Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä niin tekisi mieli kertoa!

Vierailija
16.12.2019 |

Kerrohan tänne, niin helpottaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*ttaa kun en pääse yli yhdestä miehestä!

Mikäs siinä oli niin ihmeellistä että et pääse?

Sitä minäkin ihmettelen, kun ei ole mitään ihmeellistä. Tää nyt vaan on tätä....

Kerro nyt edes vähän lisää. :) Onko liian komea tai mukava? Olitteko pitkään yhdessä vai onko kenties joku jonka olet vain nähnyt?

Sori, ei voi paljastaa liikaa. Oltiin yhdessä, ei olla enää. Mutta mukava oli kun ei ollut huonolla tuulella...

Rivien välistä tulkitsee että huonolla tuulella oli useinkin. Joten muistele niitä, ehkä

helpottaa irtipääsystä.

Olen sitäkin yrittänyt, ei tehoa. Mutta mistä moinen uteliaisuus? Kerro sinä, mikä mieltäsi painaa...

Vierailija
22/30 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun mieheltä..silloin harvoin ku on mukava niin on kyllä tosi mukava ihana huomaavainen..mutta suurimman osan ajasta kuitenkin nykyään vaan kiukuttelee..jotenki aavistelinkin että hänellä taisi olla suhde toisen naisen kanssa hetken ajan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan mun mieheltä..silloin harvoin ku on mukava niin on kyllä tosi mukava ihana huomaavainen..mutta suurimman osan ajasta kuitenkin nykyään vaan kiukuttelee..jotenki aavistelinkin että hänellä taisi olla suhde toisen naisen kanssa hetken ajan

Niinpä. Omaan intuitiion kannattaa luottaa

Vierailija
24/30 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä minäkin ihmettelen, kun ei ole mitään ihmeellistä. Tää nyt vaan on tätä....

Kerro nyt edes vähän lisää. :) Onko liian komea tai mukava? Olitteko pitkään yhdessä vai onko kenties joku jonka olet vain nähnyt?

Sori, ei voi paljastaa liikaa. Oltiin yhdessä, ei olla enää. Mutta mukava oli kun ei ollut huonolla tuulella...

Rivien välistä tulkitsee että huonolla tuulella oli useinkin. Joten muistele niitä, ehkä

helpottaa irtipääsystä.

Olen sitäkin yrittänyt, ei tehoa. Mutta mistä moinen uteliaisuus? Kerro sinä, mikä mieltäsi painaa...

Kunhan mietin jos voisi auttaa. :) Ja onhan se kiva että on kohtalotovereita, itse en pääse irti tuntemattomasta. Mutta ehkä se korjaantuu seuraavalla kerralla kun näkee hänet. ;)

Vierailija
25/30 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

helpottaa irtipääsystä.

Kunhan mietin jos voisi auttaa. :) Ja onhan se kiva että on kohtalotovereita, itse en pääse irti tuntemattomasta. Mutta ehkä se korjaantuu seuraavalla kerralla kun näkee hänet. ;)

Tuntematon?? Voitko itse avautua pikkasen enemmän? Eli, et hyvin tunne häntä...

Vierailija
26/30 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma tuo on jos niitä on vain yksi

mies51v

Näin on. Kunnon potku munille ja se on yleensä sillon jo puolet lyhyempi ylitettävä, sitten voi naamasta tuupata kumolleen ja kävellä yli. Ei mitenkään vaikeaa.

Vierailija
27/30 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

helpottaa irtipääsystä.

Tuntematon?? Voitko itse avautua pikkasen enemmän? Eli, et hyvin tunne häntä...

Täysin tuntematon. Ainoastaan kaksi kertaa olemme nähneet. Sähköisyyttä on ilmassa vaikka muille jakaa ja flirtti on.

Vierailija
28/30 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin tuntematon. Ainoastaan kaksi kertaa olemme nähneet. Sähköisyyttä on ilmassa vaikka muille jakaa ja flirtti on.

Muille jakaa :D :D

Vierailija
29/30 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhellä kaverillani on ollut salasuhde erään työkaverini puolison kanssa jo vuosia. Välillä tekis niin mieli kertoa, kun kahvitauolla työkaveria näen ja niitä näitä jutellaan.

En tosin aio kertoa mielihaluistani huolimatta.

Pidäkin huoli, ettet lipsauta. Ei kuulu sinulle pätkääkään.

Vierailija
30/30 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushiravintolan pomo, tykkään sinusta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan