Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhteen alku vaivaa

Nimettön
16.12.2019 |

Hei!

En tiedä, miksi täältä alan kysymään neuvoa tällaisessa asiassa, mutta kysynpä silti.. Olemme siis olleet mieheni kanssa muutaman vuoden yhdessä. Suhteemme on kaikin puolin täydellinen ja luotamme toisiimme sataprosenttisesti. Viime aikoina minua on alkanut kuitenkin vaivaamaan aika ennen suhteemme alkua. Kun tapasin mieheni, minulla oli pari säätöä. Tapailin näitä miehiä vielä silloinkin, kun olimme jo tavanneet nykyisen mieheni kanssa. Kun aloimme olla vakavissaan nykyisen mieheni kanssa ja virallistimme seurustelun, lopetin tietenkin kaiken yhteydenpidon ex-säätöihini. Mieheni tietää toisesta säädöstäni, mutta toisesta ei. Tämä toinen säätö oli kunnon naistenmies ja juttumme oli enemmänkin pelkästään fyysistä. Mietin, pitäisikö minun avoimesti kertoa kuitenkin tästä toisestakin säädöstä.

Tiedän, että miehenikin tapaili muita naisia silloin, kun me vasta tutusteltiin. Sinällään en koe tehneeni mitään väärää, kun emme seurustelleet silloin, kun meillä nämä säädöt oli. Silti nyt yhtäkkiä jotenkin olen alkanut miettimään tätä alkuaikaa ja sitä, pitäisikö kaikki menneet säädöt kertoa toisille.

Mitä mieltä palstalaiset ovat? Toivon asiallisia mielipiteitä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät vain turpasi kiinni ja se siitä. Historia on historiaa.

Vierailija
2/8 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaisit kertoa? Sitäkö, että olet onnistunut saamaan naistenmiehen ja nusaamaan tämän kanssa? Että nykyisen miehen tulisi olla varuillaan ja pistää parastaan tai muuten otat häneen yhteyttä taas tai etsit jonkun muun vastaavan? Mikä järki ajattelussasi on? Etkö loppujen lopuksi olekaan äijääsi tyytyväinen? Vai alkaako joku ikäkriisi painaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Mitä se muuttaisi?

Vierailija
4/8 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan kertoisi. Miksi, mitä sillä ajaa takaa, mitä mies tekisi sillä tiedolla? Rakentelette nyt vain teidän keskinäistä suhdetta eteenpäin, turha siinä on eksiä alkaa muistelemaan. Omassa suhteessani on ollut selvää, että molemmat ollaan säädetty mitä säädetty ennen kuin rakastuimme toisiimme ja aloitimme vakavan suhteen. En tosiaan mehustelisi millään vanhalla, koska ne ovat merkityksettömiä suhteita. 

Vierailija
5/8 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa en itsekään tiedä, mitä kertominen hyödyttäisi. Kai jotenkin kuitenkin ajattelen vääräksi sen, että tapailin yhtä aikaa kolmea miestä, vaikka kuitenkin heti kun meidän suhteemme eteni, lopetin säätämisen muiden kanssa. 

Ehkä koitan vaan unohtaa tämän asian. Menneet ovat tosiaan menneitä.

-ap

Vierailija
6/8 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tarvitse kertoa, ettehän olleet tuolloin vielä "virallisesti pari".

Vierailija
7/8 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna pitäisin ihan omana tietona. Jos olisin miehesi, saattaisin ajatella että pyrit tarkoituksella herättämään epävarmuutta. Niinhän tuossa voisi käydä.

Vierailija
8/8 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko miehesi ei ota tietoa minään tai sitten hän loukkaantuu. Vaikea kuvitella kertomisella olevan positiivista seurausta.