Miksi naiset kuvittelevat että miehet haluavat jahdata?
Monella naisella tuntuu olevan tämä luulo.
Kuitenkin valtava enemmistö tuntemistani miehistä haluaa vastavuoroisuutta eikä mitään jahti-saalis-asetelmaa.
Johtuuko tämä siitä että koska nämä jahtaajamiehet tyypillisesti ovat äärimmäisen aktiivisia lähestymään useita naisia, monien naisten kokemukset lähestyvistä miehistä ovat näiden miesten kanssa? Esim. yksi jahtaajamies saattaa flirttailla vuodessa sadan naisen kanssa, kun taas normimies lähestyy kiinnostavaa naista kerran vuodessa, jos sitäkään.
Va kenties siitä että naiset toivovat miesten jahtaavan, naisen ollessa halujen kohde, ja projisoivat miehiin tämän piirteen, jättäen huomiotta miehet jotka eivät jahtaa?
Vai joku muu syy?
Monikin suhteen alku tuntuu kaatuvan siihen että nainen on tottunut aktiivisiin jahtaajiin, ja tulkitsee normaalin kiinnostuksen osoittamisen kiinnostuksen puutteeksi. Mies ei olekaan kiinnostunut, kun naisen leikkiessä vaikeasti saatavaa luovuttaa heti.
Kommentit (25)
Betamies ja low effort guy energiaa!
Itse olen miehenä sen verran suoraviivainen, että jos näyttää että naista pitäisi alkaa jahtaamaan, niin eka fiilis on että nainen ei ole kiinnostunut.
En viitsi tuhlata aikaani jos toinen osapuoli ei näytä kiinnostumisen merkkejä.
Jahtaaminen kuulostaa hoopolta. Kumppanini oli kyllä hyvin aktiivinen eka treffeiltä saakka eikä kummemmin peitellyt tunteitaan, mutta en minäkään. Kaipaan siis avoimuutta ja olen valmis itsekin olemaan suora siitä, missä mennään.
Itse olen mies ja vuosien saatossa olen huomannut sen ongelman itselläni, että pystyn helposti lähestymään naisia joista en ole oikeasti kiinnostunut tai sitten kiinnostunut vain seksin merkeissä.
Mutta aina kun olen ollut ihan oikeasti todella kiinnostunut ja tykästynyt jostain naisesta, niin olen mennyt täysin kipsiin tämän seurassa.
Ehkä tämän vuoksi olenkin vain aina ollut naisten kanssa, joista en lopulta ole ollut kovin kiinnostunut.
Olen ollut pitkään naimisissa. Arvaa kuinka kävi seksielämän kun miehenä lakkasin tekemästä aloitteet.