Kutsutaanko pikkufirman pikkujouluhin kaikki työntekijät? Ei meillä vaan...
Onneksi en parille osa-aikaiselle sanonut viime perjantaina, että "Nähdään illalla!", koska eipäs nähtykään.
Paikalla oli firman n. 20:sta työntekijästä n. puolet.
Olen itse tuorein tulokas, työskennellyt firmassa alle puoli vuotta eli koeaikanikaan ei ole vielä loppu.
Sain kutsun.
Kutsun saivat myös muutamat harvoin tuntitöitä tekevät (opiskelijat tmv.), muttei esim. henkilö, joka on tehnyt neljän vuoden osa-aikaista työtä n. 2-3 päivää viikossa.
Tiedän asian olevan näin, koska tänään minua informoitiin asiasta.
Ja kiitettiin, etten ollut kertonut kenellekään saaneeni kutsun.
Mitä mieltä olet? Onko oikein?
Hieman outoa tämä työntekijöiden arvottaminen......
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Meillä maksetaan pikkujoulut itse eikä mukaan kutsuta läheskään kaikkia. Koska firma on pieni, laskun maksaa työnantaja ja sitten osallistujien palkasta vähennetään ruuan+ juomien hinta. Osalle se tulle yllätyksenä.
Outoa, ettei tuollaisesta käytännöstä ilmoiteta etukäteen.
En osallistuisi, jos palkasta vähennetäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä maksetaan pikkujoulut itse eikä mukaan kutsuta läheskään kaikkia. Koska firma on pieni, laskun maksaa työnantaja ja sitten osallistujien palkasta vähennetään ruuan+ juomien hinta. Osalle se tulle yllätyksenä.
Ei ainkaan ryhmäännytä ketään.