Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nopea gallup: minkä ikäisenä kuukautisenne loppuivat, ja vaihdevuosien takia vai ansiosta?

Vierailija
17.12.2019 |

Itselleni se tulee ehdottomasti olemaan positiivinen muutos, kärsin todellakin näistä (jätti)vuodoista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

53-vuotiaana, vaidevuosien ansioista, mutta kyllä hikoilutti...

Vierailija
2/13 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaihdevuosioireita, kuukautiset jatkuvat.

55 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä äidiltä tai tädeiltä tai isosiskoilta tai isoäidiltä (jos on läheisiä naispuolisia verisukulaisia). Se on perinnöllistä, minkä ikäisenä vaihdevuodet alkaa.

Vierailija
4/13 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47 ja vuoden aikana menkat olleet 2 kertaa, eli viimeisiä viedään toivottavasti! Todellinen helpotus karmeiden kipujen jälkeen.

Vierailija
5/13 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 47 ja vuoden aikana menkat olleet 2 kertaa, eli viimeisiä viedään toivottavasti! Todellinen helpotus karmeiden kipujen jälkeen.

Lisään vielä, että vaihdevuodet kyseessä kun on muitakin oireita kuten kuumia aaltoja.

Vierailija
6/13 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuli aika poistattaa Mirena kierukka, olin silloin 52v. Kuukautisia ei enää sen jälkeen tullut. Ihanan vapauttava tunne. Olen erittäin tyytyväinen.

Vierailija
7/13 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takia vai ansiosta? Mitä eroa?

Vierailija
8/13 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä tiedä. Ansiosta se on sitten kun joskus loppuu. Olen nyt 56-vuotias.

Vierailija
9/13 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kohtu poistettu noin 6 vuotta sitten .Ei mitään kuumia aaltoja .Unettomuutta on. Heräilen aamuyöstä (en joka yö ). Muutama vuosi terkkarissa otettu verikokeet ,että onko vaihdevuodet alkanneet.Nyt ei enään oteta vaan ehdotetaan suoro lääkitys vaihdevuosii. Haluaisin kuulla lääkkeistä mielipiteitä.

Vierailija
10/13 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v loppui eikä ollu mitään aaltoja eikä vuoria eikä...ne vaan loppuivat piste.

Yhtään en kaipaa vaikka vähällä pääsin,ei mulla juuri ollu mitään,ei kipuja,hyvä jos yks paketti suojia meni kolmessa kuukaudessa.

Vierailija
11/13 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kohtu poistettu noin 6 vuotta sitten .Ei mitään kuumia aaltoja .Unettomuutta on. Heräilen aamuyöstä (en joka yö ). Muutama vuosi terkkarissa otettu verikokeet ,että onko vaihdevuodet alkanneet.Nyt ei enään oteta vaan ehdotetaan suoro lääkitys vaihdevuosii. Haluaisin kuulla lääkkeistä mielipiteitä.

Millaista on elämä ilman kohtua?

Vierailija
12/13 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat epäsäännölliset ollut aina ilman e-pillereitä joita en voi ja en ole syönnyt yhtään yli 10vuoteen. Aina ollut kuumia aaltoja ja hikoilua,hermokipujentakia..ihan nuoresta ja hoikkanakin. 164pituus ja nuorena paino 45-50 ja hikoilin kun hullu pelkästä kävelystä ja saatikka kun pysähty,niin sitä hikeä valui ja valuu noronaan :/ Hävettänyt se aina.

Nainen42

Vierailija
13/13 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ehdotetaan lääkkeitä, jos ei ole mitään oireita? Pitääkö vvuosia muka lääkitä jotenkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi