Miksi käytte tällä surkealla palstalla?
"hyväksytään tarkastuksen jälkeen*
Eihän täällä saa enää edes puhua mistään ilman tolkutonta ennakkosensuuria.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on vilkkaampaa keskustelua kuin muualla. Muuten en tästä niin tykkää.
Joo, jos muualla olisi yhtä vilkasta keskustelua melkein mistä tahansa, niin voisin hyvinkin jättää palstan. Olen joskus yrittänyt selailla Redditiä, mutta siellä on aivan liian heikkotasoista keskustelua.
en tiedä muita palstoja jonne ei tarvitse kirjautua, paitsi suomi24 mutta se on niin hidas kun pitää niitä ruudukoita täyttää ja odottaa kauan ennen kuin se päästää läpi.
Ei ota eteen niin etsin ymmärrystä täältä
AP sun pitää opetella kirjoittamaan sopi.v.asti vää...rin. Katsos n.äin.
Haluan juoruilla niitä näitä sekä auttaa ihmisiä.
Käyn täällä tutustuakseni ihmiskunnan typerimmän prosentin ajatuksiin!
Palsta huvittaa minua "fiksuine mies seuroineen" ja km-uli-uli-ulinoineen.
Vierailija kirjoitti:
Käyn täällä tutustuakseni ihmiskunnan typerimmän prosentin ajatuksiin!
On kuin peiliin katsoisit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyt itse?
Putin maksaa, siksi.
Tämä on halpaa ja tehokasta terapiaa monellakin tavalla.
En jaksa katsoa/lukea uutisia, joten täällä pyörimällä pysyn kärryillä maailman tilasta.
suomi24 on periaatteessa parempi, mutta sinne jos tekee aloituksen, niin ei tule välttämättä yhtään vastausta vaikka aihe olisi hyvinkin kiinnostava. Täällä taas tulee vastauksia, mutta keskustelun poistamisen vaara on suuri ja on pidettävä kiirettä jos haluaa ehtiä näkemään saamansa vastaukset.
Koska minulla on tylsää ja saan ihmetellä muiden ihmisten yksinkertaisuutta (oli sitten provoja, trolleja tai oikeasti tyhmiä). Joskus HARVOIN täältä löytyy kiinnostavia keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
suomi24 on periaatteessa parempi, mutta sinne jos tekee aloituksen, niin ei tule välttämättä yhtään vastausta vaikka aihe olisi hyvinkin kiinnostava. Täällä taas tulee vastauksia, mutta keskustelun poistamisen vaara on suuri ja on pidettävä kiirettä jos haluaa ehtiä näkemään saamansa vastaukset.
Se on tuo kun keskustelujen poistaminen on liian helppoa. Ilmoita asiattomaksi tarkoittaa monelle en tykkää ja sitten vaatimaan keskusteluja pois.
Vierailija kirjoitti:
Yritän herätellä lampaita ajattelemaan
Mutta pitää osata itse ajatella jotta voit herätellä muita. Joten voit poistua opettelemaan. Kiitos!
Koska tuo ennankkosensuuri ja moderointi pitää tämän hyvänä. Kaksplussan tuhosi moderoinnin puute. Missä olisi parempi keskustelupalsta, jossa voi nimimerkillä tai nimettömänä keskustella?
Huvin vuoksi kun töissä on välillä odottelua. Ja tänne ei tarvitse rekisteröityä.
Hassua miten jotkut näkevät mörköjä sielläkin, missä niitä ei ole.