Minkä maalaista miestä et ottaisi vaikka maksettaisiin?
Tämän on nyt tällaista yleistämistä mutta vastaa omien mielikuvien perusteella. Minua ei jostain syystä ole koskaan kiinnostaneet hollantilaiset.
Kommentit (25)
Kaiketi Pohjoismaiden ulkopuolelta en huolisi.
hollantilaisista miehistä!
tuskin tulen törmäämään koskaan afrikan alkuperäiskansoihin kuuluvaan mieheen joten vastaan etten ottaisi sellaista. ja ihan vaan siksi etten todnäk tule koskaan sellaista tapaamaan!
Eteläamerikkalasita. Eurooppalaisita voisin kuvitella minkä tahansa maalaisen miehen, jonka kanssa on sujuva, yhteinen kieli ja samantyyppiset elämänarvot.
Vierailija:
sellaista joka asuu jossain muslimimaassa...
Voisin ottaa afrikkalaisen, mutta en mitään yön mustaa. Tykkään myös aasialaisista.
t: 11
en ainakaan afrikasta. Siis mustaa.
Itse en ottaisi muslimia mieheksi.
tulee väkisinkin mieleen että ovat väkivaltaisia kaikki tyynni..
vaaleaihoisen kristityn suomenkielisen akateemisesti koulutetun heteromiehen.
Toisin sanoen luultavasti vain jostain länsimaasta.
Vierailija:
Toisin sanoen luultavasti vain jostain länsimaasta.
mutta sitten kaverini meni naimisiin marokkolaisen kanssa, joka on yksi ihanimpia aviomiehiä joita tunnen (on kylläkin kristitty, ei muslimi) ja mun ennakkoluulot sinne suuntaan karisi. En voisi olla naimisissa muslimin kanssa tai jonkun muun ei-kristityn, joka elää tiukasti uskontonsa mukaan. Ulkonäöllisesti ei mitään, mitä en voisi kuvitella huolivani.
Muslimia, arabia tai muuta gigolon-oloista tummaa miestä en ottaisi!
Venäjä, Tsekki, Kosovo, Albania jne.
Sekä kaikki Aasian maat.
Välimerenmaat miehet kiinnostaa eniten. Jonkun mielestä kai sit just ne gigolot. Haluan kuitenkin kunnolla koulutetun sekä maailmaa että elämää nähneen miehen en mitään turistigigoloa.
Suomalaisen pojot on kans aika alhaalla mutta ei täysi mahdottomuus sekään. Mutta ei saisi olla sellainen suomalainen perusjuntti. Vaan uuden sukupolven suvaitsevaisempi maailmakansalainen.
t. Tunisialaisen muslimin vaimo.
ps. Hassua kuinka moni vastasi kysymykseen uskonnolla eikä maalla...
Jarkyttavaa ajatella etta Suomi on edelleen niin sisaanpainkaantynyt ja rasistinen junttila kun askeisista vastauksista kay ilmi. Ja viela aiteja...jessus
ettet ole koskaan asunut edes ulkomailla. Kun itse asuin ulkomailla niin huomasin että Suomessa ei ole lainkaan rasistisuutta. Ihan vaan tälläistä höpötystä, mutta todellista rasismia ei ole.
Yleensä huonosti koulutetut ihmiset ovat pelokkaimpia (= rasistisimpia) ulkomaalaisia kohtaan.
sellaista joka asuu jossain muslimimaassa...