Minkä maalaista miestä et ottaisi vaikka maksettaisiin?
Tämän on nyt tällaista yleistämistä mutta vastaa omien mielikuvien perusteella. Minua ei jostain syystä ole koskaan kiinnostaneet hollantilaiset.
Kommentit (25)
No mä vastaan. Tosin voishan sieltäkin joku huippuyksilö löytyä, mutta kun kyse olikin mielikuvien perusteella niin vastaan että amerikkalaista. Tosin eipä tartte enää näitäkään asioita miettiä kun on jo mies.
Vierailija:
ettet ole koskaan asunut edes ulkomailla. Kun itse asuin ulkomailla niin huomasin että Suomessa ei ole lainkaan rasistisuutta. Ihan vaan tälläistä höpötystä, mutta todellista rasismia ei ole.
Voi kuule, kyllä todellakin on! Sehän on ihan erilaisilla tutkimuksilla todistettu moneen kertaan. Jos on työpaikka avoinna ja siihen hakee täysin samanvertaiset henkilöt, suomalainen ja ulkomaalainen, suomalainen saa paikan. Jos ulkomaalainen yrittää vuokrata asunnon Suomessa, on se erittäin vaikeaa, ellei mahdotonta. Ja nyt siis kyseessä koulutetut, suomea puhuvat tavalliset maahanmuuttajat.
Ja kyllä näitä rasismikokemuskia kuule löytyy ihan meidän " neekerinnussijoiden" , " neekerihuorien" , " apinan vaimojen" jokapäiväisestä elämästä. Vai eikö sinun mielestäsi tuommoinen nimittely olekaan rasistista? Tai eikö se ole rasismia, että kadulla huudellaan " vitun sossupummipakolaiset" kaikille ulkomaalaisen näköisille, joilla ei ole opaskarttaa ja kameraa?
Eikö sun mielestä sekään ole rasismia, että meidän lapsille näytetään natsitervehdystä?
Itse asumme tällaisella alueella ja tosi monelta kuulee tuon, kun on niitä maahanmuuttajia. Ollaan oltu vähän, että no entä sitten? Mitä ne maahanmuuttajat haittaavat? Ei olla vielä huomattu mitään haittaa vaikka 6v alueella asuvat, mutta jotain haittaa ilmeisesti on kun alueella asumattomat sen niin hyvin tietävät.
Muslimimiestä en ikinä