkin liikkeellä ainakin saman verran kuin tölkkejä tulee.

Vierailija
7/38 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon kerääjä kirjoitti:

Nenäsi kasvaa kuin Pinocciolla konsanaan, kun valehtelet. 10.000€:on pitäisi kerätä keskimäärin 182 tölkkiä tai pulloa päivässä.

Paitsi jos asuu kaupungissa, jossa pidetään paljon ja usein ulkoilmatapahtumia, kuten festareita. Silloin voi viikonlopun tienesti olla jo tonnin luokkaa, jos omistaa auton ja on ahkera.

Vierailija
8/38 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa jonkun pullonkerääjään keräämä kymppitonni kun maailmassa on ihan oikeitakin hankemiehiä. Minullakin on jo 20 vuoden ajan ollut 6-numeroiset vuositulot.

Vierailija
9/38 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkööt ne ahnaat ja ylpeet töitä ja uikoot herrat rahakirstuissaan mulle riittää leivänmurut pöydän alta. Jos joku on sille kateellinen niin pakko olla elämä sitten varakkaana aika paskaa, koska en mä ole kateellinen kun näen sen herran tai rouvan nokka pystyssä porche cayannella ajelevan. Kun mua ei kiinnosta.

Vierailija
10/38 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse keräsin kerran festareilla 300 euroa yhden viikonlopun aikana. Siinä oli jo aika työ. Olisiko sellaset 20-25 tuntia yhteensä tuohon määrään.

Vierailija
11/38 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pskaa

Vierailija
12/38 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 10000€ vuodessa tölkeillä tarkoittaa, että joka päivä pitäisi kerätä 140 tölkkiä

Vierailija
13/38 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä apen itsekunnioitus? Sitä ei varmaan ole

.

Vierailija
14/38 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon kerääjä kirjoitti:

Täälläpäin on ainakin kolme tyyppiä jakamassa vakituisesti noi roskikset,sitten ne käypäläiset päälle.

Tuskin pikkukylillä moisiin ansioihin pääsee,ei teinitkään enää juo niin paljoa.

Vierailija
15/38 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun pihoilta löytyy iltapäivällä tölkkejä. Ostarin kulmilta iltaisin. Öisin baarien edustalta. Kesäisin on parhaat apajat ja kerättävää löytyy sieltä täältä. Kannattaa olla pyörä niin jaksaa.

Vierailija
16/38 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te työssä käyvät esitätte työttömiä ja lietsotte vihaa. Jos ette viihdy töissä, se ei ole työttömien syytä. 🤷‍♀️

Vierailija
17/38 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi työtönkin kuin olla töissä jossa kuluttaa vain luonnonvaroja ja saa vain sotkua aikaan.

Vierailija
18/38 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulun pihoilta löytyy iltapäivällä tölkkejä. Ostarin kulmilta iltaisin. Öisin baarien edustalta. Kesäisin on parhaat apajat ja kerättävää löytyy sieltä täältä. Kannattaa olla pyörä niin jaksaa.

helpommin tienaisi rahat, kun menisi töihin

Vierailija
19/38 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

helpommin tienaisi rahat, kun menisi töihin

Töissä tulee hulluksi. Pää ei kestä.

Vierailija
20/38 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluaa, että elämä menee pulloja kerätessä, niin mikäs siinä. Ei ole multa pois. Itse haluaisin elämältä muutakin, mutta olemme erilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi