Pieni pyöreys vai kuihtuvat kasvot?
Olen kova liikkumaan, käyn salilla ja syön todella terveellisesti.
Kroppaani olen ollut aina ihan tyytyväinen, koska olen kuitenkin rakenteeltaani naisellinen.
Nyt 35-vuotiaana olen kuitenkin huomannut, että NAAMANI alkaa valua ja se on myös hiukan luiseva. Näytän vanhalta.
Päätin, että satsaan hyviin rasvoihin entistä enemmän (oliiviöljy, avokado, kala...) jonkin aikaa ja totta puhuen naamani on hiukan pyöristynyt. Mutta rasvaa on myös ilmestynyt alavatsalle ja käsivarsiin, vaatteet tuntuvat hiukan piukemmilta.
Onko tässä iässä valittava haluaako pitää "rasvattoman" kropan vai nuorekkaat kasvot?
Hoidan toki ihoani, mutta tämä ei ole sellaista ryppyyntymistä vaan naama alkaa kuihtua.
Kommentit (26)
Käyn salilla, kävelyllä, pelaan jalkapalloa ja harrastan myös tanssia.
Kroppaani olen ollut tyytyväinen (kuten sanottu) ja naamakin on ollut tähän asti ok. Mulla aika isoja piirteitä kasvoissa, siis (kuten vaikkapa Anne Hathawaylla, tuli nyt ekana mieleen vaikka en häneltä näytäkään).
Kun naama on alkanut "valua", näyttävät piirteet vielä isommilta ja sen takia pieni pyöreys olisi paikallaan.
Olen kyllä sillä tavalla pinnallinen, että ulkonäkö on mulle tärkeä. En ole mikään ilkeä idiootti ja yleensä hyväntuulinen ja iloinen tyyppi muutenkin, elämässäni on toki muutakin kuin ulkonäkö (enkä tällaista asiaa omille murrosikäisille tytöilleni tietenkään puhuisi), MUTTA tottakai vanheneva naama ottaa päähän.
Mulla on ihanan näköinen mies ja haluan myös olla hehkeä vaimo, eikös tämä palsta ole ihan millaisia vaan keskusteluja varten kuitenkin?
Joka tapauksessa, jollain tavalla haluan kohentaa kasvoja, olisiko vaikka sitten aika hankki jokin tujumpi kosteusvoide tai tehdä kasvojumppaa.
Ja keskusten perusteella asia jakaa mielipiteitä! :)
Kirjoitusvirheet bongattu myös. :D ap
Mieluummin vähän pyöreyttä. Minulla se onneksi kerääntyy sopiviin paikkoihin.
Kokeile "Tanaka facial massage". Yotubesta löytyy selkeitä videoita ja googlesta ennen/jälkeen kuvia. Itse olen hyväksi havainnut :)
Väärin, rasva jakautuu eri ihmisillä kehoon hyvin erityyppisesti. Löytyy hyvinkin hoikkia pyöreäkasvoisia naisia.