Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviitko sä jonkun joululahjan, Ahaa, pakko sit mennä kai hakemaan??

Vierailija
16.12.2019 |

Toteaa mies jouluaattona. Näin tehnyt monta vuotta.
Kun lapset säälii etten saanut joululahjoja mies naureskelee. Näkee että se mielessään tilanteesta.
Mitä itse tekisit, ostaisitko miehelle lahjoja vai ei??

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Hirvea mies. 

En todellakaan ostaisi mitaan lahjoja. 

En ymmarra ihmisia, jotka eivat osta muka rakkaimmilleen lahjoja (ellei sitten ole erikseen sovittu ettei kumpikaan osta). 

Eika tarvi olla edes kalliita lahjoja, kyse on vain muistamisesta. Semmoinen parin euron lahja, josta nakee etta toinen on sen hartaudella valinnut ja valinnut nimenomaan toisen maun mukaisen lahjan, on ainakin minun mielestani paljon arvokkaampi kuin vaikka hatapaissaan ostettu monen sadan lahjakortti. 

Ei krääsää.

Ei sen kraasaa tarvi olla. Olen omalta mieheltani saanut esim. mun lempikirjailijoiden kirjoja, joita se on metsastanyt divareista ym, tai muuten vaan kirjoja joista tietaa etta tykkaan. (Olen henkeen ja vereen lukutoukka.) 

Vierailija
22/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat joulurauhan lastesi kanssa. Uskon, että tollanen ukko ehkä ryyppääkin jouluna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te osaa itse hankkia sitä, mitä tarvitsette?

Siinä taas yksi idari joka ei tajua lahjojen pointtia.

Ei vaan aikuinen ihminen, joka valitsee ja ostaa itse tarvitsemansa tuotteet.

Puolison kanssa kerroimme toisillemme toiveemme lahjan suhteen ja toteutimme toiveet. Hauskempihan se on saada jokin toivottu juttu vaikka sen olisikin voinut itsekin ostaa.

Vierailija
24/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä jotenkin erilailla ajatteleva, mutta mun mielestä olis kiusallista jos mies ostaisi mulle lahjoja. Olen sanonut jo seurustelun alusssa, että en hyväksy sitä että ostaisi minulle jotain.

Vierailija
25/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tapana ostaa itselle jotain kivaa jo silloin, kun sain muitakin lahjoja. Ihan vaan varmistaakseni että saan lahjaksi edes jotain mikä on itselle mieluista. Nyt olen jo muutaman vuoden ollut zen sen suhteen etten oikeasti tarvii lahjoja, ei multa mitään puutu. Ihan riittää kun saan viettää joulua miehen kanssa ja syödä hyvin. No mies ostaa silti käsintehtyjä belgialaisia konvehteja, minusta se on kiva ele. Miehen oon ohjeistanu ostamaan itselleen jotain kivaa. Viime jouluna osti itselleen iPad Pro:n kun minä ostin itselleni palapelin. Et ei ihan tasan menny nää lahjat :-) Mut oma vika kun en kaivannut mitään kalliimpaa, ehkä tänä jouluna voisin repäistä ja ostaa itselleni jotain mitä en normaalisti raaskisi.

Mutta tuossa tilanteessa kun lapset ihmettelee ettei äiti saa lahjoja, niin ilman muuta omat lahjat ostoon! 

Vierailija
26/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies nauttii tilanteesta kun kaikki muut saavat lahjoja paitsi minä. Hän on todella vahingoniloisena ja onnellisen oloinen.

Itse en ikinä haluaisi tehdä samaa.

Miettikää, miksi nauttii niin kovasti tilanteesta?? Oon tullut tulokseen, että vihaa minua niin hirvittävästi jostain syystä

Nauttii jotenkin siitä, että vie sinua kuin narussa. Varmaan nuorempana olet viehättynytkin hänen kontrollistaan ja siksi lähtenyt hänen kelkkaansa, naiset tykkäävät dominoivista miehistä. Itse olen yrittänyt tätä tasaveroinen kumppani -diipadaapaa ja eihän se toimi. Nainen lähtee aina jossain vaiheessa lätkimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi