Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOMAHAT SUnNunTAinA!!!!!! :)

18.06.2006 |

ei ole opemamma pinoa pystyyn päässyt pistämään joten jos mie " tuuraan" ;P

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen oli paikallisilla mammoilla saunailtamat ja kivaa oli... terassille en jaksanu lähteä, ei edes kiinnostanut kun aloin miettiä että miten mukavia mulkaisuja tulisin kännisiltä ihmisiltä saamaan, ja jos joku ois vielä tullu avautumaan niin hoh hoijaa.. Kömmin vain sänkyyni ja nukahdin heti ja ylös nousin vasta klo 10 LUXUSTA!!!

Tuo eilinen tapaaminen oli silleen jännä, että mie en ollu nähnyt noista mammoista kuin yhden vaan aiemmin :).. Ihmiset päivittelikin että miten miun maha voi olla näin pieni :) ja minä selitän, että kyllä tää on iso kun vertaa siihen ensimmäiseen. Eilen kattelin valokuvia ni mie tosiaan menin synnärille tän kokosella mahalla :P...

K.H.P:lle halit!!! Eilen oli varmasti raskas päivä!!!!!!!!

ERIAN taatelikin se vaan kasvaa porskuttaa!!! HYVÄ HYVÄ! Tosi hienoa jos saatte kullanmurun lähemmäksi kotia, ja siitähän taitaa seuraava askel olla ihan omaan kotiin jos kaikki menee niin kuin me toivomme! Ihanaa!

PIA tais eilen tai toissapäivänä mainita että tässähän vois kohta jo alkaa päiviä laskemaan siihen la:han... Niin todellakin vois.... :).. kesä menee miusta vielä yleensä tosi nopeasti, ja ens viikolla ois miulakin rv 34 kasassa ja sen jälkeen ei ees esteltäs jos vauva haluaisi maailmaan väkisten tulla!!! HUI KAMALA :)!!! Mutta en käy laskeskelemaan (ainakaan vielä) saisin siitä vaan kamalan stressin.

MIEHESTÄ: meillä mies tekee mielellään kotitöitä, vaatteita meillä ei silitellä kun vaan kauluspaidat jos on tarpeen ja ne ihan mielelläni miehelle silitän, vaikken edes osaa :P... Kotitöistä noin muuten että mies tekee meillä aina ruuan ja hoitaa enempi tyttöä mitä mie, tykkää touhuta kokoajan. Lähinnä pyykinpyörittäminen on minun hommia. Siivoukset tehdän vuorotellen... Mitä IHANAA mies on tässä raskaudessa tehny...: hoitaa tytön nostelut jne ja jos minnuu sattuu tai olen väsyny ni yleensä lähtee tytön kaa jonnekin että saan levätä jne, eli silleen huomioi jatkuvasti ja kantaa sitä suklaata sieltä kaupasta :P, eli tämmösiä arkisia juttuja, en mie kyllä muuta haluiskaan..

Mutta sunnuntaita sitten viettelemään... odotan perhettä mökiltä kotiin...

hanneli ja natikka rv 33

Vierailija
2/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mamma lähtee nyt shoppaileen! Jos vaikka löytys jotkut kivat shortsit kesäks.

juu, mut nyt menoks

-SmiLe- rv 30+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta töihin lähdettävä mutta muutama rivi ennen sitä.

kiitoksia kaikille eilesestä. Oli mukava tavata porukalla ja toivottavasti vauva-tapaaminen saadaan sitten syksymmällä järjestettyä. Pumpulin suklaakakun ohjetta odottelen, jos jossain vaiheessa jaksat laittaa sen ylös ja rahkaohjeenkin ottaisin mielelläni, calatheako sen oli tehnyt.. Mä olen onneton rahkan tekijä, aina maistuu joko kerma tai rahka " läpi" en tiedä enkö vaan lisää sokeria tarpeeksi vai missä vika.

Eilen kun lähdimme kaivarista kotiinpäin Air.n ja hänen poikansa kanssa, jouduimme Samba-mottiin. Vauhdikasta ja äänekästä oli meno kulkueessa. Tuli taas todettua kuinka tympeitä ihmiset osaavat olla kun on vaunujen kanssa liikkeellä. Kaduilla oli ahdasta muutenkin ja vaikka pyysit väistämään kun tulit vaunujen kanssa niin ihmiset vaan pällistelivät takaisin. Taitaa tuo kuullun ymmärtäminen olla välillä ongelmallista.

Gallup kuului mitä ihanaa mies on tehnyt raskausaikana? Meillä miehellä on uskomaton kyky päästää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos mun huonot tuuleni. Minä yleensä heräilen pojan kanssa ylös ja hoidan aamurutiinit. joskun mies on ihan yllättäen noussut aamulla ylös aamukukkujan kanssa ja kehoittanut minua vetämään peitot korvilleja jatkamaan unia. Tuollaisia pieniä eleitä osaa arvostaa.

Nyt täytyy lähteä sorvin ääreen, enää kolme iltaa jäljellä :)

pubu ja Unski rv 31+2

Vierailija
4/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tapaamiseen osallistuneille ihanasta iltapäivästä. Sää suosi ja mukavassa seurassa herkuteltiin ja jutusteltiin. Totesin juuri miehelle, että kyllä kannatti lähteä reissun päälle! Calathealle vielä kiitos kyydistä!!

Mies oli pärjännyt lasten kanssa hyvin ja oli liikuttavan tyytyväinen itseensä. Kämppäkin oli ihmeen siisti.Otin heti puheeksi syksyisen vauvatapaamisen ja eipä tuo hanttiin pistänyt, lupaavaa:).

Nyt lähden lasten kanssa touhuamaan, kerkesi tulla vähän ikävä.

Huomiseen!

Opemamma ja vimpula rv 29+5 (kohta on kolmekymppiä mittarissa...)

Vierailija
5/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaas mulle että saako raskaana syödä fetajuustoa?

ois niin vesikielellä tehä ens perjantaiksi lohisia fetanyyttejä grillissä mutta ku en oo 100% varmaa saako toto juustoa syödä :S

kiitos jos joku ihana jaksais vastaa :)

k.h.p ja tärppi tänään pyöreät 30 ;)

Vierailija
6/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti fetasta: Olen mie ainakin syönyt ihan reilusti fetasalaattiakin. Ainakin ne fetat, joita olen käyttänyt, on tehty pastoroidusta maidosta. Sitten kun vielä grilliin lykkäät niin luulis, että ne vähätkin pöpöt lähtee. Toisaalta en ole muutenkaan turhan tarkka.

Tapaamisesta vielä; oikein harmitti, kun piti kotiutua niinkin pian. Nyt jäi tutustumisen asteelle tuo jutskailu, ja mielenkiintoisia tyyppejä olitte.

Tänään oli rankka päivä, kun heti aamusta laittelin noita ukkelin synttäreitä kasaan. Kuuma pieni keittiö tällä kelillä oli aika kammo kokemus. Onneksi vieraat on kestitty ja ovat ymmärtäneet lähteä.

Ok, lähenpä tästä lepäileen. Huomenna neuvola -jee!

Vierailija
7/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kiitoksia kaikille tapaamisesta, oikein oli mukavaa. Jokos Opemamma on kotiutunut? Toivottavasti oli mukava ja rentouttava reissu!

Mietin tässä että mikä meitä estää järjestämästä toistakin tapaamista jos innokkaita löytyy. Joko ihan jossain kahvilassa tai sit samalla tavalla piknikin merkeissä kun nytkin.

Ja fetajuustosta; olen minäkin ihan huoletta syönyt fetajuustoja. Samoin kuin Aura juustoa ja mozzarellaakin. Käsittääkseni sellaisia juustoja voi syödä jotka on tehty pastöroidusta maidosta, ja Valion juustot on ilm. kaikki sellaisia.

Mutta nyt täytyy mennä vielä saunomaan, on niin hikinen päivä ollut että..

Calathea 29+6

Vierailija
8/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän olikin jo Opemamman kirjoitus että on kotiutunut. Jotenkin pomppasin yli enkä nähnyt ollenkaan..

Ja Pubulle vielä siitä rahkasta piti sanoo, mä oon laittanut aina yhden purkin (pienen) kermaa, ja yhden purkin rahkaa. Sit vaan hedelmiä tai marjoja maun mukaan runsaasti. Niin ja tietysti sokeria ja vaniljasokeria. Maistelemalla vaan ja lisää jos ei oo tarpeeksi.

Calathea

Vierailija
9/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset täältäkin tapaamisporukalle, mukavaa oli!

Siinä kävi just niinkuin ajattelinkin et ukko oli mennyt nukkumaan ja kolme muksua oli saanut mellastaa täällä vapaasti sen aikaa kunnes kotiuduin.

Mitään isompaa ei ollut sentäs (ihme) sotkettu mut muuten oli kyllä tavarat sikin sokin ja kolme TOSI nälkäistä ja kiukkuista suuta odottamassa. Ukko oli viel laittanut korvalappusterkat korviin ettei herää jos muksut ei oo hiljaa... Arvatkaapa vaan heräskö aika äkisti kun avasin äänivälineeni isoimmilleen ja kerroin monin sanakääntein mitä mieltä oon tuollaisesta. Eikä ollut mielessä edes pelkkä sotkun pelko vaan olis voinut joku onnettomuuskin tapahtua kun kolme viisasta lyö päänsä yhteen, ja toinen olis vaan onnellisena nukkunut.

Korpee vieläkin kun asiaa ajattelen.

Mä oon yrittänyt hulluna pakata mökkikamoja kasaan mut jotenkin puuttuu inspiraatio koko mökkireissulle.

Varsinkin kun pitää astioista vessapaperiin ja suodatinpusseihin asti ottaa kaikki mukaan. Opemammalle ja calathealle taisin tästä tulevasta ihanasta reissusta puhuakkin, mukavaa kun tuntee ittensä niin tervetulleeks... =)

Jos muhun iskee piru siellä niin jätän pöydälle lähtiessämme 10 euroa siitä et ollaan käytetty sähköä...

Calathealle vielä kiitokset kyydistä!

Nyt painun tekee jotain järkevää, vaikka ei tää netissä istuminenkaan typerältä tunnu...=)

LEM 33+0 (onpas niitä jo paljon...)