Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviitko sä jonkun joululahjan, Ahaa, pakko sit mennä kai hakemaan??

Vierailija
16.12.2019 |

Toteaa mies jouluaattona. Näin tehnyt monta vuotta.
Kun lapset säälii etten saanut joululahjoja mies naureskelee. Näkee että se mielessään tilanteesta.
Mitä itse tekisit, ostaisitko miehelle lahjoja vai ei??

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Lopetin lahjojen ostamisen miehelle vuosia sitten kun en itse saanut häneltä mitään, jouluna tai synttärinäkään.

Vierailija
2/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans mies joka ei osta lahjoja mulle. Olen yrittänyt opettaa onnistumatta. Rakastan antaa lahjoja ja hän on niitä saanut. Hääpäivänä eilen ostin lahjan, laitoin upean aamupalan ja kauniin kattauksen kun heräsi. Kun tajusin ettei reagoinut päivään millään lailla päätin etten anna lahjaa kun joululahjaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meilläkin mentiin pari vuosikymmentä. Luokkasi joka vuosi yhtä paljon.

Nykyisin asumme pysyvästi erillämme kun näitä välinpitämättömyyden osoituksia oli sietämättömän paljon yhteiselämässä.

Nyt tytär ostattaa minulle joululahjan.

Hankkii itse isänsä piikkiin. Ei sekään juurikaan ilahduta.

On kuitenkin joku hyvitys miehen passaamisesta jouluna. Nuorten vuoksi vietämme joulun koko perheellä.

Vierailija
4/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi enkä muutenkaan tekisi mitään miehen hyväksi jouluna. Joulun jälkeen alkaisin suunnittelemaan eroa.

Vierailija
5/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen osaa hankkia tarvitsemansa tavarat itse. Voi siten valita itsellensä mieleisenkin. Turhaa tavaraa taas kukaan ei tarvitse. Tämä on hyvä lapsienkin oppia.

Vierailija
6/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvea mies. 

En todellakaan ostaisi mitaan lahjoja. 

En ymmarra ihmisia, jotka eivat osta muka rakkaimmilleen lahjoja (ellei sitten ole erikseen sovittu ettei kumpikaan osta). 

Eika tarvi olla edes kalliita lahjoja, kyse on vain muistamisesta. Semmoinen parin euron lahja, josta nakee etta toinen on sen hartaudella valinnut ja valinnut nimenomaan toisen maun mukaisen lahjan, on ainakin minun mielestani paljon arvokkaampi kuin vaikka hatapaissaan ostettu monen sadan lahjakortti. 

Vierailija
7/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Hirvea mies. 

En todellakaan ostaisi mitaan lahjoja. 

En ymmarra ihmisia, jotka eivat osta muka rakkaimmilleen lahjoja (ellei sitten ole erikseen sovittu ettei kumpikaan osta). 

Eika tarvi olla edes kalliita lahjoja, kyse on vain muistamisesta. Semmoinen parin euron lahja, josta nakee etta toinen on sen hartaudella valinnut ja valinnut nimenomaan toisen maun mukaisen lahjan, on ainakin minun mielestani paljon arvokkaampi kuin vaikka hatapaissaan ostettu monen sadan lahjakortti. 

Ei krääsää.

Vierailija
8/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä paketoin itselleni vaikka suklaarasian. Just ettei lasten tarvi aina ihmetellä, että miksi äiti ei saa mitään.

Vierailija
9/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te osaa itse hankkia sitä, mitä tarvitsette?

Vierailija
10/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä taas yksi idari joka ei tajua lahjojen pointtia.

Vierailija
11/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nauttii tilanteesta kun kaikki muut saavat lahjoja paitsi minä. Hän on todella vahingoniloisena ja onnellisen oloinen.

Itse en ikinä haluaisi tehdä samaa.

Miettikää, miksi nauttii niin kovasti tilanteesta?? Oon tullut tulokseen, että vihaa minua niin hirvittävästi jostain syystä

Vierailija
12/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta itsellesi pari mieleistä lahjaa, ja laita pakettikorttiin, että ne on sun ikiomalta joulupukilta. Ja anna miehen tukehtua kuviteltuun mustasukkaisuuteensa.

Vierailija
13/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin itselleni lahjoja ja laittaisin miehen vaihtoon.

Vierailija
14/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta itsellesi pari mieleistä lahjaa, ja laita pakettikorttiin, että ne on sun ikiomalta joulupukilta. Ja anna miehen tukehtua kuviteltuun mustasukkaisuuteensa.

Oikeesti, tulet joku päivä töistä ja ihmettelet kun sait työkaverilta lahjan. Sieltä sitten paljastuu joku silkkiyöpaita aattona. Siinä miehellesi ihmettelemistä. 

Vierailija
15/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, tulet joku päivä töistä ja ihmettelet kun sait työkaverilta lahjan. Sieltä sitten paljastuu joku silkkiyöpaita aattona. Siinä miehellesi ihmettelemistä. 

Myös arvokas koru toimii. :)

Vierailija
16/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan aikuinen ihminen, joka valitsee ja ostaa itse tarvitsemansa tuotteet.

Vierailija
17/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies nauttii tilanteesta kun kaikki muut saavat lahjoja paitsi minä. Hän on todella vahingoniloisena ja onnellisen oloinen.

Itse en ikinä haluaisi tehdä samaa.

Miettikää, miksi nauttii niin kovasti tilanteesta?? Oon tullut tulokseen, että vihaa minua niin hirvittävästi jostain syystä

Tuossa tilanteessa saamatta jääneet lahjat ovat pieni ongelma.

Vierailija
18/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan aikuinen ihminen, joka valitsee ja ostaa itse tarvitsemansa tuotteet.

Just. I rest my case.

Vierailija
19/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa ihan mutual agreement, ettei osteta lahjoja toisillemme. Samoin lapsuudenperheen kesken. Minä kuulun ainakin niihin, jotka eivät ymmärrä aikuisten lahjomista jouluna. Lapsillekin riittäisi paljon vähempi. Kulutusta pitäisi vähentää ja tavaroita ostaa vain tarpeeseen, mieluiten käytettynä. Joululahjat päätyvät yleisesti laatikon perukoille pyörimään.

Aloittajan tilanteessa ongelma on miehen ilkeys ja pahansuopuus, ei niinkään konkreettinen tavaran puute. Suosittelen hankkiutumaan pois tuosta parisuhteesta. Tai edes terapiaan.

Vierailija
20/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se jotenkin nauttii satuttaa sinua. Pelottavaa min mielestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan