Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut, haaveiletteko suhteesta etenkin nyt joulun alla?

Vierailija
16.12.2019 |

Eli itse olen sinkkuuntunut tosi pitkästä suhteesta alkuvuodesta, eikä yksinolo juuri ole haitannut ja siitä on osannut nauttia.
Kuitenkin talven pimeyden ja etenkin nyt joulun alla on läheisistä perhe- ja kaverisuhteista huolimatta tosi yksinäinen olo. Tämä tosin onkin nyt aikuisiällä ensimmäinen joulu ilman puolisoa.

Oletteko te pidempään sinkkuilleet huomanneet, että juuri tietyt ajat vuodesta on poikkeuksellisen hankalia ja saa mielen matalaksi? Ehkä keväällä taas helpottaa..

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteet ovat selvästi huonossa huudossa tällä palstalla...

Ei yleisesti. Mutta on aika luonnollista, että tällaiseen ketjuun vastaavat ne, jotka eivät pahemmin parisuhdetta kaipaa. Heitä kutsutaan vapaaehtoisesti sinkuiksi (kaverien kesken vesi)

Vierailija
22/38 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen kuin BB-Eevis. Haluan olla sinkku, enkä halua poika- tai tyttöystävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yleisesti. Mutta on aika luonnollista, että tällaiseen ketjuun vastaavat ne, jotka eivät pahemmin parisuhdetta kaipaa. Heitä kutsutaan vapaaehtoisesti sinkuiksi (kaverien kesken vesi)

Luulen, että ap:n ajatuksena oli löytää samassa tilanteessa olevia, mutta ketjuun vastaavat lähinnä sellaiset, jotka eivät missään nimessä halua parisuhdetta.

Vierailija
24/38 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla Paksu-Akun kanssa joulun yhdessä!

Vierailija
25/38 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niinkään jouluna, kun silloin on muitakin läheisiä ihmisiä ja perhettä lähellä ja heidän kanssaan tekemisissä. Mutta uutenavuotena kylläkin ja vuoden monena muuna viikonloppuna. Uuden vuoden minä kyllä pahasti romantisoin hömppäleffojen kaltaiseksi ja en kuitenkaan juuri ole sen kaltaisia uusiavuosia päässyt viettämään 😅

Vierailija
26/38 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sen enempää, kuin muinakaan vuodenaikoina.

Vierailija
27/38 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle alkusyksy on ainoaa aikaa kun mietin iltojen pimetessä, että olisi kiva käpertyä jonkun toisen kanssa peiton alle leffaa katsomaan. Joulukuussa se fiilis on jo autuaasti ohi ja kesää kohti haihtuu yhä kauemmas.

N40, sinkkuna 10 vuotta

Vierailija
28/38 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kaivannut parisuhdetta.

Olen ollut koko ikäni sinkku, M28

Vierailija
29/38 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt romantisoin sellaista ajatusta, että menen aattona johonkin pubiin tai vaikka hotellin aulabaariin muutamalle. Siinä sitten kohtaan naisen, joka on samassa tilanteessa ja aletaan puhua elämästä. Sitten ehkä päädytään jopa viettämään yö yhdessä ja se voi jäädä kivaksi muistoksi. Tai ehkä siitä syntyykin jotain kestävää.

Joo, olen katsellut elokuvia :D

Vierailija
30/38 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen, mutta ei ole mitään intressiä yrittää hössöttää mitään hätäsuhdetta kasaan ettei olisi joulun/uudenvuoden yksin. Päinvastoin, nyt tahtoo olla rauhassa keskittyen joulun valmisteluun ja viettoon. Katsellaan sitten tammikuussa taas kuvioita uudelleen.

M46

Vierailija
31/38 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että ap:n ajatuksena oli löytää samassa tilanteessa olevia, mutta ketjuun vastaavat lähinnä sellaiset, jotka eivät missään nimessä halua parisuhdetta.

Laidasta laitaan kommentteja on ollut kiva lukea. Koska itsekin mietin sitä haluanko edes oikeasti parisuhdetta vai onko se vaan joku ruusuinen ajatus. 15 vuotta ehdin kuitenkin suhteesta nauttia, olen nyt 31.

Kesällä tuli deittailtua aika paljon, mutta oikeanalaista ei vaan kohdalle osunut.

Ehkä nyt onkin hyvä hetki keskittyä vaan itseensä, olla stressaamatta suhdeasioista ja keväällä taas aktivoitua sinkkumarkkinoilla, jossei sitä ennen satu unelmien prinssi soittelemaan ovikelloa (jouluksi ei kyllä taida enää ehtiä..).

Ap

Vierailija
32/38 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen suhteesta muulloinkin, en mitenkään erityisesti joulun alla.

Tämä. Jouluna ja muina juhlapyhinä kumppanin kaipuu korostuu entisestään.

Vierailija
33/38 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laidasta laitaan kommentteja on ollut kiva lukea. Koska itsekin mietin sitä haluanko edes oikeasti parisuhdetta vai onko se vaan joku ruusuinen ajatus. 15 vuotta ehdin kuitenkin suhteesta nauttia, olen nyt 31.

Kesällä tuli deittailtua aika paljon, mutta oikeanalaista ei vaan kohdalle osunut.

Ehkä nyt onkin hyvä hetki keskittyä vaan itseensä, olla stressaamatta suhdeasioista ja keväällä taas aktivoitua sinkkumarkkinoilla, jossei sitä ennen satu unelmien prinssi soittelemaan ovikelloa (jouluksi ei kyllä taida enää ehtiä..).

Ap

Aika pian sinä aloit deittailla eron jälkeen :o Itse en ole vielä millään pystynyt deittailemaan. Olen koko ajan lykännyt sitä eteenpäin. Ensi vuonna voisin varmaan aikaisintaan yrittää.

M30

Vierailija
34/38 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt romantisoin sellaista ajatusta, että menen aattona johonkin pubiin tai vaikka hotellin aulabaariin muutamalle. Siinä sitten kohtaan naisen, joka on samassa tilanteessa ja aletaan puhua elämästä. Sitten ehkä päädytään jopa viettämään yö yhdessä ja se voi jäädä kivaksi muistoksi. Tai ehkä siitä syntyykin jotain kestävää.

Mä tapasin mieheni noin 27v sitten.

Vierailija
35/38 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aika pian sinä aloit deittailla eron jälkeen :o Itse en ole vielä millään pystynyt deittailemaan. Olen koko ajan lykännyt sitä eteenpäin. Ensi vuonna voisin varmaan aikaisintaan yrittää.

M30

Deittimaailmaan tuli tosiaan mentyä aika pian. Mutta eroa oli tullut harkittua ja käsiteltyä jo niin pitkään suhteessa, että homma pistettiin pakettiin ilman mitään draamaa ym. ja ollaan edelleen hyviä kavereita.

Mutta aika hyvin on tullut selville ne tärkeimmät pointit minkälaisen ihmisen rinnalleni haluan ja jos sopivaa ei löydy, niin olen ennemmin yksin (ajatuksen ahdistavuudesta huolimatta).

Ap

Vierailija
36/38 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tapasin mieheni noin 27v sitten.

Vau, joskus elämäkin on kuin elokuvaa :)

You never know.

Vierailija
37/38 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile

Vierailija
38/38 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulut juhlittu perheen ja ystävien parissa. Kieltämättä sitä nyt pyhinä vähän kaipasi toista viereen sohvalle vaan olemaan. Eli olo oli ehkä kuitenkin läheisten seurasta huolimatta vähän yksinäinen, ja nyt on jopa hieman helpottunut, että joulu on ohi.

Mutta nyt jo alkaa olla jo sellanen fiilis, että harmitus parisuhteen puuttumisesta helpottaa koko ajan mitä lähemmäs kevättä mennään. Siitä huolimatta erittäin mielelläni seuraavaa joulua viettäisin jonkun ihanan miehen kanssa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi